![]() |
wat moet ik doen met deze jongen
ik vond drie maanden een jongen leuk we zijn al een paar keer uitgeweest maar nou heb ik niet het gevoel meer dat ik verliefd ben
dat is heel raar ik kijk ook weer naar andere jongens terwijl als ik verliefd ben dat niet doe maar ik heb het gevoel als ik zeg dat het gevoel weg is en alles over is ik wel weer vlinders voel ik voel me nou zwaar bagger ik heb in het buitenland ook een hele leuke jongen leren kennen die mij nog meer aan het twijfelen heeft gezet ik weet het niet meer heeft iemand ook zoiets meegemaakt? moet ik zeggen dat het over is ? hoe denken jullie hierover en als ik verder ga hoe voorkom ik dan dat ik ongelukkig word?? dat wil ik nou ook weer niet hihi |
Offtopic: Door leestekens te gebruiken en je zinnen duidelijker te formuleren, maak je ons iig niet ongelukkig:o
Alsje neit meer verliefd bent en je iemand anders leuker vindt, moet je die andere jongen niet aan het lijntje houden. Verder moest ik je verhaal 3 keer lezen voor ik het een beetje begreep:o |
Sluit me helemaal aan bij Wolter
(ook bij de offtopic dingetjes ;) ) |
Ik denk dat je niet (meer) verliefd bent. Je vond hem interessant en leuk en hebt hem beter leren kennen. Soms kom je erachter dat iemand niet zo goed bij je past als je aanvankelijk dacht. Kan gebeuren.
Als je niet meer verliefd op hem bent en liever met iemand anders samen bent, heeft het geen nut om je relatie aan te houden; uitmaken dus. |
Maak het uit.
|
Wat iedereen hier eigenlijk al zegt, je houd die jongen nu aan het lijntje en dat hoort niet. :)
|
Poeh Poeh...
Wat een lastig probleem... Laten we de feiten op een rij zetten: Je hebt een relatie van nog geen 3 maanden. Je vindt hem niet meer zo mega leuk. Je denkt al na over je volgende vriendje. Dit wordt 'niet meer verliefd' genoemd. Oplossing: Uitmaken met je vriend en vrolijk op zoek (actief of niet) naar een ander. Jeeuh, alweer een probleem opgelost :rolleyes: |
Heb ik ook gehad, ik heb het uitgemaakt en was toen alleen maar opgelucht en blij, heb ook totaal geen spijt gehad. :) Dan is zo iemand blijkbaar gewoon aantrekkelijker als je hem nog niet hebt/denkt dat je hem niet kunt krijgen. Zodra die spanning weg is, blijft er weinig over...
|
Citaat:
|
Offtopic: hihi, naamgenootje :p
Wees eerlijk tegen je vriend en maak het uit. Niets zeggen over een andere jongen! Op deze manier hou je hem aan het lijntje en hij merkt heus wel dat er iets niet klopt, dat er iets is. Kappen ermee dus. |
Er staat toch nergens dat ze met die eerste jongen een relatie heeft? Ze kent 'm alleen een tijdje en is een paar keer met hem uitgeweest.
Ontopic: Als je niks meer voor die jongen voelt dan heeft het ook geen zin om verder met m om te gaan (tenzij je aan hem duidelijk maakt dat je niet verder wilt dan vriendschap ofzo). |
Citaat:
|
Wees eerlijk tegen die jongen. Daar kom je toch het verste mee altijd!
Gewoon, op een rustige, ''aardige'' manier zeggen dat je eraan twijfelt ofzo. |
Je bent niet meer verliefd, punt.
Uitmaken dus, wel zo eerlijk tegenover hem. |
je hebt de vangst binnen en dan is het niet meer zo leuk.
dus de vlinders heb je niet van verliefdheid maar gewoon omdat je hem wilt hebben. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00. |