![]() |
schilderij, lung-fu
http://i4.photobucket.com/albums/y141/beker/ruud109.jpg
120x160 acryl op hardboard.... "opdracht" voor in n vriend z'n nieuwe huis |
Wel een geinig schilderij, schaduw op het gezicht en op de hand is heel dope.
Wat staat daar? 'The Lethel Smoke' ? Het is alleen wel "lethal". Misschien ff overschilderen en aanpassen. :) |
dat is ook n A, popje! als je beter kijkt zie je dat die andere dingen E's zijn!
|
Citaat:
Maar goed, ik vind het heel leuk. Lijkt wat op van die propaganda-posters ook :) |
juist! en dankje
|
Ik vind hem zeer geslaagd, ook al weet ik dat het een "a" is, ik vind hem toch iets teveel op een "e" lijken, maar dat is slechts een detail, afgezien daarvan zou ik vereerd zijn zoiets op m'n kamer te hebben hangen.
|
:eek: :eek: wow! echt heel kew gedaan:)
alleen hoe zit dat lijf nou:S tis een linkerhand en uhm... al dat wit?:S nou, ik vind het iig niet storedn maar het viel me ineens op. maar echt zeker heel erg kewl en ik wil eik oko wel oiets:) |
heel gaaf
alleen ik vind de tekst helemaal niet mooi :( dus haal die maar weer weg (y) |
Citaat:
|
Ik vind het vet, vooral dat hoofd, en die letters vind ik niet storend heurr. :cool:
|
Ik vind het idee heel goed, maarreh...
-die letters passen er volgens mij niet echt bij de stijl -is ie met zn hoofd tegen een muur gerend? Die hand is wel heel goed en de sfeer/achtergrond is ook heel passend |
mmm wat me vooral stoort aan die letters is dat ze een beetje 'miezerig' zijn.. ze zijn niet echt stevig, of zo.
maar ik vind t hoofd echt gaaf heur :) |
Lung fu betekent "boer" :o
|
Citaat:
:bloos: wel beschamend |
Sigaretten van de boer.
Klinkt best goed. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Knap gedaan, maar vind t idee niet zo.
|
roken he, hmmmm <3
rosemary ben je veranderd in lugosi? (edit: ohja ik lees net je sig) bela lugosi <3 |
die tekst in het midden is echt te bot lelijk
die gast is wel gaaf gedaan en wel leuk id alleen waarom die gast zo gedetaileerd en dan die rook zo schraal schilderen en die oh-zoo flauwe veegjes blauw? krijg het idee dat je die dude gewoon hebt naschilderd ofzo>? |
Citaat:
Is dat trouwens Björk op jouw avatar? (en nu blijf ik ontopic, sorry Ruud!) |
offtopicsorrymaarhetmoet: ja ik geloof dat t bjork is.. weet niet zo goed meer maar tis dr wel ja. bela lugosi <3 beide 'manieren'
on: ben het voor n gedeelte ook wel met funest eens. die rook is wel prutserig ja. maar toch .. het had echt gaaf kunnen zijn alleen dr zijn wat dingen fout gegaan of zo. |
ik zou die trui nog n kleur geven, lijkt net alsof je dat nog moet doen
|
Citaat:
Maargoed. Afgezien daarvan is ie dope. |
Citaat:
|
Zonder het logo, de tekst en de grijze rook-kringeltjes zou hij best vet zijn...
|
Citaat:
zet die foto er dan bij, dan kunnen we kijken |
Citaat:
Verder... mooi schilderij! (y) :cool: :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |