![]() |
[Meeting]
Jaaaa, daar gaan we weer :p
Wie wil er allemaal komen? :) komt: Ruudje komt niet: - misschien: - |
komt:
Ruudje komt niet: Leonoor misschien: - |
Oeeeei, als het een beetje in de buurt is... :o
Mijn voordeelurenkaart loopt bijna af en daarna kost het dus weer rampzalig veel geld. Daarnaast weet ik niet hoeveel tijd ik dan heb en de examens staan voor de deur. Oftewel, reken niet op mij, heel misschien dat ik wel kom, maar ik meld me voorlopig niet aan. (Meepraten vind ik overigens wel heel leuk :p ) |
komt:
Ruudje komt niet: Leonoor Miracle (hoogst waarschijnlijk) misschien: - |
Leonoor, waarom wil je niet komen?
|
Ik weet niet of ik kom, dat ligt aan de datum en de plaats. :p
Ok, voorstellen voor plaats: Rotterdam Amsterdam Nijmegen En geen Utrecht (please?) want dat was de vorige twee meetings al. |
Ik kom misschien als het in utrecht, gouda of rotterdam is... Ergens anders, sowieso niet.
|
Citaat:
Nijmegen weet ik niet en Rotterdam eigelijk ook niet :p |
laten we anders een poll plaatsen voor welke plaats. alleen de mensen die zeker willen komen (al dan niet afhankelijk van de plaats) mogen stemmen oid?
en dan wel een poll waar je meerdere antw. kunt aankruizen als je meerdere opties goed vind :) |
Ik kom alleen als het in Amsterdam of Utrecht is.
enneh... de dag scheelt ook nogal... :D |
Geen tijd voorlopig denk ik (examens komen er aan), en daarnaast post ik niet vaak genoeg op psyg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eh, geen idee. Hangt van de datum en de plaats af. En ik post niet echt veel meer op psych, maar goed.
|
Citaat:
|
Ligt aan plaats/datum/mensen die er komen :)
|
ligt er aan hoe wat wie een waar en wanneer zeg maar
|
je hoort het ruudje
duidelijkheid mbt datum, plaats :p en misschien handig om ná de examens te doen. vormt toch altijd weer een belemmering. |
Citaat:
|
Hangt idd van datum en plaats af.
En ik post hier niet bijster veel, ben hier meer een lezer:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
't gaat er toch niet perse om of je veel schrijft of leest op dit forum .. ? :o Als er mensen komen die je leuk lijken op de meet ga je toch gewoon .. en anders niet? :o
|
Mm, ik zou best willen komen. Maar niet in Gouda of Rotterdam, dat is echt te ver. Hou het een beetje midden Nederland als het kan.
|
komt:
Ruudje Aragnabite komt niet: Leonoor Miracle misschien: - Er zijn alleen 3 data waarop ik echt niet kan. 14 +15 mei (pinkpop :p), en 11 juni (concert tori amos :p) |
Citaat:
Daarom houd ik het op twijfelen:) |
Citaat:
Maarrr, wel leuk dat jij weer komt Aragnabite! :) |
Komt niet:
Shitonya |
Citaat:
|
Ik wil dit keer wél komen maar het hangt totaal van de datum af en de plaats. Ik vind Amsterdam goed en Utrecht ook, maar de rest is zo ver weg :)
|
komt:
Ruudje Aragnabite komt niet: Leonoor Miracle Shitonya misschien: HvJ Afhankelijk van plaats en datum; Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Gouda wil ik allemaal wel in overweging nemen, anders gaat het sowieso over:). |
Den Haag is ook nog wel te doen, btw.
|
3 topics later horen jullie wel of ik kom ;)
|
Ik kom hoogstwaarschijnlijk niet.
|
komt:
Ruudje komt niet: Leonoor Miracle (hoogst waarschijnlijk) Heavyukkie misschien: - |
hangt inderdaad nog van de datum en de plaats af :)
|
Als je het lijstje quote, is het handig om het laatste lijstje te nemen, dan blijft het een klein beetje overzichtelijk. ;):)
|
komt niet:
repelsteeltjuh :o |
Citaat:
ik skip ook |
komt:
Ruudje Aragnabite komt niet: Leonoor Miracle Shitonya repelsteeltjuh Daantje_0705 (hoogst waarschijnlijk) Heavyukkie' rare kwast Skilly misschien: HvJ |
dat wordt lekker druk zeg ^^
|
Citaat:
dat soort shit wacht ik nl eerst ff af. en dan nog kijken of mijn mama en papa het oké vinden :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
komt:
Ruudje Aragnabite komt niet: Leonoor Miracle(hoogst waarschijnlijk) Shitonya repelsteeltjuh Daantje_0705 Heavyukkie' rare kwast Skilly misschien: HvJ |
komt:
Ruudje Aragnabite komt niet: Leonoor Miracle(hoogst waarschijnlijk) Shitonya repelsteeltjuh Daantje_0705 Heavyukkie' rare kwast Skilly misschien: HvJ Evatjuhhhh |
komt:
Ruudje Aragnabite komt niet: Leonoor Miracle(hoogst waarschijnlijk) Shitonya repelsteeltjuh Daantje_0705 Heavyukkie' rare kwast Skilly Mark Almighty misschien: HvJ Evatjuhhhh |
komt:
Ruudje Aragnabite komt niet: Leonoor Miracle(hoogst waarschijnlijk) Shitonya repelsteeltjuh Daantje_0705 Heavyukkie' rare kwast Skilly Mark Almighty misschien: HvJ Evatjuhhhh boe-1986 (waarschijnlijk wel) het word sowieso de eerste meeting voor mij als ik kom, ik heb nu ov. dus... en ik moet eerst een datum weten. naja hopelijk tot ziens. dikke puutsj boe-1986 |
vind het wel jammer maar dan ben ik er al niet meer (nee niet op die manier maar opname). dus ik kom niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |