![]() |
volgorde
Nou ik ben benieuwd wat de volgorde is waarin mensen 'aan de gang gaan' met vingeren/beffen/aftrekken/pijpen/neuken (de 'traditionele' opties)
Of jullie eerlijk voor wat hoort wat doen. Dat hoeft niet bewust, maar daar kan het natuurlijk wel op neer komen. En zat er veel tijd tussen voordat jij je partner bijv. oraal bevredigde en bevredigd werd of omgekeerd natuurlijk. Bij ons is het niet helemaal 'conventioneel gegaan', althans dat denk ik. beffen vingeren aftrekken pijpen neuken (nog niet, maar dat duurt niet zo lang meer, denk ik zo) (tussen het beffen en pijpen zat íets minder dan 2 maanden) |
Hmm, met m'n huidige vriend was het:
- vingeren - beffen - aftrekken (alles dezelfde avond) - neuken (wat een woord(n), maandje later) Nu 5 maanden samen, en enkel de orale seks bij hem ontbreekt nog steeds.. tsja:). *zucht* |
vingeren\aftrekken
pijpen\beffen neuken |
vingeren
beffen aftrekken neuken ( niet allemaal op 1 avond de eerste keer...en paar daarop volgende keren) |
Bij eerste keer iets van sex;
aftrekken/ vingeren Bij het eerste vriendje met wie ik geneukt heb: vingeren/ aftrekken sex pijpen Bij mijn huidige vriend: vingeren/ aftrekken sex beffen pijpen |
neuken
trekken vingeren beffen pijpen met mn huidige vriend dan, de rest was allemaal van kwaad naar erger.;) |
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een jongen klaargetrokken en ik ben zelf nog nooit klaargevingerd. In iedere relatie die ik heb gehad, gingen we meteen voor het orale genot. Dat vind ik overigens ook veel leuker om te doen, en lekkerder om te ondergaan! :D
Meestal zat er geen tijd tussen de 'bezigheden', maar gewoon in één en dezelfde vrijpartij. Het enige wat iets langer heeft geduurd is mijn eerste keer pijpen. Hij had mij wel meteen gebeft, ik hem pas een paar weken later gepijpt. |
Handjes, 'de rest'. Zat 2 dagen tussen ofzo.
|
veelal neem ik het initiatief, dus begint het met orale seks en handwerk. Pas nadat ik echt seks met iemand gehad heb, sta ik toe dat ze hetzelfde bij mij doen :)
|
vingeren/aftrekken
neuken pijpen beffen dit was bij m'n huidige vriend. Vingeren en aftrekken was op dezelfde avond. De keer daarna deden we alles behalve beffen, dat kwam later. |
vingeren/aftrekken
beffen sex pijpen tussen beffen en sex zaten een paar weekjes tussen sex en pijpen een paar maanden |
Citaat:
|
vingeren
aftrekken beffen pijpen "de liefde bedrijven" :D |
Citaat:
|
vingeren / aftrekken
beffen pijpen seks |
*denkt diep na*
aftrekken pijpen vingeren neuken beffen ofzo |
ik doe in elk geval niet 'eerlijk voor wat hoort wat'. Het is seks, geen ruilbeurs.
Bij mijn ex vriend was het na 2 weken zoenen 5 maanden daarna vingeren/aftrekken 4 maanden daarna beffen 5 maanden daarna neuken 5,5 maanden daarna pijpen bij mijn vriend eerste nacht zoenen na 3 weken vingeren/aftrekken 1 week daarna neuken 3 weken daarna pijpen beffen weet ik niet meer, ergens na het neuken, dat wel |
Bij mn ex:
derde date neuken volgende morgen vingeren Weekje later aftrekken beffen pijpen ^_^ |
-vingeren
-neuken -beffen -aftrekken -pijpen |
laatste relatie:
-vingeren -aftrekken -beffen -neuken |
Ik ga tegenwoordig altijd voor het complete pakket meteen de eerste keer.
|
Citaat:
|
na 3 weken: vingeren/aftrekken (op dezelfde avond)
daarna na 4 weken: pijpen daarna na 2 weken: beffen daarna na 1 nachtje: neuken |
Rukken, beffen, vingeren pijpen, hele mikmak in een dag.
|
handwerk
neuken mondwerk |
- vingeren
- aftrekken - neuken - beffen - pijpen |
Vingeren
beffen trekken neuken pijpen |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46. |