![]() |
Op kamers --> kort vraagje
Ik vroeg me af hoe dat werkt bij het zoeken naar een kamer en dan vooral of je af kunt dingen op de huurprijs per maand, of dat dat eigenlijk niet gebeurd, omdat er zoveel vraag is naar mooie kamers?
En er was pas een topic over anti-kraak, maar dat kan ik niet vinden, weet iemand wat links daarvan? |
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand dat deed, maar het zou kunnen. De vraag naar kamers is meestal zo groot dat je gek moet zijn om de prijs te laten zakken, maar misschien zijn er mensen die zo vlug mogelijk hun vrije kamer willen slijten...
Maar meestal is de huurprijs toch wel een vaste prijs en kun je ook niet 'overbieden'. |
ik denk niet dat je kunt gaan afdingen... een huisbaas heeft meestal gewoon een systeempje om de prijs te berekenen, dat wordt dan op elke kamer die hij/zij verhuurt toegepast.
|
Heeft niet zoveel te maken met je studiekeuze, denk ik? ;)
Verder sluit ik me aan bij de vorige twee posters. -> WG&R |
Okee, dat is duidelijk. Als iemand nou nog wat sites over anti-kraak in Breda, Leeuwarden en/of Maastricht heeft zou het helemaal fantastisch zijn :)
|
niemand :)
|
Even een vraagje wat hier wel bijhoort: Ik heb gehoord dat je geld kon gaan terugvragen van je huisbaas als je eent tijdje teveel hebt betaald, dit kan je narekenen op verschillende sites d.m.v. punten-systemen, mijn vraag is: gebeurt het ook wel eens?
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.uniquepulse.nl/zwerfkei/index_procedure.htm (helaas kun je je tijdelijk niet aanmelden wegens enorme toeloop..) |
Nou ik denk dat de huurbaas dan zegt: "later, er zijn 100 andere mensen die deze kamer wel willen".
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |