![]() |
Erg vaak naar de wc moeten?
Heb ik al een paar dagen last van.
Bijvoorbeeld donderdag had ik twee blikjes bier gedronken (bevrijdingsfestival) en moest naar de wc. 5 minuten later had ik een nieuw biertje, en ik had nog geen 3 slokken genomen en kmoest alweer naar de wc. Gisteren ben ik uitgeweest, en na elk drankje moest ik naar de wc, soms zelfs halverwege. Vanmorgen dronk een flesje water en tijdens dat drinken ben ik geloof ik 2 of 3 keer naar de wc geweest. Weet iemand hoe dit komt en of er iets mis is? Ik heb verder geen pijn bij het plassen... |
Lijkt me wel erg veel. Komt er veel uit, of maar een beetje?:o
|
Veel.. Normale hoeveelheid. :)
|
hmz...misschien ligt het aan een veranderend drinkpatroon of ben je andere dingen gaan drinken?
|
Als ik bier drink moet ik ook enorm veel naar de wc, na elk flesje ongeveer, maar de meeste meisjes die ik ken hebben dat wel. Na water drinken is wel raar :/
|
Het is mogelijk dat het een (beginnende) blaasontsteking is. Kijk het nog even aan en wanneer je langer last hebt en meer klachten krijgt zoals pijn bij het plassen of een branderig gevoel, of steeds hele kleine beetjes plassen moet, of er wil niks komen en je hebt toch 'aandrang' dan zou ik even langs de huisarts gaan.
|
Bij de titel vaak naar de wc moeten, denk ik idd ook aan blaasontsteking. Maar bij de rest van je verhaal past het toch niet helemaal.
Maar zoals gezegd, mss een beginnende blaasontstekening? Nou ja het kan ook toeval zijn, of dat je net iets meer hebt gedronken dan anders. |
Kan 't niet door alcohol komen? Ik zou nu een tijdje geen alcohol drinken, zorgen dat je verder wel genoeg drinkt (water bv) en mja, 't in de gaten houden.
|
Citaat:
En van alcohol moet je sowieso vaker naar de wc, maar dit is wel erg extreem. |
Is klote, maar niets aan te doen. Ik heb vrienden die de hele avond bier kunnen tanken en echt nooit naar de plee hoeven, anderen moeten ongeveer na elk biertje één keer zeiken. Is normaal.
|
Volgens mij is dat niet echt vreemd hoor, vooral niet naar bier of iets anders met alcohol. Ik moet dan ook vaak naar de wc en de meeste meisjes wel die ik ken. (jongens hoeven nooit zo vaak hoe oneerlijk..)
Maar soms moet ik een tijdje heel vaak en dan weer eens niet zo vaak. |
Ik moet op een normale schoolochtend (dus zonder alcohol ;)) ook wel eens 6 keer naar de wc, irritant maar volgens mij niet echt iets aan te doen :s
|
Ik heb dat ook de laatste tijd, toch maar even naar de huisarts...
|
Bij suikerziekte , hoge suikers , moet je ook erg veel naar de wc .
|
Citaat:
|
Offtopic
Even een vraagje tussen door.. Normaal ga ik niet vaak naar de toilet denk iets van 4/5x per dag ofzo ? Maar zodra ik weg ga bijv naar pretpark of ergens anders heen dan moet ik gewoon om de 10 min naar de toilet om te plassen. En dan gewoon veel! Ik snap er gewoon niets van.. Vrijdag nacht gaan we op vakantie (12 uur in de auto zitten) en ben gewoon bang dat ik weer om de 10/15 min naar de toilet moet. En dan vind ik het weer lullig om het te zeggen en hou ik het op (tenminste dat probeer ik) maar pff dan houd ik gewoon niet vol :s Wat kan ik hieraan doen? Oh en als het hier niet mag maak ik wel een ander topic open ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Normaal ga ik ook heel weinig naar de wc, altijd al gehad, maar bij uitstapjes dus nóg minder. Wel handig :) ) |
Hmm, raar, ik zit weer in mijn gewone ritme (vorige week sliep ik bij mijn vriend de hele week, ging veel uit enzo) en nu heb ik er veel minder last van...
|
Citaat:
|
Citaat:
nee grappie maar ja dat heb ik dus ook in de move.. om de 20 minuten zelfs :) TOT STRAKS! |
Mjah, 'k moet zelf alleen vaak naar de plee als ik loop te tanken; zal waarschijnlijk door de alchohol komen :), klinkt normaal dus.
|
Citaat:
|
Duidelijk geval van stressincontinentie. http://forum.fok.nl/i/s/vork.gif
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |