![]() |
baantje in het buitenland?
ik wil heel graag deze vakantie naar 't buitenland (en dan het liefst engeland. dan kan ik me met de taal redden en het is niet al te ver weg) maar ik heb lang niet genoeg geld daarvoor.
maar nu bedacht ik net, misschien is het mogelijk om daar een baantje te regelen, dan is het waarschijnlijk ook nog makkelijker om m'n ouders over te halen ;). weten jullie daar iets van? hoe ik dat zou kunnen regelen en of 't eigenlijk wel mogelijk is? bedankt vast :) |
ik denk dat je waarschijnlijk te jong bent. Je kan proberen bij de Joho company langs te gaan (zie ook www.joho.nl) of te kijken op www.anyworkanywhere.com. Je hebt misschien meer kans als je het probeert op bv een cmaping in Belgie, daar nemen ze wel vaak 16-jarigen aan, en misschien ook wel als je 15 bent.
|
een camping in belgie is natuurlijk ook leuk, maar dan kan ik denk ik net zo goed ergens in nederland zitten... 't gaat mij er ook een beetje om om 't engels wat beter onder de knie te krijgen namelijk ;) maargoed, als 't anders niet lukt is dat natuurlijk wel een optie nog. ik ben trouwens in de zomer wel 16, op 6 juli ben ik jarig
|
Zal denk ik moeilijk zijn want mijn ervaring is dat er helaas ook in Engeland op het moment niet veel werk is. En zoals overal wel, nemen ze denk ik liever iemand aan vanuit het eigen land dan een buitenlander. Maar het zou natuurlijk wel heel mooi zijn als je wat gevonden kunt krijgen. Je zou eens kunnen kijken op monsterboard.co.uk
Succes! |
Ik ben het eens met Breg maar wil er aan toevoegen dat een baantje in het buitenland in de meeste gevallen 18+ is.
|
hanneke~ : al iets kunnen vinden of ideeen opgedaan? Ben benieuwd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |