![]() |
Ik denk dat dit alle games er uit heerscht!
|
:eek: :D (y)
misschien ga ik 'm nog kopen ook |
...ik ook
(maar hoop stiekem dat ze zoiets voor de NES gaan uitbrengen) |
Atari vind ik toch een beetje gortig worden, ook al is het maar dertig euro. Kun je denk ik wel iets leukers van kopen wat games betreft.
|
hoe vet is dat !
over oldtime games gesproken: ben weer helemaal verslaafd aan CIV 1 wat een meesterlijk spel is dat zeg. |
Hoe geweldig :D. Het is dat ik gvd ff geen geld ervoor heb anders had ik m gekocht (Y).
|
Fuck man, morgen ff naar de winkel :D.
|
Fuck ik ga gewoon ff kijken hoeveel geld ik nog heb. En desnoods leen ik het wel ff van m'n pa. Dit ding moet ik echt hebben.
|
:eek:
Dat is lang geleden! |
:eek: *kwijl*
Zo maar eens even mijn saldo checken :o En CIV roeleert de pan uit :cool: |
Godver die ga ik meteen halen! :cool:
|
Dude, SWEET! :o
|
Sweet! :eek:
Verjaardagskadoo! |
Ik hebbum :o.
|
En iedereen moet natuurlijk weer net doen alsof het ze wat interesseert dat er een antieke(maar alles behalve klassieke)spelcomputer te koop wordt aangeboden :rolleyes:
Band wagon nostalgie de gekste. |
Citaat:
|
Ja want iedereen die hier post vind het eigenlijk geen zak aan en doet alleen alsof ze dat ding willen omdat het stoer is?
Doe ff niet zo uit de hoogte dwaas. |
ik heb nooit zo'n ding gehad... is dit nu waar Bubble bobble op uit kwam, of was dat toch de commodore. (misschien dat ik hem dan koop, namelijk :P)
|
Citaat:
|
Fick dich monkeys!
|
Citaat:
|
Citaat:
volgens mij was dat de msx |
Ik wacht wel tot ze zoiets doen met de NES want ik heb hier nooit op gespeeld.
|
Citaat:
|
Is dat de 2600? Die hebben wij nog wel thuis liggen. Het is echt zo'n ding waar je 3 keer mee speelt, aan je vrienden laat zien en dan ligt te verstoffen.
Nu dan, ik heb er vroeger vele uurtjes mee door gebracht. Terwijl de SNES toen al op de markt was. Ja ik liep wel een beetje achter wat dat betreft. Maar wat wil je, de spelletjes waren 5 gulden :o |
Citaat:
|
Gister om half 7 stond dat ding te draaien en verdomme wat was dat mooi :D
Yars' Revenge, Gravitar, Warlords, Adventure echt dubbel en dwars het geld waard (y) |
Citaat:
|
Beter probeer je dan ergens 2e hands 'n echte op de kop te tikken.
Kost je misschien wat meer (tenzij je iemand vindt die er geen verstand van heeft), maar dan heb je tenminste ook wat. |
:D(y)
ik ga er geen kopen, heb nog een atari 2600 liggen hier^^ |
Citaat:
|
Citaat:
damn dat heb ik echt dood gespeeld :) zeker meesterlijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26. |