![]() |
Vanavond op tv: Carnivāle
Nog niet eerder van gehoord, maar begrepen dat het eerst op Belgie werd uitgezonden:
Carnivāle Ned 3 22:40 - 23:40 Heb erover gelezen in een artikel in de VPRO gids; wordt door regisseur Daniel Knauf zelf omschreven als een kruising tussen Twin Peaks en The Grapes Of Wrath (laatste zelf nog niet gezien). Ben benieuwd, verwacht dat het wel een interessant sfeertje gaat worden. Iemand de serie al gezien en weet of het iets is? |
Zag er gister een voorstukje van op TV en het leek me wel apart. Misschien ga ik er wel even naar kijken.
|
Ik heb de serie gevolgd op Canvas. De eerste aflevering heb ik gemist, dus ik ga het tapen. De serie was zeer goed en meeslepend. Maar ik ga niets zeggen wat er allemaal gebeurd. :)
|
hoe koel was dat zeg (y)
|
Citaat:
|
Heb het opgenomen. Vond voorstukje wat ik paar dagen terug zag wat te freaky om snachts te kijken, wil wel nog normaal kunnnen slapen. (y)
En moest natuurlijk studio voetbal kijken :o |
Was best een leuke startaflevering. Ben benieuwd naar de rest. Hoeveel seizoenen/afleveringen zijn er in totaal?
|
11 afleveringen geloof ik, 1 seizoen.
|
Shhhooot, dat wilde ik dus absoluut gaan kijken... ik check al twee weken de gids om te zien wanneer het zou komen, maar net de nieuwe gids niet.. Dus heb ik het gemist :(
Maar ja, volgende week zal ik wel kijken :) |
Had er ook over gelezen in de VPRO-gids, vond het erg bijzonder gisteravond. Ga dit zeker volgen.
|
Citaat:
|
ja, het was zeker vet... ga 't proberen te worden. tzou de eerste keer zijn dat het lukt om echt een serie te volgen
|
Citaat:
|
Ik heb het ook gemist :(:(
|
Las er net over in de tv-gids, vond het inderdaad leuk klinken maar goed, heb de eerste aflevering dus al gemist :( Kan ik het dan nog wel een beetje volgen? Kan iemand een beetje zeggen wat er ongeveer gebeurd is?
|
Is de dvd al te krijgen trouwens? Van seizoen 1?
|
Gemist op BBC, gemist op Canvas, maar gelukkig gister gezien. Ga het wel proberen te volgen ja :)
|
Citaat:
http://oas2000.proxis.be/gate/jabba....81&si=68471763 |
Citaat:
|
Citaat:
|
bij bol is ie 90 euro, dus beter koop je em ergens anders. ik volg en wel op tv (Y) goeie serie
|
Aah, ik heb een videoband kunnen lenen en heb net aflevering 1 gezien (y) (y)
Ik vind het super :) Er zit ook echt veel in, heb ik het idee, er is niets dat geen functie lijkt te hebben. |
Vanavond laat (rond half één geloof ik) wordt het herhaald! Voor de mensen die het ook gemist hebben vorige week en geen videoband konden lenen.. (Ik kom er heel toevallig net achter :) )
|
Ben weer benieuwd wat we vanavond te zien krijgen..
|
het was erg vet, meer vragen en meer onduidelijkheden!
|
ik begin al het licht aan het einde van de tunnel te zien, mits ik het heel erg mis heb, maar het wordt echt steeds vetter! relaxte shizzle
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
damn, nu al 2x gemist :|
|
Citaat:
|
Je moet gewoon kijken, niet altijd alles proberen te begrijpen. Je kán niet alles begrijpen, accepteer dat eens :)
|
Gerucht gaat dat de serie in de VS gecanceld is...
|
Citaat:
@Andijvie: Ok, maar door nu terug te kijken zijn wel een aantal dingen meer duidelijk dan de eerste keer. Natuurlijk moet je niet alles proberen begrijpen. Het is geen wetenschap maar een tv-programma. |
Er is geen bron, het is een gerucht, niet officieel bevestigd. Is op diverse fora te lezen, of kijk maar op de imdb-pagina onderin of zo.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tss, dat is gewoon dom :| Misschien dat klagen bij HBO gaat helpen... maar ik ben er bang voor.
:| |
ooh, ik heb deze reeks nog gevolgd, echt een aanrader :)
|
herhaling aflevering 2 NU bezig
|
Citaat:
|
Citaat:
vanavond nr. 3, ben zeer benieuwd, en ga zeker kijken. |
Ik denk dat ik ook wel ep. 3 kijken.
|
hehe, goh... ik val in herhaling, maar wederom wijzer en dommer geworden. die speeches van dominee justin zijn trouwens wel echt de shizzle. weet iemand een site waar ze uitgeschreven staan? zou me zeer van pas komen
|
Ik heb het eerste kwartier gemist ;(
En ik was vergeten hoe de vorige aflevering ook alweer eindigde... |
het was wederom ok
|
Citaat:
|
Wat is die Hawkins toch irritant koppig. Verder ga ik het steeds gaver vinden..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11. |