![]() |
Wat is de raarste vraag die iemand je ooit heeft gesteld?
Nou kom maar op met de stomme vragen :D
Vandaag vroeg iemand mij: "Heeft Freddy Mercury echt een man doodgeschoten?" :eek: Ik vraag me af.. of er iemand is die zich dieper moet gaan schamen dan zij.. :P |
Of ik een tent voor haar wilde opzetten...
|
"Ben jij satanist?"
|
'ben jij hier ook met de boot?'
toen ik in de kroeg op terschelling stond |
Citaat:
of zwemmend :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet jij hoe ik aan de overkant kom? Moet ik dan gewoon om het spoor lopen of..?
Ze wou t spoor oversteken :( |
echt wel een moeilijke vraag :P
hmmm, waarschijnlijk iets van "wat moet ik nu zeggen?" |
'Mag ik aan je voeten ruiken?'
En dat is me niet 1 keer gevraagd, maar zelfs 3 keer, door verschillende mannen, op verschillende plaatsen :| De eerste ging me zelfs geld bieden :| |
"Ben jij de zoon van de conciërge?"
|
"Masturbeer jij nog?"
- Hoe bedoel je, nog? - Wat gaat dat jou aan? - Wil jij je ballen graag houden? Ik was op dat moment uit met een paar vriendinnen en een vriend. Ik heb het hem maar niet verteld op dat moment, die was er echt een rel om begonnen. :D |
Citaat:
Mijn leukste vraag als openingszin was: "Heb je wel eens een ballonvaart gemaakt?" - Nee.. "Mooi, dan hebben we al 1 ding gemeen" :D Ik vraag me af.. Hoe verzint ie het!? |
Een keertje in de kroeg:
"Hey, jij hebt gisteren met mij geknikkerd he?" :D |
"Zijn jouw borsten echt?"
|
had ronaldo op de been van rivaldo gepist?
|
Citaat:
|
Citaat:
hier de vraag of ik in de zomervakantie een borstvergroting had laten doen en toen ik nee zei, of ze even mochten voelen of ik neit loog :s |
Citaat:
|
Ik stond gister in EHBO- cq. info-stand, mét EHBO-kist;
*wijzend op mijn EHBO-kist* "Wat kost dat?" "Euhm, die is niet te koop, dat is voor de EHBO?!" "Ow." *loopt weg* Ik hoop dat ik in de zeik genomen ben :D |
Ik heb geen idee. Weet alleen dat ik zelf eens een keer aan een gothicmeisje heb gevraagd of ze 's nachts soms in een vleermuis veranderde :D
|
'Zeg... gaat het nog wat worden tussen ons of hoe zit dat?'
|
Citaat:
En is het iets geworden? |
Ben jij rechts?
|
Citaat:
|
Ben jij een Chinees?
En ik dacht nog wel dat ik er juist zeer Belgisch uitzag :| |
Of ik der wou ontmaagden :rolleyes: (niet gedaan btw, netjes gezegd dat ze op iemand moest wachten die wel van der hield:bloos: )
offeuh of iemand mijn bier mocht hebben :s duh tuurlijk niet |
Citaat:
|
- Ben je een turk?
- Ben je 14? - Ben je laat? (Terwijl je ziet dat ik rood aan het schrijven ben moet je schrijven als je laat komt) - Zit je in groep 8? - Ben jij met de bus? (Terwijl ik net uit de bus stapt :rolleyes: ) - Is dat je echte haar? (Toen ik het een keer had ingevlochten) - Scheer je? - Mag ik je patat :eek: (dat halfvol was en ik was aan het eten.. de ballen) - (Dan deze op school) Joh heb je 50euro vast? Zodat ik het kan ruilen met mijn losse 50 euro? (Wie komt met 50 euro vast op school :eek: ) - Wat doe je op het toilet? - Waarom ga je douchen? - Wanneer is de pauze? (terwijl je al 5 maanden op deze school zit :rolleyes: ) |
Citaat:
|
bij de kassa van cd winkel:
Deze doen?? op school: Hé, ben jij er ook? En helaas stelt men deze vragen te vaak aan mij |
mensen die op m'n thuistelefoon bellen en dan vragen of ik thuis ben
|
in de mediatheek van de school:
ik kom met boekje en pasje aanwandelen... "wil jij dat boek lenen?" |
"wie heeft gescoord"
"hakan sukur,hagi en umit davala" hij:"waarom?" :| |
"Weet jij wat religie is dan?" :(
|
Gisteravond: "Wil je ook in de vuilnisbak getild worden?"
|
Citaat:
'Nuecken?' al was het alleen maar om de spelling :o Fokkers ook altijd. Verder weet ik even niks :( |
Citaat:
|
"Waarom ben jij zo bruin"
:| |
Wissie vroeg ooit aan mij:
"Ben jij een communist of een extremist?" waarop ik antwoorde: "Nee, een humorist ;)" |
'Als jij jouw nummer naar mij hebt ge-smst zal ik dan ook meteen mijn nummer naar jou sms-en?
|
Of ik een jongen ben :eek:
|
´he wat is je haar lang opeens! heb je het geknipt ofzo??´ :eek:
|
er is mij een keer gevraagd of ik een vampier (!!!) was.. alleenmaar omdat mijn voortanden (onderste rij) 2 puntjes in plaats van vierkantjes zijn zeg maar.. zoiets: /\/\
toen heb ik die jongen maar wijsgemaakt dat ik het was en toen vroeggie.. waarom slaap je nu dan niet?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Of ik terrorist ben :|
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: