![]() |
Life of Agony
Na 7 jaar wachten verschijnt er dan eindelijk een vervolg op Soul Searching Sun, te weten Broken Valley. De nieuwe videoclip Love To Let You Down is inmiddels hier te beluisteren.
http://www.lifeofagony.com/images2005/LOA_BV_final.jpg Echt wereldschokkend vind ik de single niet, maar ik heb hem pas 1 keer beluisterd en vermoed zo dat de plaat beter gaat worden dan SSS (Y) |
nee... 's niks.
|
(y)
|
bagger.
|
Life of Agony - Let's Pretend blijft goed/jeugdsentiment :cool:
|
Life of Agony - River runs red trouwens ook lekker.
|
Die twee nummers moest ik altijd horen van m'n broer omdat het zo geweldig zou zijn. (n)
Verder heeft hij z'n zangstem gebaseerd op die van Keith. (n) Anders was ik misschien geïnteresseerd geweest in het nieuwe lied. |
dat zijn eigenlijk 2 goede redenen om loa te (n) -en. Maar zelfs ik ben niet geïnteresseerd genoeg om dit nieuwe werk een luisterbeurt te geven, helaas
|
Eindelijk weer een nieuwe LOA plaat, goed nieuws (y)
|
nog niet gehoord.. :o
|
het is niet slecht. Ook wel benieuwd hoe het hele album is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gaarheid. maar goed.
Is het kreng al gelekt ondertussen ;O |
op die myspace site waren toch al meer nummers te beluisteren.
ik weet het niet, of het ze gaat lukken |
Zo, ik heb m bijna :) Sommige winkels hebben m al liggen..
Maar goed..mensen die een "oude" LoA sound verwachten mogen de cd overslaan, het ligt zeker in de lijn van Soul Searching Sun met her en der een riff die best op Ugly had kunnen staan. |
VETTE plaat.
ik ben helaas niet zo bekend met het oude werk, wat valt nog meer aan te raden? |
river runs red
|
Citaat:
|
:D
Ik wist gewoon toen ik zag dat jij als laatste had gereageerd, dat er zo'n antwoord zou staan. beter geef je me ff een tip freez-o. (y) |
ik hoorde dat nieuwe nr op de radio
niet slecht maar niks voor mij |
op 3fm, toenstraks he?
|
Citaat:
|
oh, ik hoorde hem vandaag voor het eerst. :o
op de radio dan. |
zal hem eens beneden-laden.
|
Citaat:
Op Waldrock schijnt het nogal slecht geweest te zijn, Keith was niet meer zo bij stem. |
Wâldrock was echt niet slecht.
Die nieuwe CD duurde weer ff voordat het kwartje viel, alhoewel RRR en Ugly niet worden geevenaard |
Waldrock was slechter dan vorig jaar dynamo
Maar ik moet wel zeggen dat ik l.o.a. nu pas na meerdere keren live te hebben aanschouwd, begin te waarderen. |
Zeer lekkere plaat, maar haalt t idd niet bij sommige oude dingen. Al met al wel een musthave voor mij.
|
Citaat:
|
Hoe gaaf was het gister in 013! Keith eindelijk weer lekker aan het kronkelen en niet meer zo stijfjes als in Utrecht. Wel zijn kuren, denk dat hij het een beetje gehad heeft met touren, maar de rest van de band even proffesioneel als altijd. Got to love Joey!
De nieuwe plaat, tja moest er aan wennen, en eerst niet zo positief, maar dat beeld van die ouwe nummers... en hoe goed die zouden zijn.... tja dan verschilt broken valley er niet zoveel mee, enige verschil is de nostalgie/ melancholie. Er zitten wel wat mindere songs op maar ook een paar die zonder probleem tussen de nummer sop RRR hadden gekund. |
het was gisteren idd erg vet speelde ook veel nummers van broken valley. Heb me eigen uitermate goed vermaakt
|
leuke plaat!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |