![]() |
studenten-lifestyle
studenten zuipen, blowen, hoeren en sloeren, studeren amper en verslapen zich, waar of niet?
maar ik ben de uitzondering op de regel, want ik ben braaf en ik houd daar helemaal niet van:) wie is ook zo? |
ik
mag ik je msn? |
Ik zuip water
ik ruik poppers Ik ben volgens vrienden een slet ik studeer zelden Ik slaap zelden IK BEN EEN STUDENT :o |
Over het algemeen ben ik ook wel braaf, al slaap en studeer ik te weinig... maar af en toe is flink zuipen en blowen ook zeer ok :)
|
Slecht eten, slecht slapen, studeren gaat nog best aardig, feesten gaat het allerbest (Y)
|
Citaat:
|
Ik eet vrij slecht, ik slaap redelijk, ik studeer amper (maar het gaat best ok op school) en ik slet niet.
Oh, en uitgaan natuurlijk. Daar hou ik het meest van. |
ik ben ook zo ik punnik met mijn oma
|
Ik studeer op t moment niks maar werk fulltime en ik hou er een nog beter leventje op na op het moment want ik hoef niet eens te vergeten dat ik moet studeren (y)
|
Mijn studie/ opleiding is zo druk als je et zelf maakt (vind ik), ik heb veel vrij en heb dit hele jaar nog NOOIT een tentamen gehad en vorig jaar had ik er maar 4 :D
|
niet/nauwelijks "studeren" (af en toe voor project stukkies schrijven en tentamens maken)
wel zuipen wel blowen lekker maar slecht eten lekker lang slapen af en toe werken maar eigenlijk dus de hele dag nix doen op zich wel rielekst.. maar om nou te zeggen dat je met iets nuttigs bezig bent.. |
ik ben student af maar heb nog wel de lifestyle (y)
|
Ik slaap veel want anders word ik chagrijnig.
En ik drink nauwelijks. Ik eet gezond. Ik studeer wel genoeg denk ik. Dus ik denk dat ik niet echt een student ben, he? |
Ik slaap te weinig waardoor ik soms halve dagen op bed lig omdat ik te brak ben. Ik zuip teveel waardoor ik soms halve dagen op bed lig omdat ik te brak ben. Ik eet wel gezond. Ik slet niet meer zo rond en ik studeer te weinig.
|
Lulllo, bel je pa voor geld.
|
ik probeer zo goed mogelijk te slapen,
maar niet ten kosten van het feesten. ik ga redelijk goed op de studie zonder al te veel te doen. na t uitgaan ga ik bijna nooit naar de studie ik eet wel gezond en ik zuip ook veel |
ik eet gezond :confused: slaap veel te weinig en ga teveel uit en werk teveel, maar studie gaat ok.
ben niet zo studenterig geloof ik :( |
Neu ik ben vree netjes en saai. En ik eet ook enigzins gezond. Maar ik studeer wel amper dusja..
|
Veel zuipen
daarna lang slapen (1 uur wakker worden) sletten maar wel naar college gaan voor de gezelligheid mits het niet te vroeg is natuurlijk |
Ik ben ook saai :( , maar dat vind ik helemaal niet erg. :)
|
Citaat:
|
zuip weinig
blow niet ga veel uit eet gezond slaap slecht studeer weinig (niet nodig, gaat goed) |
saai. en ik denk veel na over school maar ik ben niet productief zeiden ze laatst tegen mij en nu probeer ik productief te zijn :)
|
Citaat:
|
Ik slaap slecht en eet slecht, zuip met mate en blow af en toe. Ik ga best veel naar concerten/uit maar studeer ook veel, hoewel dat tot nu toe niets helpt.
|
ik slaap niet geweldig, zuip met mate, blow met mate, hoer en sloer niet, ik studeer redelijk en het heeft resultaat, ik verslaap me amper behalve als ik m'n wekker vergeet en ik ga veel uit oh maar ik eet wel redelijk goed.
|
Ik zuip, blow, feest en slaap teveel. Eten te weinig, probeer het gezond te houden behalve midden in de nacht. Studeer net genoeg zodat ik niet het jaar opnieuw hoef te doen. Feesten gaat voor slapen & school. Ik slet niet want ik hou van mijn vriend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik eet slecht en onregelmatig, drink graag, slaap weinig, studeer als het echt moet en ga graag uit ! ik heb een vriend dus ik sloer niet maar als ik singel zou zijn geweest dan zou ik uiteraard hoeren en sloeren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik slaap slecht, eet vet, zuip, rook, ruk, luister rock & roll, schoolloos en werkloos.
student? nah! kansloos? jah! |
Citaat:
|
Citaat:
:nono: :o :) |
Citaat:
|
Ik ben een echt stuud. Ik besteed heel veel tijd aan mijn studie. Daarnaast is het gewoon vaak op donderdag stappen. Vrijdagmiddag naar huis, naar mijn pa en ma. Ook heel soms op vrijdag op stap en zaterdagavond ook nog. Dus zuipen, ja. :p Blowen en "hoeren" niet...
Dus ja, ondanks dat ik veel aan mijn studie doe, is er zeker nog tijd voor ontspanning. :) Maar dan meer in passieve zin in de vorm van computeren en TV kijken. Alleen ga ik door de week op dinsdag- en donderdagavond "los" met respectievelijk fitness en uitgaan. |
zuipen ja blowen soms sloeren nimmer studeren immer
rijmt :) |
Citaat:
|
poppers snuiven is ook een lifestyle hoor
|
Citaat:
maar goed ik ben ook een student :( en ik ben vast in een jaar zo vet als het maar kan door al het bier en nouja volgens mij duurt zon studenten lifestyle niet lang ieg niet langer dan 7 jaar :D |
"Drugs, tieten en wij":).
|
Ik eet behoorlijk gezond, maar ik sport niet. Ik besteed te weinig tijd aan m'n studie maar haal alles met gemak. Ik slet niet rond, slaap wel weinig en feest veel.
Ik denk dat ik wel voldoe aan het stereotype ja. |
Ik eet slecht, feest teveel, studeer te weinig.. en ben mn studie ook nogal aan het verkloten. Maar als het niet lukt dan niet, dan ga ik iets anders doen. Dat gezeik ook altijd. Je bent maar 1 x jong... doe gewoon waar je zin in hebt.
|
Ik zuip veel, ik rook, ik feest veel, ik eet gezond, ik slet soms, ik studeer braaf, ik slaap te weinig.
Semi student :( ;) |
-wekelijks dronken
-een handvol studiepunten -te kieskeurig om te sletten -goedkope en snelle maaltijden -me rijker voordoen dan ik ben -2 uur per week sport -een knus (klein) kamertje in een pittoresk (brak) huis. -stinkende borrelkleding -geldnood |
Citaat:
|
ik slaap slecht, ik eet ongezond, ga veel uit/concerten, zuip niet, blow niet, slet niet
met mn studie gaat het goed, gewoon geen trek in om dat te verneuken. vind het ook niet super vervelend om te doen. maar misschien komt dat ook omdat ik amper/nooit tentamens heb waar ik voor moet leren :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |