![]() |
paintball!!!!!!
hey, dit is me eerste topic hier, en ik vroeg me af of er nog meer mensen waren die hier paintball als sport spelen!
dus niet dat je het 1 keer heb gedaan maar dat je het regelmatig doe (1 keer in de week?, 2 keer in de maand) en heb je ook je eigen marker? |
Is dat een sport wat doe je dan zoal, d-day naspelen?
|
Citaat:
je heb er verschillende toernooien in. 3/5/7 mans teams enzo op een veld met allemaal opgeblazen objecten egt onwijs gaaf, heel anders dan de meeste mensen het kennen:) |
Is dat duur? En laatsts zag ik ook iets van D-Day paintball dan gaan ze met allemaal paintballers dat na doen.
|
Citaat:
dan nog paint, als je weet wat er in 1 game door gaat :D maar sommige worden gesponsoord en krijgen voor veel minder :) |
Citaat:
|
Citaat:
en ook dat je het hele andere team moet uitschakelen, en punten krijg je dan voor hoeveel teamleden jij nog over heb :) |
ik heb wel eens paintball gespeeld voor de lol zeg maar :P en ik kan me nog herinneren dat ik daarna een hersenschudding had. mannn die doen zeer tegen je hoofd :eek:
|
Eigenlijk is dat best wel een stoere sport. :D
|
Citaat:
nou dat is wat overdreven maar ik vind het niet egt pijn meer doen, ja soms wel dan is het ff schelden :p ook een keer wat tussen me benen gehad, dan zing je het hele volkslied in 1 adem :o maar een hersenschudding?, hoe krijg je dat voor elkaar?! hoe dichtbij was dat :| |
Citaat:
Daarna heb ik haar op haar kuiten geschoten, mooie bloeduitstortingen bij haar benen (y) :D |
Ik heb ook gehad dat mn buurman van 1meter op mn hoofd schoot. Man wat janken toen.. echt zo enorm zeer.. (n)
|
Als een teamgenoot op 2 meter afstand op je rug schiet doet dat ook best veel au.
Ik had de volgende dag echt een groot ei op mn rug zitten, en daarom heen een grote bloeduitstorting (dat van zo een klein kogeltje :( ) en ik kon mn rug nauwelijks bewegen :o Maar dat was pas de volgende dag toen ik wakker werd :p |
paintball is AUW! :(
|
Citaat:
|
Offtopic: Mijn vriend is een week of drie geleden van nog geen halve meter op zijn hand geschoten tijdens het paintballen, hij heeft er nog steeds een wond van. :mad: 't is maar goed dat ik er niet bij was. :o
|
ik heb eigenlijk wel weer zin om binnenkort een keer te gaan paintballen, wie gaat er mee?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |