![]() |
Wat raakte je vandaag #5
|
dat een vriendin van me aanbood om me vannacht naar huis te brengen, nadat de rest me in de steek had gelaten
|
Gisteravond... Niet alleen hadden mijn ouders bar weinig eten in huis achtergelaten toen ze op lang weekend gingen (terwijl ik vrijdagavond moest werken en op koninginnendag niet ale supermarkten open zijn), maar mijn moeder had ook nog was in de droger laten zitten (och, dat haal ik er vast nog wel even uit) en er mijn nieuwe shirtje bij de eerste keer wassen in gedaan, waardoor het wel heel makkelijk kan krimpen! En dan heb ik geen idee of ze vanavond pas laat thuis komen of voor etenstijd. Nou, als ze geen rekening met mij kunnen houden hebben ze ook gewoon pech, ik eet samen met Peter en voor ons is er genoeg eten in huis. :mad:
Bah, voelde me even enorm in de steek gelaten. :( |
hoe hij met zijn grote voeten heel hard op mijn hart staat te dansen.
*huil* |
een vriendin dr kanker is uitgezaaid :(
|
dat ik na een uurtje slaap wakker werd en me leeg voel... ik weet niet of het de juiste beslissng was... maar op de manier waarop het ging kon het iig niet meer langer...
|
de 'geef aan de kankerpatienten'-bus bij de benzinepomp
|
dat gesprek
|
het feit dat nu m'n andere beste vriendin voor een halfjaar weggaat. Naar Boston. Ook niet echt naast de deur (n)
|
Citaat:
Dat ie dat dan weer meteen voor me doet. |
Citaat:
die opmerkingen waardoor ik me weer totaal de grond in geboord voel |
Het is alsof ik haar al jaren ken.:)
|
Dat het JIP me vandaag of morgen zou laten weten of ik de stageplaats heb... Heb nog niks gehoord en dat voelt gewoon heel negatief... Nouja, nog een dagje wachten dan, maar ik heb er een slecht gevoel over...
|
Het weer..
zo opeens omslaan. Goed, slecht, goed,slecht. Deed me denken aan mijn eigen leven een half jaartje geleden |
Ik zwem sinds kort met gehandicapte peuters en toen ik weg ging kwam een jongetje 2 keer buiten de kamer om naar me te zwaaien en doei te zeggen met een big smile en dat vond ik zo lief.
|
'Jij hebt toch geen vrienden'
:s Vast bedoeld als grapje hoor, maar ik snap m niet. |
wijn:D
|
Citaat:
|
De boze blik van mijn moeder:|.
|
gevoel
k*tgedoe |
Een heel onaangenaam mailtje waar ik best van schrok... :(
|
sms + telefoontje
|
Citaat:
wat ik in een topic las, en de reactie van jou in t ljh topic :) |
Citaat:
*tranen wegslikt* OT: het gesprek wat ik met dr had op MSN net |
Citaat:
|
Citaat:
|
omg, dat liedje :|... en hoe lief dat ie gister belde..
|
Citaat:
ot: dat alles van een tijd er nu ff helemaal uit komt |
Citaat:
OT: dat het hem niets lijkt te doen |
dat mn zussen aan het feesten zijn en ik niet meekon omdat hun met mijn vader gaan, maar daar heb ik geen contact mee.. en dan gaat mijn moeder ook nog weg, de hele dag, naar haar vriend (?) op moederdag.. dus ben ik de hele dag alleen thuis. (niet dat alleen thuis zijn erg is, maar op dit moment even wel. iedereen leeft nu zo langs elkaar heen, dat is niet leuk)
|
'Ze had ook begripvol en gelukkig voor je kunnen zijn'
Potverdikkie, ik heb weer een zwak gekweekt voor iemand... |
De ongelooflijke kutopmerking van mijn moeder toen ik vanochtend thuiskwam. Gelukkig is dat meteen opgelost.
En het ontbijt wat ik vanochtend van hem kreeg op bed. Alhoewel die kleine glimlach op zijn gezicht het beste van alles was. |
Het gesprek van eergisteravond.
|
De stilte, de eenzaamheid.. ik háát het:|.
|
Iets hards in een auto
|
Citaat:
dat liedje en die mail, over and over again.. :bloos: |
Citaat:
En dat liedje is gewoon lief! (als je dat iig bedoelt..;)) OT: mijn oma aan de telefoon net. Helemaal blij dat ze me sprak. Oma is lief.. |
Citaat:
moet wel lukken :) jha :D:D lief.. :):) ot: dat ik vrolijk ben vandaag... iig nu nog :D |
m'n nichtje van 10 terug uit t ziekenhuis!! (y)
foto van m'n vriend, zomaar ineens. :) |
Het korte afscheid met me vriend vanochtend :(
|
Een leraar die mij vertelde over zijn vrouw die al maanden in het ziekenhuis ligt en morgen wordt geopereerd aan haar baarmoeder. Voorlopig hebben ze niets kwadaardigs gevonden, maar het risico wordt vrij groot geacht dat dit binnen de korste keren misschien wel het geval is.. Nu gaat het over goedaardige cystes. Afijn, hij is nu 44 en zijn vrouw bijna 39.. al jarenlang een enorme kinderwens, en dan ook al ruim 15 jaar aan het proberen. 7 maanden geleden was ze dan voor het eerst écht zwanger, maar na 2,5 maand kreeg ze een miskraam. In tranen deed hij me dat verhaal en dat maakte toch wel heel erg veel bij me los, vreemd was het wel. Ik zou willen dat ik iets kon doen.. die man heeft zo enorm veel meegemaakt in zijn leven.. die mensen verdienen het gewoon. Het zet me aan het denken :|.
|
Citaat:
|
Dat het nu definitief is dat mijn opa binnen een paar weken dood gaat. kutkanker.
|
Citaat:
dat me buurvrouw (met een klein kindje :D) vroeg of ik een keer langs wou komen.. lief...:bloos: op een of andere manier voel ik me dan ineens geweldig... :confused: |
weinig, alleen de vermoeidheid.
|
toen iemand waarvan ik heel veel hou
zei dat hij op dat moment , geen nood had aan muziek dat de stilte, ruisen van de blaadjes , en het moment om eventjes stiekem bij mij te zijn hem genoeg deden genieten |
Mijn gedrag, tegen hem. Want het is niet aardig. En hij zegt dat het niet geeft, maar ik denk het wel. Alleen zegt hij het niet.
|
Citaat:
Een hand in de mijne, een zoen, een knuffel :o dat ik zo ontzettend vrolijk ben dat niemand me meer kan stoppen. |
Oh.. oh.. oh.. M'n moeder te paard:cool:
|
Mijn polsbandje dat ik al 3 jaar nonstop om heb heeft het gisteren begeven.
Emotioneel gezien bezit het nogal wat waarde :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |