![]() |
lionking
Kent iemand deze game nog?
Ik weet 't, een oude game. Mijn vriend heeft 'm voor me op de comp. gezet. Maar ik ga elke keer af in 't 2e level, dan val ik van die struisvogel af. Iemand een idee hoe je dat kan voorkomen? en weet iemand of je levels over kan slaan op de 1 of andere manier? |
Haha die heb ik nog voor de snes. Je moet springen op die struisvogel, over de bomen (y)
|
Idd over/ onder de boomtakken door.
Vet spel was dat op de Sega :cool: |
Ooo, die childhood memories. En dat muziekje in het hoofdmenu...
|
idd bukken
en volgens mij kon je ook een dubbele sprong doen anders haalde je ook niet alles |
Spoiler
|
dat was gaaf :cool:
|
W8 maar tot je bij dat level met die rivier en die boomstronken komt, dan wordt het pas echt moeilijk :o
|
:D thanks voor de reacties!
ik val nog steeds van dat stomme beest af! :( zelfs als ik spring of buk! hoe kan dat nou? |
goed spel, hellaas viel ik altijd van de bomen af
|
:mad: :mad: :mad: 't lukt niet!!!!! ik wil nou eindelijk eens voorbij dat 2e level komen! bah!
|
Misschien heb je een demo versie, daar kan je niet verder dan de eerste twee levels. Maar wonderbaarlijk werkt die cheat ook op de demo versie en heb je dan het complete spel. :s Slaat nergens op, maar zo deden we het vroeger bij een jongen uit de buurt. of het einde bij het tweede lvl was te moeilijk ?
|
ow jah :D daar kwam ik ook nooit voorbij :cool:
|
ik heb em nog wel ergens op een diskette staan :cool:
|
Dat was echt een geniaal spel :D. Ik ben ergens tot die kloof gekomen waar je voor die kudde uit moest rennen.
Wbt je vraag: Je kan als je op die struisvogel zit springen, een dubbele sprong door eerst te springen en op je hoogste punt nog een keer en je kan bukken. Er komen als het goed is pijltjes in beeld maar dat weet ik niet meer zeker. Anders is het een kwestie van inschatten en onthouden waar je er af viel en wat je deed dan weet je de volgende keer wat je niet moet doen. Ik heb ook nog ergens een cd met allemaal oude Sega spellen liggen. Daar zit ook een Aladin tussen. Daarmee ben ik tot aan die grot der wonderen gekomen maar ergens moest je over een kloof heen maar dat is mij nooit gelukt. Is er iemand die dit nog wat zegt en nog weet hoe je daar wel overheen komt. Dat wil ik ook nog wel een keer uitspelen want dat was ook echt vet :D. |
De eindlevel heeft me toen reuma bezorgt. Maar wel een geweldig spel.
|
Die wil ik ook weer! Wij hadden die vroeger nog op die enorme flexibele B floppy's :D Ik probeerde de demo even te spelen, maar die deed het niet :( Het spel is te oud voor mijn laptop ben ik bang.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |