![]() |
Hoofdpijn van blowen?
De laatste 3x dat ik blowde, kreeg ik barstende koppijn. Dat was ongeveer 1 uur, 1.5 uur nadat ik de laatste hijs nam. Ik blow dan ook niet veel, nog geen kwart joint bij mekaar. Ik heb ook nauwelijks effect, maar dat kan liggen aan de hoeveelheid.
Weet iemand waar t aan kan liggen, of moet ik t maar gewoon accepteren? |
misschien aan de tabak?
vroeger toen ik nog ni rookte en wel blowde, en er zat wa meer tabak bij dan tmoest , amai, dan kregek garanti koppijn |
Heb je erbij gedronken? Ik krijg sneller hoofpijn als de alcohol begint uit te werken en ik heb erbij geblowd. Ik dan.
|
Ik rook zelf wel, dus daar zal t niet aan liggen.
Wat voor een wiet/tabak er in zit: geen idee.. voorgedraaiden van de Willy. maar de tip is: minder wiet. |
en geen voorgedraaide, dan kun je zelf doseren
|
tip is: Geen voorgedraaide van de Willy halen!
Ik heb geen idee wat ze er mee doen, maar ik word er nooit stoned van en krijg er ook altijd koppijn van als ik al niet gelijk over mijn nek ga. Althans, dan heb ik het over die standaard voorgedraaide. De wat duurdere zijn al wat beter. Je kan nog steeds het beste zelf een draaien though. Of een wat betere voorgedraaide halen bij het Theehuisje, als je die shop kent. |
je kan inderdaad beters geen voogedraaide joints kopen, iig niet in zutphen. Ik had een puurjoint van 3,50 euri gekocht, white widow, wat een kutzooi, helemaal niets van gemerkt. nu ik erover nadenk, was ik toen ik wilde gaan slapen ook niet helemaal lkkr meer, ik moest bijna kotsen, terwijl ikniet veel had gedronken.
|
Citaat:
|
meer wiet, minder shag
sowieso milde shag gebruiken :) |
Citaat:
Verder is zelf draaien nog altijd het beste maar dat moet je dan natuurlijk wel kunnen :P. Wbt je vraag: Mischien ligt het aan de soort wiet die je hebt. En je lichaam is natuurlijk niet echt gewend aan thc. Mischien dat het daar aan licht. Het kan natuurlijk ook komen doordat je er te weinig in doet en gewoon niet genoeg neemt. Dat je in plaats van dat je stoned word hoofdpijn krijgt. |
Hmmz.. er is dus geen concrete verklaring voor.
Hmmz.. want welke wiet ik ook had, ik kreeg altijd koppijn. Ook op Kon. Dag, ook op Bevr. dag, ook op feestje van Yara en ik meen me te herinneren die keren daarvoor ook. En dat waren als t goed is verschillende soorten. Nouja.. dan drink ik wel gewoon. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja.. op Kon. Dag, onderweg naar Rob.. remember? Toen zei ik nog dat het anders smaakte, maar goed. Maar.. daarvoor had ik al wiet gerookt. |
Citaat:
|
Ik krijg altijd alleen maar koppijn van Hash, dus het kan zijn dat jij hebt met wiet wat ik heb met hash.
Maar misschien is blowen wel niks voor je en probeert je lichaam dat zo te zeggen (of iets dergelijks :D), die mensen bestaan ook :P |
Voorgedraaide zorgen bij mij vaak ook voor een barstende koppijn - vraag me niet waarom.
|
...n vriendin van me kan ook echt niet tegen wiet maar wel tegen hasj...dus koop ns echt goeie hasj, doe er niet teveel in en rook niet te snel (of laat het voor je kopen ;))
|
Heb je wel eens pure wiet gerookt by the way?
Gewoon eens een (water)pijp opsteken en kijken of je dan ook last hebt, zo niet; dan ligt het aan de joints |
Citaat:
|
Ja precies, takjes en blaadjes = koppijn.
|
Eerder asbest of iets dergelijks dan
|
sorry?
|
kan je trouwens niet gewoon standaard asperientjes nemen terwijl je blowt?
|
Citaat:
Dat je hoofdpijn van takken en blaadjes krijgt is volgens mij echt bullshit. Met takken groot genoeg om problemen te vormen kan je geen fatsoenlijke joint draaien en in blaadjes zit niets extra's wat er in de toppen ook niet al zit. Er zit gewoonweg weinig tot geen THC in, dus je wordt gewoon genept met takken en blaadjes. Bovendien geeft Lilith aan dat ze ook al gewone joints heeft gerookt en naar ik aan mag nemen van mensen die weten hoe ze een joint moeten draaien. |
Citaat:
alhoewel takjes.. een vriend van me had es een blow met alleen maar takjes gerookt en hij kreeg er geen koppijn van.. |
ik krijg nooit koppijn van blowen, ik krijg sowiso nooit hoofdpijn :)
|
Ik heb ook wel eens koppijn van blowen gehad. Doe gewoon zo min mogelijk shag in je joint of rook het puur. Dan heb ik iig nergens last van :)
|
Citaat:
|
Als je er elke keer weer hoofdpijn van krijgt, waarom ben je dan nog niet op het idee gekomen om het gewoon niet meer te doen? Of hou je van hoofdpijn? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
na drugs/drank voel je je vaak wel moe/brak/kater en tijdens ervaar je naast de overheersende positieve effecten vaak ook wel enige nadelige bijeffecten, maar daarvoor laat je het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar verder heb je zeker gelijk, maar dat is per mens verschillend. :) |
ik heb ook een tijd veel geblowd maar ik weet dat het ligt aan de takjes en blaadjes, beter eerst goed verkruimelen zodat je die er goed kunt uithalen......
groetjes!! en succes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: Lees je eigenlijk wel eens, of kijk je alleen maar naar lettertjes? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met goedkope kutwiet krijg ik ook weleens hoofdpijn, dat noem ik hoofdpijnwiet. Soms heb ik dat met wiet die maar 5 Euro per gram kost, maar die haal ik dan ook bijna nooit.
|
ik heb het ook vaak hoor, ligt bij mij aan slaap tekort :)
|
Citaat:
Maar heb je dat ook bij Hash dan.. want dan zou t in principe niet uitmaken of ik hash of wiet rook. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |