![]() |
Kunst in open lucht NYC
Hey,
kent iemand nog interessante kunstwerken in New York City die niet in een museum maar gewoon in de open lucht staan? Dan bedoel ik niet het vrijheidsbeeld. Het is voor een kunsthistorische presentatie over de stad New York. |
volgens mij staat er iets can anthony calder in New York maar dat weet ik niet zeker. Die man is echt gaaf, vaag maar gaaf. Je moet hem maar eens opzoeken op google. Ik heb laatst een hele video over hem gekeken en hij is echt grappig.
-x- |
Citaat:
Daar heb ik inderdaad al wel informatie over gevonden. |
Er hebben een tijd lang 100en kunstzinnige koeien door heel de vs gestaan, mischien is dat wat?
|
Citaat:
|
Christo in Central Park. Ik weet alleen niet of/hoe lang hij er nog 'exposeert'.
|
het 'zittend op een bankje' beeld van John Lennon in Central Park. mja.
|
Citaat:
|
Hmm ja die bedoel ik dus.... :p
|
|
er staat een enorme koperen stier vlak bij 5th avenue en er staat een beeld met zn kop in de muur ergens vlak bij Trump Tower. Bij de bunker (kdacht van Clinton) op het zuidelijke puntje van Manhattan staan ook nog een paar beeldjes.
Meer kan ik me zo snel niet herinneren |
Citaat:
|
Citaat:
dat stond er slecht voor een week, maar het heeft er wel gestaan dus als je kunstzinnige dingen erbij mag betrekken die daar hebben gestaan of plaatsgevonden dan zal dat toch ook kunnen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |