![]() |
Titelloos :s
Ik kende
pijn noch schaamte die dag waarop de wolken openbraken en de donder in mijn hoofd eindelijk verstomde Ik kon jou bijna aanraken en zien door een doorzichtige waas Hoewel ik niet wakker was, wist ik, dat dit geen droom kon zijn. Hmz.. alleen nog een titel... suggesties? Aelin x x x |
Citaat:
hij is zeker niet slecht, maar ik vind hem een beetje cliché, miss komt dat omdat de meeste zinnen en vergleikingen al zo vaak op deze manier gebruikt zijn. met de titel kan ik je niet helpen :( |
Citaat:
|
De structuur van 'ik kende' .... 'ik kon' vind ik wel mooi, daarom zou ik tussen die twee stukjes een witregel plaatsen. Je begint dan telkens met dezelfde zinsconstructie en dat is wel positief voor de structuur van het gedicht imo.
Verder vind ik het een beetje 'primair' verwoord. Net alsof je de eerste beeldvorming die in je opkwam gebruikt hebt en verder niet zo veel na hebt gedacht over de verwoording, terwijl je daar juist heel veel mee kunt :). Wakker in een flits komt in mij op, dat is misschien wel heel stom :|. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10. |