![]() |
kent iemand dezserie
kent iemand de serie JAG?
elke avond om 18.15uur op SBS6 |
Ik heb even je topic titel aangepast, zodat meteen voor iedereen duidelijk is dat het een topic over JAG is.
Ik ken het van naam, maar nooit gezien. |
ja, heb de meeste afleveringen zo onderhand wel gezien. is wel leuke serie.
|
ja, heel veel afleveringen gezien, maar nu kijk ik het niet meer want rond die tijd eten we hier meestal.
|
Citaat:
|
Ik volg het nu weer omdat ze volgens mij nu snel bij afleveringen komen die ik nog niet gezien heb.
|
Ik kijk het niet meer omdat ik alle afleveringen bijna al gezien heb en het om een tijd is dat ik zit te eten maar ik vond het wel leuk.
|
Vroeger vond ik het een leuke serie, toen keek ik ook regelmatig. Nu vind ik er niet zo veel meer aan en kijk ik ook nooit meer (er zijn wel leukere series op rond die tijd vind ik)
|
Flutserie, vind ik.
|
Nog nooit gekeken, vind 't niks aan.
|
Leuke serie. Maar veel al gezien en komt precies rond etenstijd, niet erg handig dus. En nu komt t ook ongeveer tegelijk met Gilmore Girls dus kijk ik niet meer :p
|
Citaat:
|
Ik keek het 4 jaar geleden altijd. Nu heb ik alles al gezien. Waarschijnlijk gaat de serie op de fles... Vanwege het vertrekken van een speler
|
Ik vind er niks aan.
|
Laatste tijd enkele afleveringen gezien. Bevalt me wel (y)
|
"Wie kent deze serie?"
Hmmm... Naar mijn mening zou je beter kunnen vragen: "Wie kent deze serie niet?" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |