![]() |
Breda Barst
Popfestival Breda Barst - 11 en 12 juni 2005 - Gratis entree .
ZATERDAG 11 JUNI . 17.00 - 17.30 Isle of Man 17.30 - 18.00 Omski 18.00 - 18.30 Awaiting Seasons 18.30 - 19.15 a balladeer 19.15 - 19.45 Linked 19.45 - 20.30 Raymzter 20.30 - 21.30 Face Tomorrow 21.30 - 22.45 Epica ZONDAG 12 JUNI . 12.30 - 13.00 Teaser 13.00 - 13.45 Starfish Bowl 13.45 - 14.15 Red Carpet 14.15 - 15.00 Textures 15.00 - 16.00 Mala Vita 16.00 - 16.45 Von Spar 16.45 - 17.30 Plaeto 17.30 - 18.15 André Manuel & Erwin Nijhoff 18.15 - 18.45 The Palookas 18.45 - 19.45 C-mon & Kypski 19.45 - 20.45 Amplifier 20.45 - 21.45 Voicst 21.45 - 23.00 Intwine Ik ga wel (Y) Er hangt een gezellige sfeer en het is gratis, komen leuke bands en als het weer mee zit is het een gezellig dagje parkhangen. |
Jaa 100 meter van mn huis verdomme, en dan kan ik niet. En nu met Voicst en Face Tomorrow een best boeiende line-up. Maar ja.
|
gratis festivals, altijd lachen
mag je hier wel je eigen drank meenemen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
goedzo !
|
omg the palookas :eek:
weinig boeiend die line-up edit: achja c-mon & kypski is wel leuk natuurlijk, als mijn vrienden gaan spring ik in de figuurlijke sloot. |
best leuke dingen, best dichtbij, gratis (Y)
hmm als ik mensen mee kan krijgen ga ik wel. |
ik ben er zeker. dat er wat grappige bands komen is mooi meegenomen, maar ik kom zowiezo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Riëno, Riéno, Rièno, wat ben je toch een voorbeeldige forumbaas...!
Henk Mul ! |
idd. :)
|
als rieno komt ben ik er ook
|
hahah
|
misschien, klinkt wel gaaf (y)
|
Eh, ja, vorig jaar wou ik wel, Anathema. (y)
Maar Epica als headliner? :( |
coowl
-neemt bus naar het centrum- ow kut, ik kan niet :( |
Epica en Intwine als headliners zijn idd een beetje jammer. Maar je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, en het is midden in het centrum dus genoeg te doen verder.
Iemand nog een cheape hotelkamer huren vlakbij? ;) |
Ik ga! Zekerste weten..
|
Awaiting Seasons en Face Tomorrow (y)
Volgens mij heb ik de 11e al iets anders te doen, zo niet, dan ga ik wel natuurlijk. |
Awaiting seasons is veeeet :cool:
|
Ik kom ook. Vorig jaar ook geweest en was erg gezelig. :)
|
Isle of Man (y)
Awaiting Seasons (y) Face Tomorrow (y) Textures (y) Nu nog even een plek regelen om te slapen, maar dat komt vast wel goed :) |
Citaat:
|
oh ik had gehoop bij jou te kunnen slapen :(
|
Citaat:
|
geen super line up, maar ik ben wel aanwezig.
|
Inderdaad. De line up is niet super , maar het is altijd wel gezelig. In het park beetje zitten lekker weer , drank en dergelijke en muziekje op de achtergrond. :) (y)
|
Citaat:
En trouwens, drank in het park is niet aan te raden (zichtbaar dan)! Met jazz hebben we geluk gehad, maar drank is 45 euro boete, blowen 35 euro (of andersom). Niet dat we ons daaraan stoorden, maar er kwam genoeg blauw voorbij en ze hebben ons ook aangesproken. Maar Meneer Agent was vriendelijk en zei dat ze er nu niets van konden zeggen omdat iedereen in de binnenstad ook zat te zuipen. Gelukkig. Rieno, je moet. Met gsm! |
Citaat:
|
Citaat:
|
je laat je niet de les lezen rieno!
|
ik lees net dat the palookas ook komen.
m'n dag kan niet meer stuk. |
Citaat:
En ik ken ook plek zat in Breda. Niet miepen, komen, Grandmommy, dwing hem! |
ben je soms al getrouwd rieno ?
|
alleen mala vita is wel boeiend maar ja daarvoor ga ik echt niet het hele land door reizen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
damn ik moet echt weten of ik dan vrij krijg anders kan ik niet. en dan stel ik niet alleen jou, maar ook matt trakker teleur! :eek: :eek: :eek: |
Die zaterdag is wel koel.
Niet dat ik ga verder met tentamens en werken enzo, maar toch. |
Citaat:
Citaat:
|
is aanwezig(y)
|
amplifier, das toch zo'n post-rock bandje. :confused:
|
Citaat:
och hij doet maar heur |
Ik ga wel.
Je eigen drank mag je niet meenemen, geloof ik. Twee keer al een bekeuring gehad :| |
mmm nul interessant.
|
Citaat:
Ik heb er wel zin in. Hopelijk is het goed weer (y) |
ik heb besloten zaterdagavond te gaan, daar te blijven slapen (hopelijk) en vervolgens zondag nog even te blijven om Textures te kunnen zien (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |