![]() |
vriendje-> kleine penis
edit
|
Ik neem aan dat het verschil wel merkbara is, maar ik denk niet dat het de pret écht zal drukken. En aangezien het voo hem geen nieuws is kun je ooit eens voorstellen om wat speelgoed aan te schaffen. Wij hebben ook wel speelgoed hoewel ik niks te klagen heb bij mijn vriendje. Gewoon omdat het leuk is. Ik denk niet dat hij dit kwetsend op zal vatten :)
|
Ik vraag me trouwens af hoe je zoiets vraagt: he schat mag ik je pik opmeten? ;) :p
Ik denk dat het voor de sex niets uit hoeft te maken.. je hoeft niet alleen te neuken om lekkere sex te hebben en bovendien als er liefde bij is is het toch (altijd) lekker ;) |
Citaat:
|
ach
het gevoeligste deel van de vagina is toch het begin dus... |
Citaat:
Het lijkt me namelijk niet zo dat de lengte niet in verhouding staat met de breedte. |
Mijn laatste vriendje had ook een hele kleine. Ik vond eigenlijk nog steeds wel lekker. Hij stoot iig niet in mn baarmoedermond :D en idd het begin van je vagina is het gevoeligste. Ik had bij hem niets te klagen. Tenminste over wat hij met zijn lul kon.
offtopic: wel beetje jmmr dat hij zo goed als altijd al na 2 min. klaarkwam :o |
ik denk dat je het verschil wel voelt als hij in je is (heb er geen ervaring mee hoor, maar lijkt me wel)
maja, de seks is veel meer dan de penetratie dus of ie goed is in bed heeft dr niks mee te maken |
Citaat:
En een kleine lul is niet zo erg, als hij maar niet TE klein is zeg maar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ahahahahahha :D
|
Ik zou er ook niet blij mee zijn denk ik... Mijn ex (waar ik twee jaar mee heb gehad) had ook een grote, en toen ik na hem een vriendje kreeg moest ik ook wel even wennen aan zijn kleinere formaat.
Als hij negen cm heeft, maar het is wel vrij breed, hoeft het niet zoveel uit te maken. Maar als het ook nog eens heel smal is vrees ik dat je toch niet zoveel gaat voelen. |
dan had je maar een krapper kutje moeten hebben
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: tja je zal het vast en zeker merken maar sex is niet alleen pik erin en eruit dus zoek is uit wat hij met mond en handen kan zou ik zeggen |
Ik hoop voor je dat ie niet ook nog eens dun is, want dan voel je er vrij weinig van. Groter is toch lekkerder, en dikker zeker weten.
|
ja de meeste lopen zo hypocriet te doen oh het is vast niet zo erg koop een vibrator blabla
maar eigenlijk denkt iedereen gelukkig heeft mijn vriend een fatsoenlijke pik :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
probeer het anders eerst uit en maak dan je beslissing of je bij m wil blijven (a)
|
Citaat:
:rolleyes: |
Nou ben ik geen vrouw, maar mijn vriendinnen (gewone vriendinnen) en mijn laatste vriendin hebben altijd tegen mij gezegd dat 't niet om de groote gaat, maar om de manier van gebruiken. (Dat sloeg niet op mij trouwens :P)
|
:nono:
Als je echt iets om hem geeft dan is het toch gewoon fijn, ook al heeft ie een maatje kleiner. |
Probeer het gewoon uit, dan weet je het snel genoeg. Zolang je het veilig doet kan dat geen kwaad lijkt mij??
|
dubbelpost http://forum.fok.nl/topic/697640
|
Citaat:
doeeei |
och, en jij bent zo zeker van jezelf omdat je te grote lul hebt?
doegggg |
Citaat:
uhm, hij is een zij hoor :p |
Citaat:
|
Gaat niet om de grote, maar wat je er mee doet. Je kunt wel een vriend hebben met een grote, maar wat heb je er aan als hij je er toch alleen maar pijn mee doet?
|
dan voel je tenminste nog wat...
|
Citaat:
|
Ik kan me goed voorstellen dat we allemaal ons kutje vol willen hebben, maar dat kan ook op andere manieren. Iemand kan atuurlijk niets aan doen dat ie een kleine heeft. Je wordt nog niet verliefd op een pik?
|
Blijkbaar is dat juist wel gebruikelijk.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus ik blijf erbij de jonge is gehandicapt en zo hebben we allemaal maar wat, zoek er samen een oplossing voor en probeer het te compenseren met andere dingen Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik maar denken dat ik op Onzin in een scheur kan liggen :cool:
|
leuk om te lezen: Het verschil in reacties op scholieren en fok.nl :D
O ja ontopic: Ik denk dat als je je over dat soort dingen echt druk maakt je niet echt verlieft bent, of schat ik de vrouw nu te hoog in :o ??? |
Citaat:
Citaat:
maak me nou niet wijs dat een pik wat mini en dun is je genot kan bezorgen Citaat:
|
Citaat:
PMS? Ik vind dat jochjes met een kleine penis, maar hele strakke meisjes moeten krijgen. Die zijn toch al te klein voor de grote penissen. |
haha nee
maar ik vind het gewoon zo stom als ze schijnheilig lopen te doen ik hoef ook geen ENORM ding in me maar wil wel wat voelen haha ja maagden dan maar :eek: |
Een kleine penis heeft ook zijn charmes.
Ik denk niet dat je er echt minder genot van gaat hebben . Ik hou niet zo van mega grote schepsels. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |