![]() |
Blue Curacao
Ik heb laatst Blue Curacao mogen drinken en het was sweeet, maar nu is mijn (ik weet het, het is een domme) vraag;
Hoe hoor je het te drinken? :D Puur?/Gemixt? Als ik een antwoord heb mag mijn achterlijke topic wel weer dicht, mijn excuses :o |
eeuuh blue curacou wordt meestal gemixt met sprite. Maar puur is ook goed te zuipen.
|
Mixen.
Anders vind ik het maar vies. |
Het word vaak voor de blauwe kleur in cocktails gebruikt
|
de meeste mensen mixen het, maar het ligt aan je smaak wat je wil, het mag allebij
|
Mixen met bier, 0,0001% blue curacao en 99,9999% bier.
|
tword ook wel met jus d'orange gemixd
puur vind ik het ranzig |
Met sprite mixen is het lekkerst, maar niet te veel sprite dan he :o
|
mja het is volgens mij een drankje om te mixen.
maar hoezo mocht je het drinken? ben je 12 ofzo? |
Puur vind ik het te zoet, meestal gemixt met bitter lemon.
|
Citaat:
Ik bedoelde het meer zo van; ik had het voorrecht om ;) Ik ben 18 chap :p Maar ik heb geen verstand van mixjes, aangezien ik bijna alleen maar bier drink... |
Ik vond het echt zum kotschen.
|
Puur is het best te doen maar het is het lekkerst met 7Up of Sprite.
|
Ik hou er niet zo van, het is zo zoet.
Maar verder ben ik het met wazige-wammus eens. (y) |
Iedereen die ik dat zie drinken zie ik ook blauw kotsen erna :) Blue Leedvermaak (y)
maarja gooi der any frisdrank bij en doseer naar behoefte :P |
Citaat:
|
Waar maak je je druk om. Zoek uit wat je lekker vindt.
|
Puur natuurlijk.
Maar voorderest wat Mutant zei. |
Ja kijk, het punt is; ik ga een fles meenemen naar Terschelling en aangezien ik dan niet de enige ben die het zuupt is het wel handig om te weten wat de meesten over het algemeen lekker vinden ;) Bedankt voor jullie antwoorden mensen (y)
|
met Sprite en wodka (y) smaakt tenminste niet zo zoetig als met alleen sprite
|
Citaat:
|
met sinas is super lekker :D
|
d8 altijd dat het puur moest of in de coctail bleu nogwat
|
Mixen met toiletwater. En dan doorspoelen. (y)
|
gewoon met 7up.
|
www.cocktailz.nl
Staan een paar mixjes met blue curacau. Zelf maak ik dr altijd een zootje van, ik kijk gewoon wat we hebben en dat donder ik bij elkaar in een glas... :o |
Citaat:
|
Puur, sprite en wodka of jus d'orange, we flikkeren altijd maar wat in een glas..:o Met bitterlemon vond ik ook nog wel gaan:)
|
Citaat:
en dan 112 bellen whahahahahahahaha *vond het een erg domme actie* |
ja wel als je 20 bent
|
Puur (y) (y)
en anders idd met 7up of Sprite... :) |
met sinas of sprite
|
Citaat:
|
puur (y)
|
blue curacao met chocolademelk...mmmm :cool:
|
met energydrink (y)
|
Citaat:
hmm goed idee mede Angerfister :D ga k volgende x tryen |
Purple rain
Zo neem ik het altijd. Dat is met 7-up/sprite en een flügel. |
Normaal gesproken drink ik het met 7up/sprite
Afgelopen weekend een halve fles naarbinnen gegooid (puur), mensen LET OP: doe dit niet! :P K had iig de volgende dag nog een blauwe tong :X |
purple rain :) :D :D
|
Citaat:
voortaan ook niet meer zo stoer praten |
Oeeeh sweet :) .
|
Volgens mij drinken de meeste mensen die ik ken het puur en dat vind ik zelf ook het lekkerst.
|
Citaat:
K heb alleen geen zin om mijn manier van praten voor jou aan te passen... |
Blue Curacao is de enige drank waar ik ooit van heb moeten overgeven..... ranzig zoet gewoon.....
Tip: drink alleen soorten drank die ook echt smaken hoeveel alcohol ze bevatten (b.v. Whiskey/Wodka enz.) Het mixen van drankjes maakt ze vaak echt verradelijk. Veel van jullie zullen me een zeurpiet vinden, maar ik ken mezelf wat zoete drankjes betreft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Puur !
|
Citaat:
Ik uitte me 'voor mij doen' vrij normaal... misschien was het iets overdreven... ik zal d'r aan denken... Ik vind alleen dat mensen niet zoveel commentaar op elkaar moeten hebben... en niet teveel op elkaar moeten letten :X Trouwens :P Ik vind blue curaçao met sambuka (of is het sambuca?) wel heel lekker... om het even ontopic te houden :) |
mja welkom in de wereld die een forum heet. Maar ook sorry van mijn kant dan. Ik ben nogal tegen zulk drank gebruik, vooral als iemand zoiets in real life zegt zeg maar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23. |