![]() |
hoef op mijn teen
Vandaag dus een pijnlijke dag gehad :(
Wou opstappen op mijn paard,maar nee meneer dacht er anders over:zal ik haar lekker pesten Nou moet het lukken dat ik onverwachts ging rijden en mijn gympen aanhad en net toevallig stapt meneer op mijn voet en wel gemikt op mijn kleine teen Hier heb ik enorme last van,alsof het in de weg zit En ik zag ook dat er aan het einde(waar het aan 'vastzit')een beetje bloed onder mijn nagel was,en hij is ook 'los' staat verder naar boven dan anders op mijn voet kan ik moeilijk lopen,wel lopen maar met pijn en het zit in de weg,dus weer fijn opgezwollen :( weten jullie wat ik hieraan kan doen? Of een speciale zalf ofzo?? Want ik wil wel heel graag weer paardrijden :o |
Arniflor zalf is erg fijn tegen blauwe plekken, kneuzingen en bloeduitstortingen. Maar je kan er verder weinig aan doen behalve rustig afwachten. 't Gaat vanzelf weer weg. :)
|
Citaat:
ik weet niet of het juist geschreven is maar ik denk dat het zo word uitgesproken,ik ken de naam van de zalf die je zegt nl niet |
En ik ken die van jou niet. :)
Ga anders eens bij de drogist of apotheek kijken. Je moet gewoon iets hebben tegen kneuzingen en bloeduitstortingen en zo. :) |
GA naar de dokter!!!! Het kan gebroken zijn, en dat is niet fijn!!!
Succes (y) |
Als het gebroken is, doen ze er toch niets aan. Alleen vasttapen aan de teen ernaast.
Of ze halen hem eraf :evil: Kan ook zijn dat je nagel eraf gaat vallen (dikke kans vorigens), dat kan ook behoorlijk pijn doen. |
het kan idd gebroken zijn maar dan zullen ze er weinig aan doen denk ik. (nou ik ga nadenken *jaja* is de kans volgens mij wel heel groot dat ie geroken is).
ga anders ff met je voet in de soda dat trekt volgens mij ook onstekingen weg (is geen pretje maar doe we met de paarden altijd en heb het zelf wel eens gedaan bij een blaar). proberen kan geen kwaad? |
Ik heb al heel wat teentjes gebroken, en de dokter heeft er nog nooit iets aan gedaan behalve kijken en er aanzitten(=auw) dus denk niet dat de dokter nodig is. Ik zou je voet wel een beetje rust geven. En stevige schoenen aan!
|
En ik heb al heel wat hoeven op m'n tenen gehad zonder ze te breken. Dus om nou te zeggen: het is waarschijnlijk gebroken .. vind ik wat overdreven. Maar goed, het kan inderdaad.
|
Ik zou wel even langs de dokter gaan. Als het gebroken is kan je dan voorkomen dat het raar vastgroeit. Ik heb mijn drie kleinste teentjes ooit gebroken bij een val van de trap en ik ben toen niet naar de dokter geweest en het is nu dusdanig vastgegroeit dat ik niet meer op die teentjes kan staan en ze ook niet meer kan buigen en dat is niet echt fijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29. |