![]() |
Help! Een vriend van me is zwaar depressief..
Ik heb geen idee wat ik met hem aan moet.. Het klinkt heel erg egoistisch, maar ik probeer hem werkelijk te ontlopen, omdat ik zelf al met mijn eigen problemen zit. Maar als ik hem ontloop heeft ie echt helemaal niemand meer... En dan voel ik me weer schudlig en dan vind ik dat het mijn schuld is en dan word ik weer depressiever.. Heeft iemand enig idee hoe ik hem toch kan helpen?
|
geef m veel knuffels. :)
|
en bedankt...
|
heej!
ik ken je probleem--> ik heb een vriendin die zwaar depressief is. het is af en toe moeilijk om met haar om te gaan, want ze doet nogal vaag, je moet vanalles maar slikken en goed vinden en daar heb ik absoluut geen zin in. ik ben door haar al een paar keer best overstuur geweest omdat ze me wat vuile dingen flikte.... daardoor ontloop ik haar ook vaak, maar altijd gaat dat niet. ik denk dat je gewoon tegen hem moet doen en veel met hem praten over dingen waar ie mee zit. als je daar echt geen zin in hebt (het klinkt hard) moet je hem maar wat vaker ontlopen, want het is voor jezelf echt geen pretje dat weet ik. je wilt diegene wel helpen, maar dat is heel moeilijk als diegene zo vaag loopt te doen. verder weet ik het ook nie, ik zit er zelf ook wel een beetje mee. iig veel succes liefs, My baby |
haj
bedankt voor je reactie.. wie weet heb ik er iets aan.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |