![]() |
Religieuze kledij / sieraden
Laat zien.
Foto's of beschrijvingen van jouw religieuze kledingstukken of sieraden. Dus bv. kruisjes, hoofddoekjes, keppeltjes. :) (En ja, dit topic sluit niet-gelovigen min of meer uit. Net zoals een topic over menstruatiepijn per definitie mannen uitsluit. Net zoals een topic over autosleutelen per definitie mensen zonder auto uitsluit. Dus reageer ontopic of reageer niet...) Ik begin zelf, later, moet eerst nog een foto maken/zoeken ergens... |
|
Het sluit niet-gelovigen helemaal niet uit. Driekwart van de niet-gelovigen op mijn school draagt tegen woordig een rozenkrans. En kleding van Gsus-sindustries straalt ook iets religieus uit.
Ik heb toen ik twaalf was een wwjd-bandje gehad, maar die vond ik eigenlijk heel stom. En ik heb een ingezegende benedictus sleutelhanger, eerst zat er ook nog een Jezus aan, maar die is eraf gevallen. |
Citaat:
Ik vind religieuze kledign mooi, het enige meisje wat bij ons bijna volledig (op hoofd na) bedekt loopt heeft hele mooie dingen aan. Net zoals dat ik hoofddoeken ook geweldig mooi kan vinden.. |
Ik vind mensen/vrouwen die totaal bedekt zijn walgelijk, hallo you have tits and ass, show it :nono:
Oh en gsus religieus? haha. |
Draag zelf niks religieus.
Maar als mensen dat willen doen is dat hun keuze. Vind niet dat iemand dat zou mogen verbieden. En inderdaad een hoofddoek kan geweldig mooi staan , in combinatie met leule kleding. |
Ik heb een minuscuul boeddha'tje, van mijn moeder gekregen. Hing aan een leren kettinkje, maar die is kapot.
|
ik heb een hele hindoeistische uitrusting voor in de tempel toen ik op bali was :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een onzin.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07. |