![]() |
eraan beginnen is de verleiding, er vanaf komen is de ziekte
Ik vind het fijn
Alleen met jou te zijn Die mooie ogen voor mij alleen Niemand die ernaar mag kijken Helemaal voor mij alleen Het was fijn gewoon niks te zeggen Recht in je ogen te kijken Er ging een schok door me heen Een verslavende schok Ik ben verslaafd aan jouw ogen Ik kan de mijne er niet vanaf houden Ookal probeer ik dat soms wel...... Het is zoals gebruik van drugs Eraan beginnen is de verleiding Er vanaf komen is de ziekte mensjes wat vinden jullie ervan ?? pleaz gif me feedback !! ik moet er ff bijvertellen dat ik normaal nooit dicht, maar dit moest ff op papier staan....... |
Citaat:
Er is één dingetje wat ik een beetje jammer vind: Ookal probeer ik dat soms wel...... deze zin klinkt overbodig, het haalt de ilusie uit het gedicht, trekt je recht naar de waarheid, het haalt de passie er een beetje uit maar dat vind ik voor de rest een goed gedicht met een aantal pakkende zinnen, en al helemaal knap als je bedenkt dat je niet (vaak) dicht. xxx |
ja, haha 'Ookal probeer ik dat soms wel....' ik denk dat degene die ik bedoel wel weet wat ik ermee wil zeggen :) !!
bedankt voor je reactie !! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |