![]() |
zoenen
hey allemaal
ik had een vraagje aan de jongens wat vinden jullie nou het lekkerste zoenen? beetje raar mischien maar dat vroeg ik me af hihi snel langzaam grote tong kleine tong en een vriendin van mij heeft probleempje ze zoent regelmatig met een jongen maar als ze klaar zijn heeft ze allemaal speeksel aan dr mond lijkt beetje raar om elke keer aftevegen vond ze mischien tips ofzo groetjes twee vriendinnen |
speeksel aan haar mond? Veel/weinig? Hmm denk dat haar vriend iets verkeerd doet. Lekkerste heb je trouwens geen definitie voor of voorkeur. Het is een combinatie van verschillende manieren, afwisseling is the key word (y)
Tijdens en na de seks zoenen mannen het beste vaak, naar mijn ervaring dan. + als ze zin hebben in seks. Daarbuiten vaak wat minder, omdat ze dan minder reden hebben om moeite ervoor te doen. |
Citaat:
:eek: nou wat dacht je van vragen of die jongen niet zo in dr mond wil rochelen en dan verder zoenen en wat jou vraag betreft. wat denk je nou zelf? :s |
Doe gewoon wat je denkt dat je moet doen (Y)
|
Met een mooie vrouw.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
of hij heeft gewoon zo`n mick jagger/zuignap mond
:D haha neej flauw, maarreuh, k zou t niet weten :s |
Citaat:
Tja, als je verliefd bent, maakt hoe iemand zoent toch niet zoveel uit? |
Citaat:
maar op zich kan iedereen leren om op z'n minst vrij aardig te zoenen :) en als zij steeds speeksel aan haar mond heeft dan moet hij niet zo over haar heen kwijlen. |
liefst 3 vierkante meter tong of meer
|
de lekkerste zoenen zijn van die zoenen die ze op me penis geeft
|
de zogenaamde pikkussen.
|
juist en de technieken die ik daarbij prefereer zijn:
sabbelen, likken, beetje zuigen en af en toe zachtjes bijten (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Afwisseling. (y)
|
hoi
Je vriendin kan ook vb eens proberen om, als ze net gedaan hebben met zoenen. Zo al gein te zegne ieuw we spuwen elkaar helemaal vol en dan afvegen. Zo zal die jongen ook wel in zien dat hij het niet helemaal juist doet ! |
't intieme ding van elkaar 'delen' met elkaar :P
|
Lekkor met veel kwijl :cool:
|
the words,
rustig, verschillend en liefkozend toepassen en je hebt zo goed als de perfect kiss |
Citaat:
|
als t maar n beetje speeksel is ist tog normaal...
heb ik tenminste altijd gedacht...:P:D veeg ook wel s me mond af na t zoene |
Citaat:
|
afwisseling, rustig, niet alleen richten op tong maar ook op lippen.
|
Slikken en weer doorgaan ;)
|
rustig en intiem...
de meid waar ik als eerste mee had was zo'n "propellor" super irritant!! :D Of als je vriendin niet terugzoent is ook irritant (zo had ik dus ook een ex die dat deed). Gewoon samen intiem zoenen... gaat meestal vanzelf ineens goed. :) |
Citaat:
Als ik verliefd ben vind ik diegene lekkerder zoenen dat wanneer ik niet verliefd op hem zou zijn, zegmaar. :p |
Citaat:
|
Citaat:
(ik heb trouwens opeens ontzettende zin om te zoenen :bloos: ) |
Citaat:
|
Gatver Speeksel? Als het teveel was heeft haar vriend zkkr wat verkeerd gedaan :S
|
Offtopic:
Citaat:
Anyhow, Gewoon rustig aan doen is genoeg, je hoeft je tong niet voorbij de ander zijn/haar adamsappel te duwen :rolleyes:. Er is, zeg maar, een verschil tussen lebberen en zoenen...:o |
Citaat:
|
msnnaam veranderen in "gezocht... zoenende jongen zonder spuug" :p
|
bij mn ex had ik dat ook altijd, bij mijn huidige vriendje niet (ook niet als het er wat wilder aan toe gaat :o ).
Het lekkerst zoen je toch met iemand die jij écht leuk vind. En een beetje rustig aan doen helpt wel tegen grote hoeveelheden spuug ;)) |
leuk om te lezen
balen dat het nog wachten is tot zondag tot ik bij haar ben ontopic::p tsja gewoon eens slikken en idd gewoon je mond afvegen.. doek ook wel es.. kan gebeuren toch.. als je hele gezicht nu nat is oke.. dan gaat er iets niet goed.. maar verder:p en het scheelt weer zelf je lippen nat te maken.. beter een natte zoen dan een hele droge als je allebei droge lippen hebt.... |
met tong, niet teveel speeksel en ABSOLUUT niet wild, maar gewoon rustig
|
Citaat:
|
Passioneel...Hoe moet ik dat uitleggen. Nou, dat je het gevoel krijgt: WOW, dit is heftig! :P...Hard, zacht...van alles wat haha!
|
Citaat:
|
hihi
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |