![]() |
Activiteitenn met buitenlandse gasten
Zaterdagmiddag komt hier een groepje met Zwitsers van een uitwisseling met een paar kinderen van mijn school. (Wij zijn daar ook geweest begin december.)
Nou hebben we een redelijk vol programma, maar de zondag is niet ingedeeld en kan je met je 'meisje' of 'jongen' zelf gaan bekijken wat je gaat doen. Nou wil ik met een paar vriendinnen en hun gastmeisjes (en 1 jongen...) wat leuks gaan doen. Maar wat! We dachten aan Scheveningen, maar aangezien de weersvoorspellingen niet geweldig zijn moeten we zeker een alternatief hebben. Naar Amsterdam gaan we al en een boottocht en een fietstocht over de Veluwe met pannenkoeken eten ook. :) Weten jullie misschien wat leuks om met hen te kunnen doen? (Ze zijn 18/19) Hoort dit hier?:o |
Naar de kerk. :)
|
We gaan zaterdagnacht wel uit, dus geloof dat de kerk wat te vroeg wordt. :p
|
zoek op internet uit wat er allemaal voor dingen zondag te doen zijn, open dagen, festivals enz
|
ga met ze op visite bij je schoonouders / opa en oma / outtantes etc etc. tis moederdag, kunnen ze dat ook meemaken!
|
Den Haag, kun je ze laten zien waar de regering werkt.
Den Bosch, mooie stad en de Sint-Jan. |
Zondag rijdt er een stoomtrein tussen Kevelaar en Kleve. :p
|
Een Coffeeshop tour door (insert random city here)
|
:d
|
Citaat:
Toen ik eens een Duits meisje op bezoek kreeg zijn we maar met de hele groep gaan poolen. Toen heeft ze de hele avond in een hoekje gezeten met een glas cola (ze dronk geen alcohol). De volgende dag maakte ze duidelijk dat ze niet meer uit wilde en hebben we een film zitten kijken waar ze volgens mij niet de helft van begreep. :( Dus als je je gast voor het uitzoeken hebt, zoek dan een leuke uit! Uhm... Je kunt natuurlijk nog altijd iets thuis organiseren als het echt slecht weer wordt. Met een gourmetstel krijg je de middag vast vol. |
Kanoën in Giethoorn, mensen in klederdracht gaan bekijken (gewoon door zo'n dorpje als Volendam of Staphorst rijden).
|
Citaat:
|
Zwitserland :cool:
|
Het hangt er natuurlijk vanaf hoe die mensen zijn. Eerder cultureel, lekker nietsdoen, zware uitgaanders.
Ik zou hen gewoon vragen waar ze zin in hebben |
Citaat:
Wordt niet zo'n lekker weer, dus strand en Giethoorn leken me nou niet bepaald prettig.:( Zou Madurodam iets zijn van 19-jarigen? |
Ik zou ze kennis laten maken met marokkanen en gezellig wat auto's gaan jatten en wat joints roken in A'dam
|
Ik had m'n Noorse mee naar Giethoorn genomen, maar ik woon d'r ook maar 8km vanaf dus dat gaat vrij makkelijk ;)
|
of misschien de IT? :p
|
Madurodam is net zo min lekker als het regent. :p
Ik zou het weer ff afwachten, misschien valt het nog wel mee en kun je dan beslissen om bv. toch naar Scheveningen of Giethoorn te gaan oid. En anders iets zoeken wat overdekt is (dus geen Madurodam :p). |
Schaken.
|
een binnensport.. oid. bv. klimmen.
en bv. met je maatje wat 'koken' en met een grote groep een 'picknick' binnenhuis houden, film kijken, grappige spelletjes doen, een act bedenken voor het slotfeest ;).. En zolang 't niet superslecht weer is natuurlijk gewoon die buitenactiviteiten doen, evt. met paraplu. |
Citaat:
|
jointje roken, over de wallen lopen, laat ze kennis maken met de tolerantie van Nederland.
|
bij ons op school kwamen er laatst nog zweden.
De school organiseerde uitstapjes in Brussel en Gent. (y) Cultuuruitstapjes dus.. |
Citaat:
|
Citaat:
Woonplaats Brussel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga gezellig naar de kaasboerderij en klompenmakerij in Volendam. Daar lopen ook mensen in klederdracht, en kunnen ze kaas proeven en op klompen lopen. :D Ik kan je wel een routebeschrijving geven :p
|
wat is het geworden?
|
Citaat:
|
sixflags (y)
|
Een potje stelen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Koekhappen.
|
Citaat:
|
Cultuur snuiven (coke)
Cultuur beleven (naar de hoeren gaan) Volgegoten worden met de Nederlandse Cultuur (zuipen) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |