![]() |
Media
millieuramp hier, doodgeknuppelde zeehondjes daar...
kutmarokkanen hier, neo-nazi's daar... aanslag hier, tsunami daar... familiedrama hier, chemische oorlog daar... het enige dat de media ons laat zien is dood, verderf en allerlei andere nare gebeurtenissen op de wereld. Weet niet of het altijd al zo geweest is maar het valt mij ( en veel andere mensen) op dat de media er goed in is ons zo veel mogelijk slecht nieuws te brengen. Slecht nieuws zal wel beter "verkopen"? Stelling: Zonder media leef je een stuk gelukkiger! |
Het jeugdjournaal laat ook vaker goed nieuws zien :o
en anders kijk je gewoon naar shownieuws |
Newsflash: de wereld ís rot!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even naar hem luisteren jongens, dan hebben we dat gelul ook weer gehad voor de rest van de maand.
|
Citaat:
|
Citaat:
:cool: |
Citaat:
|
Onzin, alleen die slechte dingen vallen op. :p
|
Aangezien veel dingen ondere media vallen, valt het slechte nieuws wel mee. De enige media die veel slecht nieuws brengen zijn meestal nieuwsprogramma's en kranten.
Citaat:
|
Zonder media leef je zeker een stuk gelukkiger, maar ook een stuk onwetender. In ultimo ben je altijd het gelukkigst als je niet geboren wordt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, de stelling klopt gewoon niet, punt.
|
Wat een achterlijke stelling.
|
Wat een gezellige boel hier!
|
|
Citaat:
|
Goed nieuws is zelden interessant.
|
Zonder media kun je helemaal niet leven. :)
|
Flutstelling.. :s
Je leeft niet gelukkiger als er geen media is, maar als je ervoor zorgt dat diezelfde media geen slechte dingen hóeft te vermelden omdat iedereen wat normaler tegen elkaar deed. Mensen maken 't nieuws; dus zou zeggen zórg voor goed nieuws.. |
Als je niet kijkt naar de media/ niet leest en dergelijke, dan ben je net een struisvogel: je kop in het zand steken voor alles wat verrot is in de wereld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En: "Goed nieuws is geen nieuws" |
Wat nou allen maar slecht nieuws? De criminaliteitscijfers blijven dalen, er zijn de laatste tijd revoluties geweest in Oekraïne, Georgië en Kirgizië en in de VS....nou ja, daar komt het ooit vast nog weleens goed.
|
Citaat:
Maar als ik blij wil worden ga ik dus idd niet naar het nieuws kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar inderdaad goed nieuws is ook nieuws. Goed voorbeeld, bush die wordt doodgeschoten. |
Citaat:
want dat zal de wereld meteen beter maken :rolleyes: verschil tussen bush en hitler/stalin/pol pot/mao en al die gare gasten is dat bush geen dictator (alleenheerser dus) is en zijn beleid dus door meer mensen uiteengezet wordt. |
Citaat:
Irak. Guantanomo Bay Niet erkennen Internationaal Strafhof Niet tekenen Kyoto Terry Schiavo-zaak Ik noem maar wat... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
+ Wolfowitch
Ik kan die gast wel opeten, als ik zijn verklaringen lees over de Irak-oorlog. |
Citaat:
Of had je z'n achternaam nou met opzet zo vervormd? :D Wolfowitch. |
Citaat:
http://www.primeiraleitura.com.br/ht.../wolfowitz.jpg hij heeft trouwens meer weg van een hobbit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |