![]() |
eet jij nog vlees?[ na het overlijdensbericht van mevrouw die aan gekkek.ziekte]
ik ben nu toch wel bang geworden om mijn vorkje in mijn vlees te prikken
Hoe staan jullie daartegenover? |
Dat was toch uit 1998?
|
Ik eet nog volop vlees.
|
Ach ja. :)
|
Zometeen maar eens even een vette hamburger scoren :)
|
Citaat:
|
Eet nog steeds vlees. Controle is redelijk goed.
|
Citaat:
|
Nou, dan is het toch al te laat en dan gooi ik nog maar een bloederige biefstuk in de pan.
|
Die vrouw is jaren terug besmet, sindsdien zijn de controles gigantisch toegenomen.
En dan nog, als je met iets het risico van doodgaan wilt beperken dan moet je gewoon niet meer het huis uit gaan, het verkeer alleen al is een x aantal keer gevaarlijker dan je eten. |
Als je daar ook al rekening mee moet gaan houden dat er wat in zit dan wordt het wel heel erg en kan je beter je eigen vermoorden want overal kan iets gebeuren.
|
Ja natuurlijk, doe eens normaal.
Hysterische gedoe. |
Citaat:
"Hoe pakken we besmet vlees aan". Alles voor het volk hé? |
Tuurlijk wel. (y)
|
Wat een massahysterie...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Één iemand dood vanwege Creutzfeld-Jakob.
Jaarlijks 1200 mensen dood in het verkeer. Waarom staan hier geen topics 'help help laat jij ook de fiets staan'? |
Ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bepaalde soorten vlees eet ik toch al niet, alleen kip en rund. Maar dit is toch alleen een koeienziekte? :rolleyes:
|
ik eetgewoon sowieso geen vlees, vis of kip :D
tis gewoon vies, de smaak en het feit dat het gewoon ooit heeft gerent of blij is geweest en dat soort dingen, ik bedoel ik ben heel gezond, weeg gewoon en ben best fit> en dat zonder ooit vlees te hebben gegeten. en dat je wilt gaan stoppen met vlees eten omdat JIJZELF er misschien dood aan kan gaan < JEZUS TYF OP ECHT :cool: |
NAwuywuwuWOWOowow!!!11111
|
Ik heb mijzelf in mijn kamertje opgesloten, en ik kom niet meer naar buiten.
Massahysterie. |
Ik denk dat ik ook maar.... :|
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: natuurlijk eet ik geen vlees |
Ik eet geen vlees, want vlees is vout 1!!!!!11! :mad:
|
Citaat:
|
Ik eet lekker vlees, en als ik dood ga, dan ga ik maar dood. :)
|
gezien er pas (!?) 170 mensen aan overleden zijn waarvan 155 in grootbrittanie maak ik me eigenlijk niet zo heel veel zorgen. En je kan er nu toch niets meer aan veranderen als je in de jaren 80 besmet vlees gegeten hebt
|
Vlees is lekker. Ik eet graag lekkere dingen.
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ik eet geen orgaanvlees, dus ik hoef me nerges zorgen over te maken..en als ik et krijg, dan zien we dan wel weer... |
Citaat:
|
Citaat:
De mens is namelijk een omnivoor, we eten zowel planten als vlees. Deal with it zou ik zeggen. |
Citaat:
ga jij nog weleens zwemmen ? reis jij nog weleens met de auto ? durf jij nog in een wolkenkrabber te komen? wat een gelul. |
Ik eet geen vlees.
|
Citaat:
|
Citaat:
een mens is een alleseter, waarom zou je dan vlees weigeren :confused: |
Waarom zou je wel vlees eten als de mens een alleseter is en dus kan kiezen?
Waarom dieren produceren in een fabriek? Terwijl vlees eten op de langer termijn ook minder goed is. |
Citaat:
|
Citaat:
en ja.. ik eet vlees, en het smaakt zeer goed :) vandaag nog een lekkere blonde aquitaine opgepeuzeld :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat je met een normaal stuk vlees best veilig zit. Als je een steak ofzo eet, moet nou net dat rund waar jij van eet BSE hebben gehad. Als je gehakt eet, zit daar vlees van enkele runderen in, is je kans al veel grotere, als je je aan nog lagere kwaliteit vlees gaat wagen, wie weet... Zelf blijf ik gewoon lekker eten zoals ik altijd al doe, ik zou wel liever hebben dat er minder gekke dingen gedaan zouden worden gedaan met ons eten. Hoe is de prijsvergelijking tussen EKO-vlees en normaal vlees eigenlijk? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik eet sowieso al geen vlees. Wat ben ik daar blij mee :)
|
Om morele gronden eet ik vlees, ik discrimineer namelijk niet in de levensvormen die ik beëindig.
Hoewel een koe qua genenpoel dichter bij mij staat, wil dat nog niet zeggen dat 'ie meer rechten heeft dan een bloemkool;) |
Citaat:
*paniek* :eek: :eek: :rolleyes: ;) Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30. |