![]() |
gevolgen tennis
wat vinden jullie van de gevolgen die de Belgische tenniswereld heeft op jongeren en op gelijk wie of wat?
positief/negatief? en waarom? |
Wat bedoel je precies met tenniswereld? Henin en Clijsters, of meer het hele tennis, met de bond en toernooien en zo?
Wat betreft Clijsters en Henin zie ik als enige gevolg dat tennis wat populairder wordt en meer jongeren gaan tennissen, en dat is positief. |
Wat Malisse betreft negatief en Clijsters en Henin positief. Zij zijn denk ik wel echte voorbeelden voor de jeugd vooral in belgie en wat minder in nederland. het is nou ook weer niet zo dat je net als bij voetbal zegt ik wil die of die zijn, dat is bij tennis nou eenmaal niet. maar het stimuleert het tennis zeker wel, het zorgt ook weer voor meer aandacht.
|
wat is er dan mis met Malisse? heeft die een slechte invloed?
maar vind je dat dan niet overdreven vroeger werd amper gesproken over tennis , laat staan gespeeld en nu willen plots alle kinderen tennissen ofwel pushen ouders hun kinderen in die richting en dan bestaan er ook al stripverhalen over Kim Clijsters en allerhande andere gadgets is da dan echt nodig? het is toch maar een sport hé , en een sport gelijk een ander, er is toch ook nie zoveel tralala rond voetbal of rally of ik weet niet wat |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |