![]() |
Hoe vraag je het?
Ff een vraagje... Hoe vraag je nu eigelijk aan iemand "verkering".
Want ik vind het zinnetje van "Hebben we nu wat" ..zo... ja ik weet het ni, da ligt me niet echt. We hebben al een paar keer gezoend enzo, maar kweet nu nog altijd niet of we eigelijk samen zijn... Hoe vraag je zoiets? XxX |
zoiets moet je toch gewono kunnen vragen.. of maak er anderes een soort zin van als in 'tsja maar jij bent mn vriendje... toch?'
|
:D hahahha wat dacht je van NIET
Zoiets vraag je niet, zoiets voel je aan. Als jullie veel dingen samen doen, laten merken dat jullie graag bij elkaar zijn, weet je vanzelf wel of het goed zit. Mocht je het toch willen weten, vraag je aan hem hoe hij jou ziet, wat je voor hem betekent. ( ziet hij jou als vriendin oid) |
zijn wij nu een stel?
hebben we nu wat? hebben wij een relatie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet.
|
Citaat:
Hoe moet ik je nu voorstellen als we iemand tegenkomen? Mag je mijn vriend noemen? Hoe zie je mij nu? Mogelijkheden genoeg denk ik :) |
m'n moeder wil weten of je nu haar schoonzoon bent?
:p |
Ehm, dat gaat vanzelf?:o
|
Citaat:
Maar gewoon vragen :) Wat je precies vraagt maakt denk ik niet zoveel uit. |
Bij mijn ex vroeg ik (na het voor de eerste keer zoenen) 'wil jij mijn vriendje zijn?' :o
|
Citaat:
|
doe je dit voor de seks, of vind je me echt leuk?
|
hoe zit t nu tussen ons?
wat moet/mag ik zeggen als er gevraagd wordt hoe het tussen ons is? ik vind zoiets vragen niet stom :). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het is niet van poef, 1 seconde geleden was er niets en nu wel |
Zoiets vraag je niet meer na de basisschool
|
Vragen of ie een keer blijft eten en als ie binnenkomt tegen je ouders zeggen kijk dit is nou m'n nieuwe vriend. Moet jij eens opletten hoeveel er dan duidelijk word.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed. Er is niet echt een manier om zoiets te vragen. Zoiets voel je alletwee aan en je weet vanzelf wanneer het goed zit. Als het de eerste keer is (basisschool ff niet meegerekend want dat vind ik niet echt tellen) dan kan ik me nog best voorstellen dat het allemaal wat moeilijk gaat en dat je er onzeker over bent. Als je echt zekerheid wil dan werkt het nog altijd het beste om op de man af te vragen wat ie er van vind maar ook dat is moeilijk. Mischien weet de jongen waar het om gaat ook wel niet waar ie aan toe is en vraagt hij het aan jou en dan ben je natuurlijk ook overal vanaf. Hoewel ik het laatste niet zo snel zie gebeuren omdat jongens toch sneller zoiets hebben dat het wel goed zit dan meisjes die daar nou een keer wat onzekerder over zijn. Iig succes ermee :). |
ik vraag dan gewoon lekker bot "uh, hebben we wat ofzo?"
|
Citaat:
|
Bij mijn vriend en mij was het op een gegeven moment gewoon zo. En mja, daar kwamen we allebei achter... Nooit gevraagd dus ofzo...
|
Nou, dan vraag je aan je beste vriendin of ze tegen zijn beste vriend wilt zeggen dat jij hem wel een klein beetje leuk vind en met hem wilt schuivelen. hihihi
:( |
nou, het moge duidelijk wezen dat we nu wat hebben, of niet?
|
ik neem even aan dat je deze jongen erg graag mag...toch? In dat geval zou ik zeggen:
Yo *naam*! Even ter verduidelijking: ik zie jou nu als mijn VRIEND! Take it or leave it... |
Ik zou ook zeggen, niet vragen. Maar als ik er zelf over nadenk..
Ik houd er wel van om een vaste datum te hebben, dan kan je na een half jaar tenminste vieren dat je al 6 maand verkering hebt :D (bijv.) Anders is het zo twijfelachtig.... |
Citaat:
Als je het gewoon wilt weten moet je het hem vragen, iets als 'zijn we nu een stel' oid doet het altijd wel goed. Ik (nu ik erover na denk) heb het helemaal niet gevraagd/gehoord. Maar toch is het wel helemaal duidelijk dat het 'wat' is hoor ;). Verkering klinkt mss wat dom, maar dom is leuk moet je maar denken :D (shit man, ik begin echt té blij te worden... :o) |
Meestal voel je het inderdaad wel aan. Maar als je het zeker wil weten, dan kun je zo iets vragen als:
"Mijn beste vriendin vroeg laatst of jij nu mijn vriendje bent. Mag ik je mijn vriendje noemen?" |
mag ik je slaan als je met iemand anders zoent? :)
|
mja ik zei iets van wil je mijn vriendin zijn..
meer niet.. mja was al na een lekker avond.. was niet eens nodig geweest:p maar ja. bevestiging is tog wel lekker.. |
je merkt het toch wel als iemand je vriendje is?
maar als je het echt sneaky wil doen: vraag een vriendin om aan jou te vragen waar hij bij is 'hebben jullie nou wat?'. Dan kun je hem vragend aankijken. |
ik vraag me af hoe dat werkt bij 2 mensen van hetzelfde geslacht. stel dat je verliefd bent op iemand waar je het goed mee kan vinden hoe weet je dan of het wederzijds is als je niet van elkaar weet wat je geaardheid is. hoe vertel je zoiets?
|
"Kan ik je aan mijn ouders voorstellen als de persoon die hun dochter ontmaagd?"
Volgens mij is dat toch redelijk recht door zee. |
Citaat:
|
ik kreeg smsje destijds met "euh hebben we nu wat? want dat zou ik helemaal niet erg vinden" of iets in die trant :)
|
mijn ex vroeg gewoon of we nog steeds aan het aanklooien waren, of nu echt met elkaar gingen.
En mijn vriend vroeg heel lief: 'Wil je verkering met mij?' |
we waren samen met een stel vrienden van hem naar fiddlers in den haag, en ze vroegen steeds van 'hebben jullie nou wat?' aan mij, en later ook aan hem bleek. toen moest ik naar de wc en toen hij ook en kwam ik m tegen in de gang.
hij zei: 'mag ik je eigenlijk al m'n vriendinnetje noemen?' ik vond het zo lief! |
Wil jij met mij verkering? :cool:
|
Hij zei: Ik vind je eigenlijk veel te leuk voor alleen sex.
Ik zei: Wat wil je nou zeggen, dat ik je vriendje moet gaan noemen ofzo? Hij: Als ik jou vriendinnetje mag noemen... Ik: Oke! Hij: Hebben we nu verkering? Ik: Ja. |
Wil je verkering met mij? HIHIHIHIHIHIIHIHIHIHIHIHIH :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos:
Althans, zo heb ik het gedaan. |
Citaat:
1; Je doet je muil/mond open. 2; Je produceert geluid door je stembanden te bewegen. 3; Doe dit in de goede volgorde en maak zo woorden. 4; Ow, wacht 3 was de laatste stap. `t Werkt altijd! |
Hm... wacht tot iemand vraagt of jullie wat hebben: dan zie je vanzelf wat je aan hem hebt :p
|
"loop ik nu nog het risico je zoenend met een ander meisje te spotten?"
breng het n btje sarcastisch, dan klinkt het luchtig en heb je toch je antwoord ;) |
Ik: "Euhm.. hebben we nu wat?"
Hij: "Wil je dat dan?" Ik: "Dat was toch godverdomme de vraag niet!" Hij: "Ja" Klaar. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43. |