![]() |
Beste radio dj?
Wie vinden jullie de beste (landelijke) radio jock?
Ik ga toch voor Ruud de Wild. Vroeger was hij beter, maar nog steeds erg leuk. |
Mark van den Akker. Bij Yorin FM tussen middernacht en twee uur.
:o |
edwin evers :o
|
Timur, 's avonds op Yorin, Mark Labrand is trouwens ook wel goed. :)
|
rob stenders -->yorin fm
|
Giel Beelen
|
Timur en ruud de wild zijn mijn favorieten
|
Edwin Evers.
Een poll had niet verkeerd geweest. |
Edwin Evers
|
Koen en die andere op vrijdag avond rond 7 uur op 3fm..
|
Citaat:
sorry, moest ik ff kwijt |
Gerry Jungen @ Arrow
|
Citaat:
die was vrijdag jarig :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rob Stenders en Mark vd Akker --> YorinFM
|
Mark van den Akker ja (y) Luister ik vaak naar.
Rob Stenders is ook een goeie, alleen slaap ik tussen 6:00 en 9:00 meestal nog, dus hoor het niet zo vaak :o |
Citaat:
|
Evers is nog steeds de beste, binnekort wordt ie 34!!!! gefeliciteerd!!! :) :) :) :D
|
Rob Stenders op Yorin FM luister ik vaak. Erg leuk altijd.
Verder luister ik de rest van de dag geen radio eigenlijk, dus meer favorieten heb ik niet :p |
Ik vond Cobus opf 3fm geniaal.
Maar Cobus is helaas niet meer :( |
giel :D en wouter van der goes :D 3fm dus :P oja en meneer de heer.. ben zn voornaam even kwijt.. elke zondag op 3fm..
|
Citaat:
Ik weet echt niet hoe al die DJ's verder heten hoor :D ik hoorde laatst een of andere engerd die een programma heeft dat 'Mark in the Dark' heet, om tien uur 's avonds ofzo, wie is dat? Die hing echt de meest vage verhalen op. Oh trouwens, en Giel vind ik nog steeds erg leuk (Y) |
Edwin Evers!
Aardige gozer, leuke humor, relaxt programma :) |
Giel beelen vind ik grappig, maar ik luister amper radio, dus meer weet ik er ook niet.
|
Edwin Evers, geweldig :D !!
|
Sander Lantinga
Arjan L Job de Wit (3voor12) Luc Janssen(3voor12/StuBru) Frits Spits Beelen-Ekdom in de nacht(vrijdagnacht) vroeger was ruuddewild.nl op 3fm ook weleens leuk. ik heb ook nog bandjes uit 1998 toen Giel Beelen nog eerlijke en vernieuwende radio maakte, helaas is dat tegenwoordig niet meer zo. |
Citaat:
|
Citaat:
En die Mark heeft ook een heel aparte radiostem :eek: |
evers
|
Alles behalve Gordon. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stenders...samen met Fred en MArgreet vind ik hem echt goed. laatst voor het eerst in tijden zijn ochtendshow op yorin gehoord en ik heb me weer prima vermaakt. henk westbroek vind ik trouwens ook erg leuk!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |