![]() |
buitebeentje
hallo ik vraag me eigen af ik ben een hele leuke meid om te zien waarom ik het buitebeentje bent snap er echt niks van iemand tips groetjes cherrie
|
ik denk dat je beter naar het mystiek forum kan gaan. Misschien krijgen ze daar iets van geesten doo,r want met zo weinig info kunnen we weinig.
|
nou ik ben gewoon of voel me vaak het buitebeentje hoe ken dat?
|
Dat kan zoveel redenen hebben:)
|
wat voor redene ?
|
Uitstraling, te verlegen, anders praten, anders denken...
Teveel om op te noemen. Maar vind je het erg om een buitenbeentje te zijn dan? |
ja ik vindt het wel erg want ik heb zo natuurlijk nieh veel vrienden .maar jah ik weet ook dat ik niet lelijk bent dusz snap er zelf weinig van maar bedankt groetjes cher
|
Doe der wat aan, rijk je hand uit...als je aardig en gewoon bent zijn er genoeg mensen die em pakken................
|
thnx dat weet ik ook wel maar ik heb genoeg mensen die mij negeren of is dat het leven
|
Citaat:
en that's life idd |
oke thnx kusz cher
|
Fijn dat je ons zoveel informatie verschaft.
|
Citaat:
het zou inderdaad taktisch zijn er meer over te vertellen..Dan kunnen de mensen er iets mee :) |
Kan ik zijn dat mensen jaloers op je zijn :confused: Dat had ik een tijdje dan. Bij mij was het door me cijfers.
Maar so what de mensen die me toen negeerde mocht ik toch niet ;) Maar nu is het weer over. Maar waarom vindt je het erg? Je hebt toch vriendinnen zeg je. Eigenlijk zie ik aan je tekst. Dat je graag populair wil zijn. Of lees ik het verkeerd? Je hebt het of je hebt het niet :) Je hebt vriendinnen. Op me school is een meisje die niet eens `1 vriendin heeft. |
Ben jij écht 22? :confused:
|
omdat je rare topics opent en een gare schrijfstijl hebt (y)
|
Citaat:
Citaat:
Ontopic: Waarom voel je je een buitenbeentje? Je hoeft niet perse veel vrienden te hebben. Beter minder vrienden dat echt je vrienden zijn dan heleboel vrienden die niet echt je vrienden zijn.... oid: verander van school :confused: |
Citaat:
Ik bedoel, je kiest je vrienden toch niet uit op uiterlijk of wel soms... je moet het gewoon goed met elkaar kunnen vinden. Er zijn er natuurlijk die dat wel doen, op uiterlijk beoordelen, maar dat is eigenlijk behoorlijk oppervlakkig :rolleyes: |
jah als je denkt dat een buitenbeentje zijn of niet alleen te maken heeft met of je leuk bent om te zien
|
Citaat:
En dat je er leuk uitziet, hoeft sowieso niets te betekenen hoor. Er zijn genoeg "lelijke" mensen met vrienden. Maar ja, wat je eraan kan doen? Gewoon eens contact leggen met wat mensen. Of misschien juist iets doen voor jezelf, waardoor je je richt op jezelf, ipv op anderen. Zoek iets waardoor je zekerder overkomt bij anderen (als dat het kan zijn dan). |
Als ik dit hier allemaal zo lees lijkt het inderdaad alsof je alleen op uiterlijk beoordeeld... Hm is misschien niet zo maar zo komt het over hoor. Probeer eens wat verder te kijken dan de buitenkant! En ik vraag me af, waarom wil je populair zijn? :confused: Wat heb je dan dat je nu niet hebt? Of misschien ligt dat aan mij dat ik dat niet snap want ik ben zelf ook nooit populair geweest ofzo maar ik mis er ook niks aan.. De populaire mensen die ik ken voelen zich ongelukkig omdat ze geen echte vrienden meer hebben en het is nog erg inhoudloos ook :s . Anyway buitenbeentjes zijn vaak juist (of degene die ik ken) heel interessante mensen die anders durven zijn en zich niks van de massa aan trekken die wel achter die populaire figuren aanhobbelt. Wees gewoon eens tevreden met wat je hebt joh :)
|
:o echt heel lief bedankt groetjes +xxxjes cherrie
|
Zoals ik op merk in mijn eigen omgeving hebben populaire mensen geen beste vrienden.
Ze hebben aanhangers. Mensen die zoals jou zijn "buitenbeentjes"hebben vaker een betere vriendin als hun. Als je je anders kleed wilt nog niet zeggen dat je raar bent. Blijf kleren aan trekken die jij zelf mooi vindt dan ben je pas populair vindt ik. P.s Ik zelf was op mijn vorige school best een buitenbeentje maar dat kwam om dat ik erg verlegen was en stil dit kwam door mijn problemen. Maar toen ik op de nieuwe school zat ben ik pas echt mezelf geworden en ik word door iedereen gerespecteerd. Cherrie ben jij jezelf ??? Zo niet probeer dat dan toch te zijn het is harstikke fijn om jezelf te kunnen zijn. Gr,Tieneke |
Misschien moet je eerst even wat duidelijker beschrijven waarom je je een buitenbeentje voelt? :s
|
nou het is nieh dat ik me eigen raar kleed ofzo ,maar waarvoor ik me eigen een buitebeentje voel is zo voel ik het gewoon.
|
misschien moet je de situatie eens wat meer gaan uitleggen als je een zinnig antwoord wilt
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja zoals Mark Almighty zegt, je taalgebruik aanpassen werkt misschien ook wel. Leg het nou eens uit, geef een gebeurtenis als voorbeeld. We kunnen niet veel met "ik kleed me eigen nie raar en ik weet dat ik er wel goed uitzie maar ik voel me gewoon als een buitenbeentje" |
Citaat:
|
nou ik wordt gewoon gepest buitegesloten enzow
|
ik vind jou heel ongeloofwaardig of heel dom
|
nou ik ben niet ongeloofwaardig maar dom ken je me gerust noemen ,.
ik woon namleijk in een groep. (resociaalicatiegroep) en dat lever gewoon heel veel spanningen op met een groep leven allemaal verschillende mensen . en hier in die groep voel ik me eigen buitgesloten ze spannen samen tegen mij,of het nou echt pesten is? maare rare opmerkingen woorden gemaakt tegen mij, groetjes cher |
Citaat:
maar nu heb je eindelijk meer dan 1 zin geschreven kijk wij willen je allemaal wel tips geven enzo, maar als jij ons niks vertelt, is het een kansloze situatie. Tientallen keren is er hier gevraagd om uitleg, antwoorden et cetera Maar je antwoordt nooit :| |
:o het is ook nogal geen leuke situatie om over te praten het is moeilijk zat.
|
en oja moe jeh is zien .wie het mij aandoet. een heel raar mannetje .
maar de groep trek zijn kant op raar ik vindt het raar. |
maar zeg dan dat je het moeilijk vindt om er over te praten
als jij elke keer 3 woorden weggeeft, moeten wij een beetje gaan zitten raden naar de rest |
ik vindt het ook moeilijk om over te praten,.maar ik vindt het gewoon raar.
1waarom spannen mensen samen.? groetjes cher |
en ik heb nou tog wat vertelt?
|
Citaat:
Waarom waarom waarom..... likt een hond z'n ballen? OMDAT IE HET KAN! |
:rolleyes: nou snap er echt niks van ken je een betere uitleg geven .
|
nou ik ben is over het forum gaan surfen. en zo te zien is dit niet een raar onderwerp .
want het onderwerp pesten woord vaak behandelt en ik heb al best veel gelezen op dit forum over pesten en ik denk dat ik er genoeg aan heb bedankt voor de lieve reacties groetjes cher |
Citaat:
|
:D ik kan er ook wel om lachen hoor als je ziet door wie ik gepest woord. echt een halfe dummy die vroeger junk is geweest en die zelf gepest is zeg tie en hij zeg ook dat ze raamen bekrast waaren het is door zo figuur dat die junk is geweest is nog aan ze uitlijk aantezien.
maar die pest mij en de groep staat achter hem achter zo halve dummy en dat snap ik nieh nou doeiiiiiii cher |
Waarom leef je in een groep? Leef je daar al lang in?
Zou je liever alleen wonen? Kan dit? Ga je nog naar school? Indien nee, hoe was het dan op school? Had je veel vrienden? Haalde je goede punten? Werd je wel eens gepest? Op welke manier gingen de mensen met je om? Indien ja, hoe loopt het op school? (zelfde vragen als daarnet) Hoe gaat het thuis? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |