![]() |
Hebben jullie altijd zin...
Wat ik mij afvroeg... Hebben jullie "altijd" zin om te vrijen met je vriend/vriendin?
Indien niet... waarvan is dat afhankelijk? x |
:o wel vaak, zelden niet zeg maar :o
:D :D :D niet als ik te moe ben, dasn bedoel ik ernstige oververmoeidheid of erge buikpijn heb oid |
Raar genoeg, heb ik altijd zin:bloos::d:o.
Een héél enkele keer niet, dit is dan vaak omdat ik last heb van m'n buik of iets dergelijks:). |
Nee, niet vlak na de seks. Ook niet als er een kleine gemene dwerg met 6 ogen in mijn arm aan het zagen is, want dan wil ik die eerst weg hebben.
|
Vaak wel, maar soms niet meer aan het eind van het uitgaan als ik een heel drukke week heb gehad. (we zien elkaar in de weekeindes vr/za/zo)
Laats had ik na 4 keer op die dag ook geen zin meer...maar leek me ook niet abnormaal om dan ff bij te komen:) |
Helaas niet. Heb laatste tijd steeds minder zin. Eerst nog wel altijd maar dat werd steeds minder.
En het stomme is dat als we het dan minder vaak doen krijg ik nog minder snel zin dus dat is geen handige combinatie. Ach ja, zal door de omstandigheden liggen. Maar fijn is het niet, voor mij en voor hem niet. :( |
Jah, eigenlijk altijd wel.
Alleen niet als ik pijn heb ofzo. |
Niet als ik ongesteld ben, anders heb ik vrijwel altijd zin.
|
Als de relatie goed loopt, heb ik eigenlijk altijd wel zin. :o Zodra er problemen komen buiten het bed daalt mijn libido ook tot het nabij het vriespunt zit. Ik zou ook seks weigeren als ik een migraine heb.
|
Nee, natuurlijk niet altijd. Hangt van m'n stemming af.
Wat is dit voor achtelijke vraag |
Citaat:
|
Volgens mij vrijwel altijd wel. En als ik es geen zin heb, ben ik volgens mij vrij snel in de stemming te krijgen :o.
|
Nee. Als we bij elkaar zijn hebben we echt niet de behoefte/zin om het de hele dag te doen. Er zijn ook nog heel erg veel andere leuke dingen om samen te doen en het gaat niet alleen maar om de sex :)
In het begin was dit overigens wel zo ;) |
Citaat:
|
Bij mijn exvriend, ja, ALTIJD.
Soms zelfs vaker dan hij denk ik, maar ja... dan moet 'ie maar zin máken, hè |
nee, als ik moe ben ofzo niet. of als ik gewoon geen zin heb. maar ik ben ook de moeilijkste niet, ik wil best zin maken .. of doen alsof ik zin maak ofzo, het is nou niet bepaald een vervelende bezigheid en nog best gezond ook
|
Niet altijd nee.
Waar het afhankelijk van is, uhh van mijn bui. Moet wel zeggen dat ik in het begin van onze relatie wel erg vaak zin had, maar niet altijd. |
we slapen niet zo vaak bij elkaar, maar als we slapen heb ik zeker ook altijd wel zin
als k ongesteld ben niet trouwens, maar dan slaap ik meestal toch nie bij hem en als k geen zin heb.. dan kan 'ie zo zorgen dat ik zin krijg :) |
Nie altijd.
|
Citaat:
Zo reageren op een serieuse vraag getuigt van achterlijkheid ... |
Bovendien kan ik maar zelden een harde krijgen als ik mijn ontlasting zet in de wc terwijl ik de power unlimited lees.
|
Citaat:
En diss Shitonya niet, ik vind 'r gaaf :mad: |
Nee natuurlijk niet.
|
Nee, soms heb ik ook gewoon zin om bv. een potje emt haar te schaken o.i.d.
|
wat denk je zelf
|
Citaat:
|
wat is altijd. en wat is zin.
|
hihihihihi :rolleyes:
|
(als ik een relatie zou hebben) nee, niet altijd. wel vaak, maar als je een beetje gaat zoenen wel heel snel.
|
als ik nu major drunk ben wil ik het nog wel proberen maar het lukt dan niet
|
Citaat:
Uiteindelijk ook bedacht dat dat is als je het aan voelt komen omdat je dan heel ontspannen bent dr na en het niet helpt als je al over de helft van de aanval bent. :o |
Het is meer zo dat ik altijd vrij gemakkelijk over te halen ben :o
|
echt actief zin niet altijd, maar ik ben er op zich altijd wel voor te porren :P behalve als ik wel echt actief zin in iets ánders heb dat niet samengaat met seks, zoals slapen, ontbijt of ruzie maken.
|
Áltijd. Ik moet wijde broeken dragen om mijn constante erectie te verbergen.
|
Citaat:
Seks schijnt wel te helpen tegen hoofdpijn omdat je een bepaalde stof aanmaakt als je klaarkomt. Toch vind ik het een slecht idee omdat overgevoeligheid voor licht, geluid en beweging nogal slecht samengaat met seks. ;) |
Citaat:
|
Nee, tuurlijk niet. Als mn hoofd vast zit tussen een bankschroef is dat toch wel het laatste waar ik aan kan denken (of niet?).
|
Meestal wel. Alleen als ik héél moe of ziek ben niet. Maar vaak is er wel zin te maken:P
|
Citaat:
|
Nee, eigenlijk heel weinig... maar ja als ik dan eenmaal bezig ben, ben ik ook niet meer te stoppen...
|
nee, dat is nogal een issue in onze relatie:s
ik vind knuffelen ook altijd leuk, lekker naast elkaar liggen etc..maar dan wilt hij meteen seksen... de laatste tijd heb ik weinig zin omdat ik dan moe ben...:s dus daar is het ook afhankelijk van haha... |
Citaat:
|
Niet altijd, dat zou wel heel bont zijn, maar vaak genoeg.
|
Nee, natuurlijk niet.
Als ik me rot voel, of heel moe ben, of ziek... Dan staat m'n kop echt niet naar seks. Wel is het zo dat ik helemaal niet uit mezelf zin hoef te hebben, dat ik dan toch vaak wel zin krijg van hem. Dus ik heb vaker zin in seks dan ik zin zou hebben in masturberen, snappie? |
vaak wel, en anders kan hij zorgen dat ik zin krijg. Ongesteld of moe, zin heb ik dan wel maar t kan/gaat dan niet altijd:).
|
best vaak wel
|
Citaat:
Nog meer uitleg nodig? Hmm...is dat nu echt nodig? Natuurlijk heeft niemand altijd "zin". Dingen die de "zin" belemmeren: - migraine/hoofdpijn - moe - menstruatie - nodig naar de wc - net gehoord dat iemand is overleden die je goed kende Dus ja, ik vind dit nog steeds de stomste vraag die ik ooit heb gelezen. Een stomme vraag omdat iedere dwaze ziel hier zo het antwoord op weet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |