![]() |
sunblade
http://www.americasmart.com/exbdata/...images/new.jpg
http://www.euweb.nl/sunblade/heren/sunblade_man.jpg Ik hoorde gisteren dat dit DE nieuwe rage onder de zonnebrillen ging worden. Dus weg met de grote monturen of toch maar niet? |
Wat een vreselijke dingen. Nee doe mij maar lekker grote monturen.
|
Ik heb geen zin om er als een personage uit Star Trek bij te lopen, dus ik hou het maar gewoon bij een normale zonnebril.
|
pfff walgelijk :eek:
|
Ik ben nog lang niet overtuigd, vanuit het massa-standpunt gezien. Vanuit m'n eigen standpunt ook niet. Het is veel te leuk om vanachter je glazen te kunnen loeren, en verder bedienen de huidige modellen niet alle 'groepen' in de samenleving.
|
Mijn zonnebrillen moeten altijd zo groot mogelijk zijn dus nee, fashion nono :nono:
|
ziet er niet uit...doe mij maar zo'n 'fear & loating' zonnebril :cool:
|
Nee, ik vind het echt helemaal niks :nono:
|
Hoe 2004 (n)
Vorig jaar zag je ze in alle winkels, maar dan ook alleen maar in de winkels...! |
Zo op gebronsde vochtige gladjakkers ziet het er nog wel een beetje hip uit.
Maar ze blijven lelijk. |
Citaat:
|
Echt zo'n net niet ding. Vorig jaar hadden ze die in een orangje uitvoering vanwege de olympische spelen, maar ik heb er niemand mee zien lopen.
|
Die rechtsonder in de hoek is echt vet stoer, als ik dan een laserpen in m'n oog steek dan ben ik net die dude van x-men :eek:
|
wat ontzettend lelijk :eek:
|
Citaat:
|
uhuh ja, het duurt nog minstens 10 jaar voordat zoiets in is man
|
wedden we ff van niet. :)
jeweettoch, dit is nederland. |
Citaat:
|
Dom.
|
Citaat:
|
als liefhebber van star wars ga je er niet als een trekkie bij lopen.
daarbij zijn grote zonnebrillen fout en veel leuker |
ik zag er iemand mee in een restaurant zitten.
wat een giller, ik dacht dat ze van Mars kwam |
Citaat:
|
lelijk man
|
iiieelll dat eerste mens is echt eng :|
|
Alsof er nog niet genoeg misbaksels rondlopen :mad: .
|
Ik vind zo'n ding overigens nog best gaaf. Ok, grote foute zonnebrillen zijn ook puik, maar dit ziet er wel lekker futuristisch uit.
Zonde alleen dat de helft van de lui met zo'n ding van die vieze patsertjes zullen zijn die 't verder ook niet weten te combineren ofzo. En ik gok eigenlijk ook niet dat het goed werkt. Ennn ik vraag me af of de cybers er massaal op af zullen duiken. :D |
Het ziet er wel leuk "trekkie" uit.
Vraag me wel af of zo'n geval ook zal werken? Nu ik erovernadenk vind ik dat het me aan Blade doet denken. :s misschien dat het rechthoekige kapsel van snipes erop lijkt? |
Hehehehe, Blade :cool:
|
Ik vind het wel tof. :cool: ZOu er alleen niet zo snel mee lopen.
|
Citaat:
dag :cool: |
Ik vind dit veel cooler dan een gewone zonnebril, alleen zo'n alien zonnebril die je vastmaakt over je voorhoofd heen is nog cooler. Maar eigenlijk zijn zonnebrillen e.d. gewoon voor mietjes, ik heb dan ook al jaren geen zonnebril meer. :cool: (denk even de zonnebril bij de smilie weg)
|
futuristisch, maar geef mijn portie maar aan fikkie.
|
Citaat:
oehlala logica. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind ze eerlijk gezegd wel eng/ :eek:
|
Citaat:
Wat betreft die sunblades; is leuk voor erbij, maar zeker geen goede bescherming. Zonneglazen houden UV tegen, deze blades helemaal niks. Is alleen een gadget.. |
Mijn moeder heeft er een :D
Maar ik vind ze zelf eigenlijk echt nix, en zo'n ding voelt niet fijn op je neus. |
Citaat:
|
ik vind ze kut enzo (n)
|
Citaat:
|
ze doen me denken aan jamai-brillen:nono:
|
ja klittie dat is mogelijk want ik kocht een kietelme ernie :confused:
|
ik vind het lelijk
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
die dingen bestaan al best lang, ik vind ze er debiel uitzien.
geef mij maar een normale zonnebril, op sterkte anders zie ik niet zoveel :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |