![]() |
Is dit een trekje ofzo..?
Volgens mij komen jongens juist op je af als je een vriendje hebt.. :s Maakt je dat aantrekkelijk ofzo..? Ik snap dat niet.. Sinds ik weer een nieuw vriendje heb, kom ik in één keer in the picture voor veel jongens.. :s Raar.. Hoe komt dit dan..?
|
omdat je dan niet 'op zoek' bent denk ik..misschien straal je iets onbereikbaars uit?
|
Je straalt iets gelukkigs denk ik.
Je straalt uit dat je tevreden bent en dat zoeken jongens. Dat denk ik..... |
Misschien roddelt de vriend achter je rug om hoe goed je in bed bent? :o
|
Volgens mij vindt een bepaalde groep jongens het leuk om meisjes te proberen versieren die in principe onbereikbaar zijn. Zodra ze meewerken is het niet meer spannend.
Ofzo :o |
Toen mn beste vriend "de kans" had om iets met me te beginnen, wilde hij het niet (hij vond dat hij nog niet toe was aan een relatie). Toen ik een hele poos later een vriend had, wilde hij wel een relatie met me (hij was voor mijn relatie ook al verliefd op me, bleek toen). Hij had er toen een mooie omschrijving voor gegeven, ik weet niet meer juist wat, maar het kwam er op neer dat als je beseft dat iets niet meer kunt krijgen, je het juist nog harder wilt. Dus wanneer ik onbereikbaar werd voor hem, zeg maar, kwam bij hem nog meer verliefdheid naar boven.
Zolang je met niemand samen bent, is het hem goed, want dan hoeft hij niet jaloers te zijn op iemand anders. Als er dan toch iemand is om jaloers op te zijn, dan wil hij die jaloersheid natuurlijk wegwerken, en gaat hij als nog zijn kans wagen. |
ik denk dat je dan gewoon heel veel zelfvertrouwen hebt, en dat is aantrekkelijk :)
|
Omdat je zelfverzekerder bent.
|
Net zoiets als mannen met een kind...
Trekt ook vrouwen aan :rolleyes: |
Citaat:
Maar ik denk dat het komt omdat je dan een stuk zelfverzekerder bent. En dat straal je uit. |
ik denk dat je het je verbeeldt
|
wat is een nieuw vriendje?
|
Citaat:
|
Volgens mij is dat inderdaad zo :eek:
Als ik een vriendje heb ben ik opeens heel leuk en mmoooi en lief, maar als ik vrijgezel ben, dan ben ik opeens niet meer interessant :mad: |
Volgens mij beelden jullie je dat idd maar in hoor..
Er zitten heus wel mensen achter je aan, maar JIJ die single bent zit ook achter ventjes aan en dan denk je niet aan die andere mensen..dan ben je bezet en dan merk je het opeens wel. Jaja wat een theorie.:o Maar het is gewoon onzin naar mn mening. |
Mss omdat je zelfverzekerder bent, mss omdat je het nu wel ziet en niet toen 'je nog op zoek was', mss omdat je toen die jongens niet tegenkwam.
Redenen genoeg:o |
ja dat is bij mij ook het geval...maar verder maakt het me weinig uit. ik ben al blij met mijn vriend ;)
|
Je komt niet meer als wanhopig figuur over.
Je komt zelfverzekerder over. Je straalt geluk uit. Je bent onbereikbaarder. Tijd voor een nieuwe vriend, omdat je nu meer op andere jongens let. Want meestal is het maar verbeelding wat je parten speelt. |
Dan hebben ze een meer overwonnen gevoel als ze je dan als vriendin hebben (? )
|
Of het komt omdat je (via je vriendje) meer nieuwe mensen (jongens) ontmoet en daar meer mee omgaat.
Jongens zeggen ook altijd hetzelfde als ze een vriendin hebben |
Citaat:
@ de rest: Zelfverzekerder dus.. En ik lach idd veel sinds ik met G. heb.. Maar qua nieuwe mensen leren kennen.. Tsja.. Jongens.. Ik ga eigenlijk m`n hele leven al t meeste met jongens om.. Maar dit is anders.. Deze jongens gaan flirten enzo.. :o En ik ben ook blij met m`n vriendje.. maar ik vroeg het me toch even af.. :) |
Het leukste is dan nog als je wordt versierd terwijl je vriend achter je loopt. Eén subtiele blik naar hem en de versierder druipt met zijn staart tussen zijn benen af. :cool:
Ik heb trouwens niet het idee dat ik meer aandacht krijg, maar ik let er nu ook niet meer op, misschien dat het daaraan ligt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49. |