![]() |
Crazy Frog enzzz enzzz......
heyhey, wat vinden jullie van Crazy Frog, Follie, Mr. Fiagro en Sweety? Welke vinden jullie et leukst....en moeten dr nog meer vanzulke dingen kome? of juist niet en word het vervelend al deze beltoonpoppeis????
laat ff wat horen(stemmuh kan ook :P) |
ik vind de cultuur die ze voortgebracht heeft verachtelijk.
|
ze moeten allemaal dood :mad:
|
Is dit serieus? :|
|
ik ken ze niet
|
dood moet het (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het allemaal best, maar dan moet er wel een wet komen dat je altijd het recht hebt om iemand die deze onzin in het openbaar laat horen, heel hard in zn gezicht te schoppen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
maw: dit is zo triest en irritant, maar ja zonder "vette ringtone" van 3 euro ben je natuurlijk niet hip bij je sneue vriendjes... |
Ik vind Sweety wel leuk als het op tv voorbij komt :bloos: Maar gelukkig is mijn gsm te oud voor ringtones e.d.
|
Ik snap niet waarom dat nog niet failliet is.
|
omdat onze jeugd loopt te verrotten waar we bij staan...;)
|
Ken alleen de bovenste twee, vind ze allebei vreselijk, die kikker nog meer dan de vogel..
en mn zusje wilde (of heeft) een van die ringtones (volgens mij de kikker) op haar gsm :( |
Onzin topic, ajuus
|
Uhh.. mister fiagro? Zult zeker Chaos bedoelen? :o
Naja, mateloos irritante reclames en een super onzinnig topic. |
Citaat:
Omdat ze ondanks dat wij ze zo irritant vinden toch nog met de bosjes besteld worden :s |
ben iig blij te zien dat er nog wel normale en niet-verdorven mensen in dit land rondlopen (Y)
|
Citaat:
En de breezersletten die ze downloaden ook. En dan niét op z'n Jan Mulder's. |
Anders namelijk; Allemaal slecht.
|
|
Nee, dit doe je me toch niet aan hè?
|
ja, in Engeland gaat het nog veel verder, daar hebben ze zelfs spelletjes met die troep voor op je mobiel en alles...
|
OMG mensen stemmen ook nog!
Bad! |
Citaat:
|
Citaat:
|
:( :( :(
|
wtf :( :( :|
|
ik weiger ook om te stemmen :(
|
:evil: :evil: :evil:
|
Toch nog acht zwakzinnigen die hebben gestemd maar er nu niet meer voor uit durven te komen. :D
|
ik heb op sweety gestemt omdat als ik moet kiezen dan dat stomme kuiken maar
|
Ik weet niet eens wie wie is (behalve dan die kikker)
|
Geen van allen misschien? Crazy Frog alleen ging nog wel, maar verder moeten al die beesten en frustels en blije gevalletjes zo snel mogelijk van het beeldscherm verwijderd worden.
AFSCHIETEN, allemaal! :p |
Citaat:
|
Citaat:
Daar gaat mijn geloofwaardigheid...... Oja, zo nieuw is die kikker toch helemaal niet, en zijn bedenker? Een paar jaar geleden waren er al doorstuurmailtjes waarbij een klein simpel racewagentje midden op het beeldscherm stond, en helemaal niks deed, en dan op de achtergrond dit geluid. Dus hij heeft alleen die kikker bedacht, terwijl het om een ringtone gaat? |
Citaat:
Ik ken ook alleen die kikker, maar het zal me niks verbazen als die andere 3 net zo erg zijn. |
Ik vind ze leuk, vooral Crazy Frog, maar het is oplichterij..
|
Citaat:
en het is nog veel ouder dan doorstuurmailtjesdingese waarschijnlijk... |
Citaat:
|
Nog nooit van gehoord??
|
Figaro gaat nog wel, althans, dat is de enige waar ik niet spontaan moordneigingen van krijg.
|
Ze moeten allemaal dood, Frits.
|
Ik ken alleen de bovenste twee.
Waar is de optie; geen van allen? |
Die maggot!
|
Citaat:
Waar ik ook iets aanzet, komen die dingen op me af! Ze omcirkelen me! Er is een overschot aan die dingen! |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- MetalliCat schreef op 04-05-2005 @ 17:44 : Fiagro omg domme DOOS!!! -------------------------------------------------------------------------------- wat bedoel je daar meeh? dr is tog niets fout aan?? De remix van Crazy Frog is egt superrr Coolllll:P:P wemBambedambumdumdumbem bem bem dembumdemnum...wroemwroem....waaahhhhh hiiiiiiiiiiii........ zo dat et ff duidelijk is welke we bedoelen he;);)... ik blijf em liev vinden wat juwlie dr ook van Vinde :p :cool: mjaaa..... Mr fiagro vindiki niet zo heel erg super.... folli wel.... ik vind die reclames wel gezellieh..... :D lkkr muziekje dr bij..... |
Citaat:
|
Citaat:
Diep treurig, ik zou me kapot schamen als dat geluid uit mijn telefoon door de bus/trein heen ringt. (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |