![]() |
abn amro ellevator pitch
Heeft iemand hier aan mee gedaan???? Heb je er iets mee gewonnen en al opgehaald? Kun je het zo afhalen zonder dat je er verder nog iets voor doen moet? Ik heb namelijk een dagje snowboarden gewonnen.
|
bedoel je dat je een bon krijgt voor de tweede persoon gratis?
of heb jij echt iets gewonnen? |
Ja heb meegedaan. Ik heb gekozen voor de dinerbon.. ik denk dat je bericht krijgt dat je het op kunt komen halen en er dan een informatiemap of iets dergelijks bij krijgt.
|
nog niets gehoord
|
Tis dikke crap, je kunt niet eens onder de honderd scoren. Maar als je het aan die medewerkers vraagt dan zeggen ze dat het wel kan, waarschijnlijk weten ze niet eens dat ze liegen.
Tenzei iemand me kan vertellen dat hij onder de honderd heeft gehaalt :bloos: Een dagje snowboarden is denk ik de tweede persoon gratis, een dineerbon is tweede hoofdgerecht gratis (deze heb ik) in een zeer beperkt aantal restaurants. |
Na het invullen van je persoonsgegevens en het selecteren van een bankshop krijg je na een aantal dagen een brief thuisgestuurd. Met deze brief en je legitimatiebewijs moet je vervolgens naar de eerder aangegeven bankshop.
|
Lekkere baggerprijzen, dit soort 'prijzen' krijg je zo vaak gewoon gratis.
Het is trouwens ook BS. Net of het uitmaakt welke krant je leest (sorry ik lees voornamelijk gratis kranten+nu.nl ) Wedstrijd? Een grote gaap zal je bedoelen ;) |
Citaat:
|
Ik heb een dinerbon gewonnen en al afgehaald.
Ze proberen je wel gelijk zo'n pakket aan te smeren :D |
IK heb de brief al binnen, maar ik moet nog wel even mijn dagje snowboarden ophalen. En stomme prijzen? Ach wat, ik wilde toch al een dag naar Snowworld na de wintersport, en zo kan ik een van mijn ouders tenminste meekrijgen.
Mijn score was trouwens 118 ofzo.. |
Meegedaan, maar op het laatste scherm afgesloten. Als je je adres opgeeft, dan word je helemaal bedolven onder de onzin. Daar heb ik geen zin in.
|
ik heb gedaan en het opgehaald. Wellnesscard met de 2e persoon gratis.. Gewoon opgehaald en gekregen :) en zo'n gesprekje of je een studentenrekening wil :p
|
1e x 119, 2e x ff heel braaf ingevuld om te kijken of ik dan een mooiere prijs kreeg :P (123 en het antwoord was nee)
|
ik heb gister mijn diner-bon opgehaald (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |