![]() |
Nou, wat heb je laatst nog gekocht?
TS begint: ik heb een zwarte balpen gekocht zodat ik weer allemaal zooi op papier kan zetten. Want ik teken alleen met zwarte pennen en die waren op. :o
|
lichtblauw shirtje van lee, in t outlet
haarlak :cool: en makeupsponsjes |
Comeback Kid - Wake the Dead
Venetian Snares - Songs about my cat Bane - It all comes down to this en een groene ipod mini 6gb |
Gucci Rush
|
$$
|
$_$
|
^
|
dove handbalm
een poster van fred delfgaauw (gekregen :cool: ) een vriendje hele lieve smsjes :bloos: en ik heb vandaag allemaal oude bandjes gevonden met kutmuziek erop :) |
Citaat:
|
wie is je vriendje dan willemijn?
ik heb een liter ijs nieuw, in de smaken watermeloen en witte chocolade. spannend niet? en allerlei drogisterijrotzooi & een turkse pizza. o ja en wilko je nieuwe sig is echt geweldig en als je bij mij in de straat postbode was zou ik je ook een regenjas en een handdoek aanbieden - en ik bel je nog terug. |
Een vliegenmepper en een fles martini (L)
|
Gehaakte riem H&M
Oorbellen H&M |
Citaat:
- Een pak chocomel, twee pistoletjes Filet Americain, een boek van Derrida en een paraplu. Henk Mul ! |
bonbon bloc :o op het station
|
8 paar drumstokken, drie Ali G. dvd's en 2 pakjes lucky's
|
kaartjes voor colour of fire (gisterenn), wiet, ondergoed, en nu ben ik wel weer even door mijn geld heen :(
|
Citaat:
|
zwarte cowboylaarsjes voor 15 euro<3
witte, blauwe, lichtblauwe en groene kralenketting geelrood hippiesjaaltje rood-wit-blauw bloemensjaaltje donkerbruine harley davidson riem met grote gesp |
vier liter gemengde muurverf, en het moest licht/zacht bruin worden maar het lijkt meer op een vaag soort grijs :mad: :( (n)
dus daar gaat mijn kamer :rolleyes: |
riem truitje haarelastiekjes puntkam
|
Wilko, je hebt je sokken hier laten liggen, bel je me zo even? :o
|
3 grote plastic armbanden. Ik zit nu aan een verzameling van 7 van die dingen binnen 1 week, ik ben verliehiefd!
-pak croisantjes. -6pack hertog jan. -zoete popcorn :cool: |
pannenkoeken jam poedersuiker beschuit
|
een bikini en een zwembroek
|
- bruin/grijs-achtige wijde linnen/katoenen broek
- bruin vestje - wit shirtje met een gekleurd printje - blauw/wit/bruin/grijs shirtje zonder mouwtjes |
rode wodka
|
4 kussentjes voor op mijn kamer van de xenos
world of warcraft (ik heb 5 euro gesponserd voor mijn broertje) moederdag lingerie setje voor mijn mams :) |
Citaat:
- Moederdagkadootjes - Vijf blikjes nep redbull van de lidl. En nu ben ik blut :) :) :) |
slippers
boxerdingen spaghettihemdje witte chocoladeijsje |
-YIKE schoenen (nee, geen type fout, echte neppe YIKE's uit Rome)
-T-shirt van Leonardo da Vinci - Boxershort met een stukje van de David van Michelangelo - blauw shawltje voor moederdag - THUG 2 voor de Gamecube - DS met warioware - Red hot Chili peppers shirt - Batman-poster - basketball en eten voor lunch in Rome Heerlijk om kapitaalkrachtig te zijn |
Linzen
Tomaten Uien >Linzensoep Black eye bonen En ik wilde wol +breipennen kopen maar dat hebben ze natuurlijk weer niet hier :mad: |
tshirt van reflections (met sampler erbij)
tshirt van modern life is war cd van alexisonfire malkovich pin een broek bij zara druiven grapefruit 2x en ik heb een zonnebril cadeau gehad :cool: |
zwart shirtje
mintgroen lint nestelringen witte sjaal koffie verkeerrd cd felblauwe haarband maar eigenlijk heb ik de helft niet gekocht maar gekregen (A) |
zwarte BH
eten.. ik moet meer geld. damnit. |
-bagel
-drinken -sigaretten -3 flessen witte wijn -3 kratten bier -dekbedovertrek |
- naalden
- een of andere parelmoeroogschaduw van bourjois - rode nagellak - blanke nagellak - kousen - fles witte wijn - labello |
-fles latex
-pot zwarte acryl verf -3 kwasten -markerpapier -fles ck one -oogpotloodje van clinique -een hele leuke jongen -blauw hempje van h*m -zwart assymetrisch hempje ook van h*m -oorbellen en blauw goud kitsch kettinkje h*m -zonnebril van dior -sigaretten |
Citaat:
|
lichtblauw nikita shirtje met ghettoblaster
grijs truitje luchtje (noa) sigaretten bier hamkaas croissants |
een tree bierrrr godverdomme
|
een krat brouwmeester
zodat ik er met alle moeite afgezwommen kilo's weer aan kan zuipen :) |
mijn m0eder heeft alweer een truitje voor me gekocht :eek: :cool:
|
gastenlijst plaats voor zaterdag karate (y)
geld |
Wimperkrultang :D
en een naamkokertje voor mijn kat.. |
sigaretten
nóg meer cd's @ Auryn, die lieve smsjes zaten gratis bij dat vriendje, hihi :bloos: |
cd van
lighthouse family - greatest hits john mayer - any given thursday dvd's , sex and the city seizoen 5 voor mijn zusje haar verjaardag . snoepjes . en wijn . :bloos: |
haarverf...mijn haar wordt zo geverfd in de kleur paars :)...maar ik heb zo donker haar dat het zeg maar dat het iets donkerder bruin wordt met een paarse gloed (ja, ik heb het wel eens eerder 'paars' gehad), wel spannend, want ik heb nu van een ander merk en is iets andere kleur.
Verder heb ik rennies gekocht en handschoendingen voor de vriendin van mijn broer, wat ben ik toch lief :P |
Citaat:
van mn beste vriendje (A) |
heel veel lekker eten voor onze hemelvaartpicknick morgen :o
|
- Jeans van Gsus
- Shirtje van H&M - wat eten enzo - strippenkaart - een testertje, luchtje; Jils Sander, Sport. - oh, en ik heb fotootjes en stickertjes met een vriendin en vriend, maar die hb ik niet betaald :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |