![]() |
Waarom Steel je!?
Hallo luitjes,
Ik moet een rapport over scooterdiefstal schrijven. Nu wil ik graag wat weten over de aanleiding van het stelen. Willen jullie me ff helpen en aangeven waarom jullie een scooter(zouden) stelen? Ik zal uiteraard geen (nick)names noemen! ;) Danku! :) Panther |
Simpel: niet. Tenzij ik er iemands leven mee kan redden ofzo.
|
jaaa zeg....ik moet juist weten waarom wel ;)
|
Citaat:
|
ik steel niet
mensen die wel stelen: hebben iets nodig en zijn te lui om er voor te werken |
Citaat:
|
Ik steel niet, maar de redenen waarom mensen wél stelen lijkt me toch niet zo moeilijk om te bedenken :rolleyes:
|
ja,hehe. Ik schrijf wel in mijn rapport: jongeren stelen scooters om levens te redden....
Krijg ik vast een geweldig hoog cijfer voor.... :p |
het is ook niet moeilijk te "bedenken" maar ik moet helaas een bron hebben....
als iemand een site kan vinden waar de redenen mooi opgesomd staan, hou ik me aanbevolen. Want ik zelf vind niks, maar ben dan ook geen goede zoeker :p |
Citaat:
|
ik moet het volgende week afhebben, dit is al mijn herkansing :S en cijfers heb ik al verwerkt in het rapport. Ze hadden ook nauwelijks cijfers! :mad:
ik moet echt gewoon een paar jongeren hebben die zeggen: ik steel omdat..... |
Ik denk niet dat hier veel jongeren zitten die scooters pikken. Dan kun je toch beter in Kanaleneiland in Utrecht wat voorbijgangers aanspreken en die interviewen.
|
beetje ver fietsen :p
maar oke...was al bang dat dit niet ging lukken... bedankt voor de moeite, ik zoek t me wel uit... |
Citaat:
|
Wat een idee! Geweldig! Hoe kom je erop??
|
Citaat:
|
ik heb nog nooit wat gestolen en ben van plan dat zo te houden.
|
voor verkoop
als vervoersmiddel voor onderdelen om in de fik te steken (puur vandalisme) om iemand in de zeik te zetten om iemand terug te pakken verder steel ik niet maar dat zijn aanneembare redenen (waarom zou je trouwens een scooter willen :S) |
Om ervoor te zorgen dat dat lelijke ding nooit meer het straatbeeld vervuilt. :p (y)
|
Citaat:
|
Uit wraakactie ( al is de scooter van iemand die ik absoluut niet mag en net toevallig dat moment enorm chagrijnig ben)
|
Al http://statline.cbs.nl/StatWeb/start...=Search/Search geprobeerd?
|
En als je toch geen (nick)namen vermeldt, waarom bedenk je zelf dan geen redenen, en doe je alsof jongeren dit hebben geantwoord in een enquete oid.
Niet dat ik een voorstander ben van zelf bronnen bedenken voor je werkstukken. |
Als ik er één zou stelen zou ik dat doen om de samenleving te bevrijden van zo'n sc :| :| ter.
|
Citaat:
|
Scooters moeten branden :D
|
Ik steel niet. Scooters zijn stom.
|
Citaat:
|
De trein is zo gek nog niet.
|
wie wil er nou een scooter :S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is niet gewoon geld bijna altijd de reden?
|
ALS ik er een zou stelen zou ik het doen om de onderdelen te verkopen, het frame en de kappen dumpen (die zijn natrekbaar) en dan dus de onderdelen of Zelf gebruiken, of verkopen...
|
Wat heb ik nou aan een scooter:D
|
Is dit serieus voor school? :|
|
Nou, dan kan je er op rijden enzo
|
Geen geld voor scooter en ouders willen het niet voor je betalen?
|
ik heb er al een..
maar de meest voor de hand liggendste redenen lijken mij: om er op te rijden om hem door te verkopen omdat je wil laten zien aan je vrienden hoe stoer je bent omdat je je verveelt |
nogmaals: wie wil er nu een scooter? :s
|
Citaat:
|
Je hebt wel erg weinig fantasie als je niet kan verzinnen wat de mogelijke motieven kunnen zijn om een scooter te stelen.
|
om gratis onderdak te krijgen 's nachts als het een beetje meezit
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had er eentje, en niemand wilde die van mij stelen. Hij was ook best wel verrot :D
|
Citaat:
|
het is lekker goedkoop als je zelf geen scooter kan betalen
ze zijn makkelijk te jatten, als er geen ketting om zit rij ik er binnen een minuut of 2 mee weg.... (moet wel de kickstarter het doen) stuurslot breek je zo af als je een beetje kracht hebt trek je een bepaalde kap los waar dat bepaalde kabeltje zit die trek je los kun je m zo starten zit ie aan een slot die niet ergens vast aan zit skateboard er onder en ergens in de bosjes zetten en later ophalen ze zijn makkelijk te verkopen als er geen datatag op zit |
voor de kick?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38. |