![]() |
eczeem
hoi hoi mensjes
ik heb al vanaf dat ik baby ben erg last van eczeem het is een tijdje over geweest maar toen ik begon te puberen kwam het weer terug :| vooral op mijn voeten en handen ik vind dit egt heeel erg lelijk door al die littekens en rode plekken. ik vroeg mij dus af... wat als jou vriend/vriendin erg last zou hebben van eczeem knap jij daar op af? en als je iemand tegen zou komen bijv. op vakantie?? ik was hier gewoon even nieuwschierig naar.. alvast bedankt als je antw. |
Mijn broer heeft het best erg gehad, maar het is nu alleen nog maar op zijn handen (geloof ik)
Ik zou er niet echt op afknappen, maar het is gewoon niet zo mooi. |
Ik zou het zielig vinden, omdat het pijn doet en jeukt, maar vies? Of afknappen? Nee, dat niet.
|
Als je daar al op afknapt heb je diegene nooit écht leuk gevonden.
|
Gaat niet echt over het "lichamelijke of gezondheidsaspect" ervan...meer over "liefde & relatie". Daar gaat het topic dan ook naar toe. :)
|
Ik heb het zelf ook heel erg, en mijn vriendjes zijn er nog nooit op afgeknapt, steunen me juist tijdens de jeuk, smeren me in met zalven:)
|
Citaat:
|
Op eczeem zou ik niet afknappen, maar wel op iemand die heel onzeker is en heel negatief naar zichzelf kijkt, die mensen stralen dat gewoon uit en dat is niet zo aantrekkelijk. Als jij gewoon zelfverzekerd bent en niet hierdoor een heel negatief zelfbeeld hebt en heel onzeker bent, is er geen probleem.
|
Als ik iemand leuk vind, dan vind ik het hele pakket leuk. Dus dat hoort daar dan bij!
|
Citaat:
|
nee, zou ik niet op afknappen.
|
Citaat:
Zelf zou ik niet afknappen op een meisje met eczeem, ik heb hetzelf dus weet hoe irritant het is, zowel lichaamlijk als sociaal. Lijkt me trouwens wel interresant elkaar 's avonds insmeren :bloos: |
voeten zijn altijd al afknappers, dus daar zou ik me geen zorgen over maken. gewoon sexy sokjes aandoen ;)
en handen...tsja. daar moet men dan maar mee leven. op zoiets zou ik iig niet afknappn, daar kan iemand anders niets aan doen en handen vind ik toch al niet zulke bijzonder erotische lichaamsdelen. |
nee, ben niet zo kortzichtig dat ik daar op afknap. Een lelijk hoofd...ja daar zou ik bijvoorbeeld meer op afknappen
|
Citaat:
On-Topic: ik heb geen ervaring met meisjes met eczeem, maar het lijkt me dat je daar toch wel 'overheen' komt als jongen.... |
Citaat:
|
Ik zou er zeker niet op afknappen maar als ik je zou leren kennen zou ik wel ff raar opkijken/ het zou me wel opvallen.
Ik denk dat maar heel weinig mensen daar op afknappen hoor :) Het boeit gewoon niet zoveel |
Eczeem is wel overkoombaar, zoals Shitonya al zei, het is veel belangrijker dat je geen lelijk hoofd hebt. :D
|
Een goede tip is trouwens Bepanthen Body Lotion en de Bepanthen Crème van Roche. Dit las ik toen ik ging googlen om erachter te komen hoe Eczeem en kwam bij een site erover. :)
|
Iedereen heeft wel wat, niemand is perfect... omdat er geen perfect is :)
Veel mensen vinden dingen die juist NIET duiden op perfectie aantrekkelijk, wat het dan ook weel perfectie maakt voor diegene... Trek je niets aan van dat exceem... Ik zou er zelf in ieder geval niet op afknappen :) |
Mijn ex had een soort eczeem op zijn slapen, later ook op zijn achterhoofd. Mooi vond ik het niet nee, maar ik weet dat hij het zelf nog 10x zo erg vond dus ik knap er niet op af.
|
't Is niet mooi, maar ook echt geen afknapper.
|
Citaat:
|
Citaat:
Enne, laat ik zo zeggen: veel jongens zullen zich aangetrokken voelen tot de dames van Temptation Island (om maar wat te noemen). Maar dat vind ik weer niks. Dus ja, smaken verschillen. Maar back on topic: nee, ik zou me niet druk maken om beetje eczeem! |
Citaat:
Overigens, even ontopic :D, ik zou ook geen problemen hebben met eczeem handen/voeten. :) |
ik vind het wel moeilijk om bij anderen te zien omdat ik weet wat voor hell het kan zijn
|
Citaat:
Als ze verder een bleek gezicht met puisten heeft bijvoorbeeld Met exceem dan word het een ander verhaal. |
mijn vriend heeft ook al heel lang eczeem en ik ben toch al zo'n 2,5 jaar heel erg gek op m. Bovendien vind ik m ook aantrekkelijk, dus.... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriendje had het heel erg op zijn gezicht, maar hij is verder een bijzonder knappe jongen om te zien, en ik was zo verliefd dat ik het helemaal niet erg vond. Het maakte mij echt helemaal niks uit.. ik vind het ook niet vies ofzo, ik gaf hem altijd een heleboel kusjes overal op zijn gezicht :)
|
Je kunt er niets aan doen als je dat hebt
Net zo min als acne.. mensen nemen zoals ze zijn :) |
Ik zou er niet op afknappen.
Ik denk wel dat als je hele gezicht onder zit dat je minder snel in de disco of op vakantie als 'zoen-object' wordt gezien. Maja, dat lijkt me ook niet iets dat je graag wilt zijn. En jij schrijft dat je het alleen op je handen en voeten hebt, dus het lijkt me geen probleem. |
Mooi is anders ja, maar ik zou er echt niet iemand door uit de weg gaan.
Ik zou haar nemen zoals ze is, met alle mooie én alle minder mooie dingen :) |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Ik heb ook zoiets, heel hinderlijk, m'n vriend weet dat ik ermee zit. Als je een huidziekte hebt voel je je daardoor meestal iets onzekerder of ben je bang voor reacties van mensen, maar het is juist goed als je daar serieus of droog over praat :) Ik heb m'n vriend meten al verteld wat t is en hij vond het zielig voor me maar zeker niet vies :)
Mensen kijken daar gewoon 'doorheen' en vooral als jij je erzelf niet aan stoort, dan is er niks om bang voor te zijn. |
mijn vriend heeft ook in zekere mate last van eczeem. Maar ik vind niet dat dit nou een reden is om hem minder te leuk te gaan vinden. Ik val op hem als geheel, niet alleen z'n armen of wat dan ook.
Ik kan me er alleen zwaar aan irriteren als hij er de hele tijd aan aan het krabben is |
Ik staar me niet blind op iemands voeten...
Ik neem aan dat het wel weer overgaat toch? Voor de rest sluit ik me bij de rest aan, als iemand daar op afknapt heeft hij/zij diegene nooit (echt) leuk gevonden. |
Het kan me niets schelen, als ik iemand leuk vind maakt het me niet uit of diegen eczeem heeft of niet.
|
ik heb zelf geen eczeem.
en ik zou het denk ik ook niet echt een probleem vinden als die gene er last van zou hebben. Maar ik ben nog nooit "verliefd" geweest op een jongen die er last van had, dus ik kan moeilijk zeggen wat ik van vind. Misschien zeg je wel dat je het helemaal niet erg vind maar er toch op afknapt of anders om. Ik weet het niet. |
Hmm, ik denk dat het wel afhangt van de mate.. Als iemand van top tot teen (lees: ook heel het gezicht) onder eczeem zit, dan denk ik, eerlijk gezegd, niet dat ik het heel erg mooi ga vinden..
Maargoed, ik vind iemand met een heel gezicht vol met puistjes ook niet zo snel mooi. Of iemand met heel veel pigment-vlekken.. Nah, het ligt aan hoe erg het is.. |
Citaat:
Maar toch hebben ze altijd relaties gehad, dus er zijn veel mensen die beseffen dat het echt om de persoon gaat, en dat het uiterlijk inderdaad iets is wat erbij komt... |
Dat ligt eraan in welke mate hij last zou hebben van exzeem. Bv. zwemmersexzeem zou ik niet zo erg vinden want dat is alleen aan zijn voeten.
Maar als zijn hele lichaam onder zou zitten nee... ik kijk niet naar uiterlijk maar wat ik wel belangrijk vind is dat iemand er verzorgd uitziet.. en gehele lichamelijke exzeem is gewoon niet verzorgd... :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: Dat je het niet mooi vindt, is je goed recht. Maar het heeft echt niets met hygiene te maken. |
Citaat:
|
Je moet je er niet zo druk over maken, ik heb het ook best erg. In me nek aan allebei de kanten, me ellebogen en me knieholtes.
Ik kan er ook niets aandoen, behalve zalfjes smeren, en jij ook niet. En als ze je daarom nie tmoeten, kunnen ze beter gelijk oprotten |
ik heb er heel erg last van en vind het zelf echt lelijk. mijn vriend heeft er geen problemen mee. Hij zorgt er voor dat ik niet zo ga krabben en ik ga insmeren enzo waardoor het weer mooier word. zelf zou ik er niet zo'n probleem mee hebben, je kan er niks aan doen en dat weet ik maar al te goed!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |