![]() |
waar komt de meeting?
nou? maak je keuze
je kunt ook meerdere dingen aanvinken, maar denk wel even na. Niet domme dingen aanvinken, zoals dat je alleen komt als het in Utrecht is, én alleen als het in Amsterdam is, ofzo.... hmm... bij nader inzien: misschien kom je alleen als het OF in utrecht OF in Amsterdam is (zoals ikzelf :D), dus dat mag ook! Er zijn natuurlijk ook mensen die wel willen komen, maar misschien niet kunnen of voor wie het van de datum afhangt. Dat laten we er maar even buiten. |
ik vind het een beetje een vage poll en erg weinig keuzemogelijkheden, maargoed, ik heb maastricht en utrecht aangevinkt. of ik kom hangt natuurlijk ook af van de datum.
|
'Ik vink graag vakjes aan' ;)
|
utrecht en kom alleen als het daar is, of als het in gouda is...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het maakt mij niet uit waar de meeting is. ik heb nu toch ov. het hangt voor mij wel van de datum af natuurlijk!!!
ik heb trouwes amsterdam en utrecht een maastricht aangevinkt (maastricht voor de goede hoop dan maar want ik denk niet dat het dat word. is wle een hele erge uithoek van het land. naja maybe tot ziens |
als ik weet waar het is kan ik pas zeggen of ik er kan komen....
(en mist optie EINDHOVEN!! maar wil best naar Utrecht komen) |
Utrecht, en ik kom alleen als het daar is
Amersfoort, en ik kom alleen als het daar is :) |
Citaat:
meestal komt het gewoon uit op Utrecht :o |
Amsterdam, Utrecht, Amesfoort en ik kom sowieso...
Maar wel voorkeurskeuze.. |
Amersfoort is een saaie stad.
Maastricht is veeeeeeeel te afgelegen; als je iets in het zuiden wil, kies dan Eindhoven. Utrecht of Amsterdam, dus. Voor wie mij niet kent trouwens en zich afvraagt waarom het me interesseert: jullie kennen mij niet, maar ik ken wel wat mensen hier. Dus ach. Wie weet. Als het op zondag is (en niet zaterdag) en er mensen komen die ik ken... :) |
Citaat:
|
Het zou in rotterdam moeten gehouden worden :o
|
Citaat:
|
Ik kan niet stemmen. Ik weet niet zeker of ik kom en het maakt me niet ontzettend veel uit waar het is, dus "en ik kom alleen als het daar is" gaat ook niet voor mij op. :o (n)
Zolang het maar een beetje centraal is.. :) |
Citaat:
|
of ergens op de route den helder - schagen - heerhugowaard - alkmaar? :p
Maastricht ga ik sowieso niet doen de rest zou kunnen (als ik zin heb / durf) en is de optie alleen in het weekend? |
Ik kom in Amsterdam, Amersfoort of ergens anders, maar ALLEEN als ik kan. :p
En ik denk dat ik maar weiger(;)) om naar Utrecht te komen, want daar ben ik nu zo vaak geweest dat het gaat vervelen. Ik vind het geen leuke middenweg meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou, dan maar den Helder :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
amsterdam en ik kom alleen als het daar is
het hangt natuurlijk ook een beetje van de datum af. Maar ik kom alleen naar A'dam want ik ben al bij een meeting in utrecht geweest en dat was echt te ver weg voor mij eigenlijk. Ik kom dus waarschijnlijk alleen naar Amsterdam of ergens anders in de buurt. |
Ik kom alleen als het in Amsterdam of Utrecht is. En dan nog het liefste in Amsterdam.:)
|
Als het in Utrecht is kan ik altijd langshopsen. Overigens lijkt Amersfoort ook wel leuk, en desnoods 020. Maakt me niet veel uit.
Alleen, wanneer is die meeting??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb Amsterdam en Maastricht gestemd, maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit.
Ik heb niet op Utrecht gestemd omdat ik dat niet echt een leuke stad vind. Maar waar het ook is, ik kom toch wel :p |
Citaat:
Utreg, main stadjuh :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
meeting? hmmm waar maakt niet uit, kom toch wel :P [small]denk ik[/small]
|
maar één ding is me nog steeds niet duidelijk:
Wanneer is die meeting? |
Citaat:
|
amsterdam, en ik kom sowieso: Aragnabite BeertjeColargol boe-1986 ******** Evatjuhhhh Kruimel Miracle Nijn* Ruudje
amsterdam en ik kom alleen als het daar is: 770 Cosa_nostra Matjong moon oesterpoester Paranoide snoopy welle ~~Fantôme~~ utrecht, en ik kom sowieso: BeertjeColargol Benfatto boe-1986 ******** Evatjuhhhh Miracle Ruudje x_knorretje_x utrecht en ik kom alleen als het daar is: 770 Dolores Eldrich George Gothic HvJ justhanna Matjong me blackrose snoopy ~~Fantôme~~ amersfoort, en ik kom sowieso: BeertjeColargol Evatjuhhhh Friezo Kruimel Miracle Ruudje amersfoort, en ik kom alleen als het daar is: Dolores justhanna ~~Fantôme~~ maastricht, en ik kom sowieso: Aragnabite boe-1986 Ruudje maastricht, en ik kom alleen als het daar is: finch me blackrose ergens anders, nl:...... ik kom trouwens sowieso: Kruimel Nootsen ergens anders, nl:.... ik kom alleen als het in de buurt is: --mause-- BeertjeColargol dark princess Gothic HvJ Ingetjuhh Jochem12 Jolankaas STARTOURSG24T Tyrande visje27 ~~Fantôme~~ De komma's tussen de nicks mag je er zelf tussen denken. ;) @~~Fantôme~~: Wat jij hebt gestemd klopt volgens mij niet zo...? Je stemt op "ik kom alleen als het daar is", maar je stemt wel op meerdere dingen...dat klopt dan toch niet? :o |
Damn, heb ik niet eens gestemt :|
--> Amsterdam, en ik kom sowieso |
@~~Fantôme~~: Wat jij hebt gestemd klopt volgens mij niet zo...? Je stemt op "ik kom alleen als het daar is", maar je stemt wel op meerdere dingen...dat klopt dan toch niet? :o [/B][/QUOTE]
jawel, want dan komt het er op neer, op meerdere plaatsen en alleen als het in een van die plaatsen is :) maar weet nie of ik kom hoor... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier verder. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |