![]() |
de nieuwe sleutel
het slot is vervangen
de oude sleutel is nu niets meer waard om de nieuwe sleutel te verkrijgen is nodig die ene daad maar of de nieuwe sleutel verkregen zal worden dat is nog de vraag... |
Hij loopt wel lekker. Wel vind ik het jammer dat de ene zin heel lang is en dan weer een paar heel kort. Ook die ene daad vind ik niet zo'n geslaagde zin. Over het algemeen; er zit zeker wat goeds in, maar ik vind 'm niet bijzonder.
|
Ik vind hem wel redelijk bijzonder, maar ik kan niet goed uitleggen waarom. Het zit hem in de inhoud, denk ik. En hij loopt inderdaad wel goed, alleen is die ene zin dus wat lang:o
|
Even uitleg over het gedichtje:
Het gaat over iemand die mij enorm gewetst heeft, ik zit op een excuses van hem te wachten, wanneer hij daarmee niet zal komen, dan is alles voorbij wat er ooit tussen hem en mij was. Die ene daad slaat terug op dat excuus. |
Citaat:
|
Ik vind het niet echt een gedicht, meer een verhaaltje. Je hebt zelf je situatie vergeleken met dit slot en sleutelverhaal, en dat snel opgeschreven, lijkt het. Ik zou iets meer mijn best doen om er een gedicht van te maken. Lopende zinnen, misschien af en toe rijm. En.. interpunctie?
Maar dat is mijn mening :cool: |
sleutelsleutelsleutel.
Herhalingen zijn niets en zeker niet in zo'n kort gedicht zo vlak achter elkaar. Welke daad, wees niet zo vaag, je hoeft zeker niet expliciet te zeggen wat je bedoelt, maar woorden als dinges, daad, ding, het iets enz staan nooit mooi in gedichten. Verder is het te simpel geschreven, zo uitgeschreven. Oh en het gaat natuurlijk over wat ik vind ^^ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23. |