![]() |
Nlx
Iemand die deze wiet kent? Ik zei laatst dat ik dat had gekregen in de sjop (gekocht dus) en toen zei iemand dat er iets mee gedaan was.
|
NLX, ja, mwah, aardig wietje, niet echt heel bijzonder.
|
nlx is wel aardig, goed voor buitenkweek
|
wat zou er mee gebeurt moeten zijn dan?
NLX == Northern Light eXtreme (zeg ik dat goed? Zo heb ik het altijd geleerd iig) |
Mjuh, dat is mij ook gezegd, een Northern Light Special. Maar van die wiet kreeg ik wel een trippend gevoel, niet de trip zelf maar zo bijna alsof het elk moment kon beginnen. Ik heb die iig maar een keer gehad dus wie weet lag het wel aan iets anders. Gewone NL vind ik niets.
|
Ik vind Nlx zeer fijn.
|
Citaat:
|
Leuk spul voor als je een gram of 2 rookt, heb echt de gaarste shit gebruld toen ik dat'ns gerookt had
|
Er zou wat overheen liggen ofzo. Naja als niemand iets weet zal die kerel wel uit zn nek geluld hebben
|
heb wel vaker indianenverhalen gehoord over chemische heroïne in de wiet
|
-> De Fabeltjeskrant :D
Nlx wordt hier de laatste tijd zelden verkocht, terwijl het een zeer fijn wietje is. Zeer geschikt voor feestjes enzo, geeft een leuke high :) |
Hier op de hoek is het de enige wiet die ze hebben :o
|
Ik ken het niet. Ik ken wel de gewone Northern light en die vond ik wel chill :).
|
Citaat:
dus een kruising tussen hazeplant en northern light plant. zou je moeten weten, als forumbaas :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar goed Mutant je had het over een tripend gevoel dat klinkt wel interesant :). Weet iemand hier mischien meer over? Of ervaringen ermee das nog beter. Ik ga er wel een keer naar op zoek in Haarlem en het een keer proberen. |
Citaat:
|
Citaat:
maar nu heb ik dat niet meer zo bij NLX, wel jammer maar ach |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
nlx is wel lekker :P
|
NLx (y) haal het regelmatig, vind het lekker en tja, het geeft me een apart gevoel, niet goed uit te leggen. heel rustigdenkend over mezelf, veel vreedzamer ofsow:confused:
|
Citaat:
|
nou.. k vinnet maar gewoon wiet waar je stoont van wordt maar dets it..
|
Citaat:
|
ik denk dat je er dood van gaat :eek:
|
Citaat:
der zijn zat dingen die verkocht worden onder hasj/wiet waar je niet stoont van wordt.. maar dat is dan gewoon kuthasj/-wiet |
Citaat:
het is trouwens stoned en niet stoont :P;). |
je wordt van alles stoont als er maar genoeg thc in zit..
en de eigen teelt van sommige ventjes hier heeft zo ongeveer een negatief gehalte.. dus kan je wel wat bij flikkeren aan goeie hasj/wiet.. kan je beter maar gelijk goeie poep halen.. en t boeit me eigenlijk niet zo erg.. stoont of stoned.. stoned klinkt/leest zo.. on-hollands.. |
stoned (bn.)
1 onder invloed van drugs => high :D dus onder invloed van bijvoorbeeld speed, ben je stoned |
Citaat:
en in wiet zitten honderden verschillende cannabinoiden in steeds verschillende verhoudingen, dus je wordt ook niet van alles stoned 'als er maar genoeg thc in zit' |
Citaat:
|
hij zegt ook 'hier', misschien is 'hier' wel in Grunn ofzo, weet jij veel.
Ik heb het al lang niet gehad tho, is zo'n soort die ik een beetje uit het oog verloren ben nadat ik een aantal favorieten en standaard bestellingen heb gekregen... |
over het algemeen goeie ervaringen met nlx (y)
|
Citaat:
En ik haal meestal ook northern light of NLX, vind t de meest relaxte (in de zin van: beste) wiet.. en best vaag eigenlijk dat t in sommige regio's dan nergens verkocht wordt, terwijl ze t in Eindhoven indd bij (bijna?) alle shops hebben.. |
NLX is inderdaad een van de meest populaire soorten bij kwekers, de plant heeft de goede eigenschappen van de hazeplant en die van northern lights gecombineerd;
''Originally introduced by the Seed Bank in 1988, this is a hybridized cross of two of the most famous strains in existence; Northern Lights and Haze. The NL was used to bring the Haze's extremely long flowering time down to acceptable levels, making it suitable for indoor growing. The Haze's soaring cerebral high really shines through here, however, the NL's indica influence adds some body to the mix.'' (uit The Cannabible - Jason King) |
NLX heeft wel een lekkere zoete smaak maar je wordt er wel snel zat van.
Lazlow |
Citaat:
|
ja ik ben nog nooit zo zat geweest van NLX :D
maar goed, nlx is een commercieel wietje. goeie opbrengst en niet te moeilijk te kweken. Daarom wordt ie ook best veel verkocht |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33. |