![]() |
Enquete Urban winkel vrouwen
Voor school moet ik een enquete houden en ik heb jullie hulp even nodig door deze vragen even snel in te vullen.
- Hoe vaak koop je kleding in de maand? □ 0-4 kledingstukken □ 4-6 kledingstukken □ 6 of meer kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan kleding gemiddeld per maand? □ 0-50 euro □ 50-150 euro □ 150 euro of meer - Ben je geοnteresseerd in de kledingstijlen R&B, hiphop en urban? □ Ja □ Nee □ Geen idee - Ben je bereid om deze kledingstijl te kopen? □ Ja □ Nee □ Misschien Welke kledingstukken zou je graag willen zien in deze stijl? Welk merk zou je graag willen dragen in de stijl hiphop, R&B en urban? .. Helemaal top! ontzettend bedankt! groetjes Loes |
- Hoe vaak koop je kleding in de maand?
Er wisselend, maar gemiddeld, denk ik: □ 0-4 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan kleding gemiddeld per maand? Ook erg wisselend, maar gemiddeld, denk ik: □ 0-50 euro - Ben je geοnteresseerd in de kledingstijlen R&B, hiphop en urban? □ Nee - Ben je bereid om deze kledingstijl te kopen? □ Nee Welke kledingstukken zou je graag willen zien in deze stijl? n.v.t. Welk merk zou je graag willen dragen in de stijl hiphop, R&B en urban? n.v.t. |
□ 4-6 kledingstukken (verschilt eigenlijk nogal) - Hoeveel geld besteed je aan kleding gemiddeld per maand? □ 50-150 euro (soms meer, soms minder) - Ben je geοnteresseerd in de kledingstijlen R&B, hiphop en urban? □ Nee - Ben je bereid om deze kledingstijl te kopen? □ Nee Welke kledingstukken zou je graag willen zien in deze stijl? n.v.t. Welk merk zou je graag willen dragen in de stijl hiphop, R&B en urban? n.v.t. |
Voor school moet ik een enquete houden en ik heb jullie hulp even nodig door deze vragen even snel in te vullen.
- Hoe vaak koop je kleding in de maand? □ 0-4 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan kleding gemiddeld per maand? □ 50-150 euro - Ben je geοnteresseerd in de kledingstijlen R&B, hiphop en urban? □ Ja - Ben je bereid om deze kledingstijl te kopen? □ Ja Welke kledingstukken zou je graag willen zien in deze stijl? Geen idee Welk merk zou je graag willen dragen in de stijl hiphop, R&B en urban? dickies karl kani .. |
□ 0-4 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan kleding gemiddeld per maand? □ 0-50 euro - Ben je geοnteresseerd in de kledingstijlen R&B, hiphop en urban? □ Nee - Ben je bereid om deze kledingstijl te kopen? □ Nee Welke kledingstukken zou je graag willen zien in deze stijl? Geen Welk merk zou je graag willen dragen in de stijl hiphop, R&B en urban? Ik geef niet om merken. |
- Hoe vaak koop je kleding in de maand? (Moet dat niet zijn; - Hoeveel kleding koop je per maand? lijkt me beter passen bij deze antwoorden :| )
□ 0-4 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan kleding gemiddeld per maand? □ 0-50 euro - Ben je geοnteresseerd in de kledingstijlen R&B, hiphop en urban? □ Nee - Ben je bereid om deze kledingstijl te kopen? □ Nee |
□ 0-4 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan kleding gemiddeld per maand? □ 0-50 euro - Ben je geοnteresseerd in de kledingstijlen R&B, hiphop en urban? □ Nee - Ben je bereid om deze kledingstijl te kopen? □ Nee |
□ 0-4 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan kleding gemiddeld per maand? □ 50-150 euro - Ben je geοnteresseerd in de kledingstijlen R&B, hiphop en urban? □ Nee - Ben je bereid om deze kledingstijl te kopen? □ Nee Welke kledingstukken zou je graag willen zien in deze stijl? n.v.t. Welk merk zou je graag willen dragen in de stijl hiphop, R&B en urban? n.v.t. |
□ 0-4 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan kleding gemiddeld per maand? □ 0-50 euro - Ben je geοnteresseerd in de kledingstijlen R&B, hiphop en urban? □ Geen idee - Ben je bereid om deze kledingstijl te kopen? □ Misschien Welke kledingstukken zou je graag willen zien in deze stijl? Welk merk zou je graag willen dragen in de stijl hiphop, R&B en urban? |
□ 4-6 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan kleding gemiddeld per maand? □ 0-50 euro - Ben je geοnteresseerd in de kledingstijlen R&B, hiphop en urban? □ Geen idee - Ben je bereid om deze kledingstijl te kopen? □ Misschien Welke kledingstukken zou je graag willen zien in deze stijl? geen idee :p Welk merk zou je graag willen dragen in de stijl hiphop, R&B en urban? ik draag geen merkkleding :) |
□ 4-6 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan kleding gemiddeld per maand? □ 50-150 euro - Ben je geοnteresseerd in de kledingstijlen R&B, hiphop en urban? □ Ja - Ben je bereid om deze kledingstijl te kopen? □ Ja Welke kledingstukken zou je graag willen zien in deze stijl? Alles :confused: Welk merk zou je graag willen dragen in de stijl hiphop, R&B en urban? of draag je :confused: Baby Phat, Adidas/Respect ME, Pepe Jeans, Ecko, Akademiks .. |
□ 0-4 kledingstukken & □ 4-6 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan kleding gemiddeld per maand? □ 0-50 euro & □ 50-150 euro - Ben je geοnteresseerd in de kledingstijlen R&B, hiphop en urban? □ Nee - Ben je bereid om deze kledingstijl te kopen? □ Nee Welke kledingstukken zou je graag willen zien in deze stijl? nvt Welk merk zou je graag willen dragen in de stijl hiphop, R&B en urban? nvt |
□ 0-4 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan kleding gemiddeld per maand? □ 50-150 euro - Ben je geοnteresseerd in de kledingstijlen R&B, hiphop en urban? □ Nee - Ben je bereid om deze kledingstijl te kopen? □ Nee Welke kledingstukken zou je graag willen zien in deze stijl? Welk merk zou je graag willen dragen in de stijl hiphop, R&B en urban? .. |
□ 0-4 kledingstukken - Hoeveel geld besteed je aan kleding gemiddeld per maand? □ 50-150 euro - Ben je geοnteresseerd in de kledingstijlen R&B, hiphop en urban? □ Nee - Ben je bereid om deze kledingstijl te kopen? □ Nee Welke kledingstukken zou je graag willen zien in deze stijl? n.v.t. Welk merk zou je graag willen dragen in de stijl hiphop, R&B en urban? n.v.t. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |