![]() |
[DOS game] Indiana Jones 3: The Last Crusade
Heeft iemand dit spel ooit (uit)gespeeld, zoja
Wil diegene aub hier ff posten Ik zit namelijk met een groot probleem; Ik zou niet weten welke grail ik moet pakken Mensen die hier niks van af weten, aub niet posten! Dank U Wel |
Misschien helpt het als je dit leest?
|
Neen, heb ik niet veel aan
|
De simpele houten :p.
|
|
Citaat:
wat ik me zo kan herinneren was stond er een foto ergens in de grail diary de eerste keer dat je hem opende. Maarja, zo niet, gewoon elke beker proberen. Dat spel is wel supervet trouwens, ik wou dat ze nog steeds van dat soort adventures maakten. Indy3 Indy4 Day of the tentacle Full throttle The dig Monkey Island serie Flight of the amazon queen etc. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zag laatst bij nedgame combi. Full throttle, Sam&Max, Grim Fandango en The Dig voor 30 pleuro.
|
Citaat:
|
lol indy 3 is een gaaf spel ja, laatst nog gespeelt op mijn palm mbv scummvm. alle scumm games kunnen erop. Maargoed ja moet dit gewoon proberen dacht ik. De goede grail word random gekozen dus save en load en dan de goede grail uiteindelijk pakken."
Edit: OW dat was al gezegt :p sorry Ik zou je indy 4 FOA ook aanraden. Die is de beste van de hele reeks! gr |
jongens www.barnettcollege.com is ook wat om uit te checken. indy5?? Een hele mooie fangame denk ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |