![]() |
Fantômas in 013
Fantômas is de band van Mike Patton (Faith No More, Mr. Bungle, Tomahawk enz.) aangevuld met Buzz Osborne (Melvins), Trevor Dunn (Mr. Bungle, John Zorn) en normaliter Dave Lombardo (Slayer). Lombardo heeft echter tourverplichtingen met Slayer en kan er niet bij zijn. De honneurs worden waargenomen door niemand minder dan Terry Bozzio.
Zojuist verscheen 'Suspended Animation', met de passende ondertitel '30 miniature holidays in 43 minutes', wat een soort bizarre soundtrack is voor een animatie van een nachtmerrie! Absurd, onnavolgbaar en zeer origineel. De beroemde Japanse illustrator Yoshitomo Nara maakte exclusief het artwork. Aanvang 20.30 / zaal open 19.30 The Choice / entree 18,00 euro / 3,35 euro servicekosten Vvk start op 7 mei wie gaat? |
Ehm.... Wanneer? :D
Maar ik ga wel denk ik, al was het alleen maar om Mike Patton samen met Terry Bozzio en Trevor Dunn te zien spelen. |
Citaat:
|
Duuuuur
maar..ga denkik wel...Bozzio :o |
Ik trek die shit echt niet. Ik heb het geprobeerd om het goed te vinden, maar het lukt niet. :o
Nouja, ben dr niet bij dus, sowieso al iets anders dan. |
Zo, dat zijn 4 erg goeie muzikanten bij elkaar.
Maar toch ga ik niet :) |
Te duur en te ver, zou me niets verbazen als het me in totaal een euro of 50/60 zou kosten, jammer :(
|
Citaat:
|
tenzij meneer patton me op magische wijze minder blut kan maken ga ik het alsnog niet redden :(
|
Citaat:
|
hmm met bozzio is het erg interessant, eens kijken dan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, niet zonder Dave hè.
|
Citaat:
Even kijken of ik iemand zo gek kan krijgen mee te gaan. |
Whaaa, ik ben er zeker :D
Laatst mr Bozzio al een keer zien optreden bij mij op stage en nu zelfs samen met de held Mike Patton (y) :eek: |
Wat een kutdag. Denk dat ik dr niet kan zijn.
|
Jaaa, daar ga ik proberen bij te zijn :D
|
Citaat:
ohnee, dus ik ga niet. |
hoe gaaf was het vorig jaar
ik ga hier weer bij zijn |
Citaat:
|
Fantômas is wel Spitze, maar te ver weg en te duur. Tjemig.
|
Citaat:
Wil je overigens niet het woord 'fan' gebruiken, ik ben alleen fan van mezelf. Of zo. |
overal ofzo achter zetten is echt not done. :nono:
en ik heb gelijk, het is voor midi junkies(ofzo), en niet voor lost-prophets 'liefhebbers'. |
ofzo
|
ik had hem al gebruikt. (y)
|
ik ben een lostprophets liefhebber :(
geht du auch metal? |
Citaat:
Of zo. |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben te verkouden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat was wel fijn zeg.
|
Ik zag je nog lopen geloof ik.
|
ik ben dus niet geweest aangezien ik dood was, geen geld heb en ze op dour toch nog ga zien. hoorde dat bozzio wel wat aan het fucken was maar dat het wel een goed optreden was verder?
|
Citaat:
|
ja joepie
maar hoe was het? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |