![]() |
Kampioensclip psv
Hoi,
Net werd op Canal+ de kampioensclip van psv uitgezonden, een lied dat ze samen met een of andere zanger hebben ingezongen. Ik vraag me af of ik dat ergens op internet kan vinden en zo ja, waar. Dank u :) |
Het nummer heet volgens mij gewoon PSV - Kampioenslied. Die kan je zeer waarschijnlijk gewoon via de gebruikelijk kanalen downloaden.
|
Misschien kun je de clip ook cappen als-ie weer te zien is op TV? Maja, dan moet je beschikken over bepaalde apparatuur...
|
zal denk wel morgen op rtl 5 voetbal insite komen
net zoals vorig jaar met ajax Ajax met liedje van Ramses Shaffy: Zing huil vecht.... |
Laat me raden....het is een après-ski nummer???
|
Ik ga al hard op "Boerûhhhhh"
|
Vriendschap van Thé Lau (:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach ja.
|
Citaat:
|
OMG die alex en gomes waren weer lekker bezig in die clip, en ook bij de huldiging... :D
Lijken me echt geweldige gasten om in je team te hebben. |
Was wel lachen, die clip. Vooral die 2 Brazilianen. :D
|
en MvB gister in Voetbal Insite maar ontkennen dat hij zat was...die gozer stond op zn benen te wankelen man! :d
|
Mooi werk, als je kampioen speelt moet je zo dronken als een aap thuis komen, doen de supporters ook.
Gomez, prachtig... |
Citaat:
Filmpje staat trouwens hier: http://www.comedy-online.com/PSVSings.asf |
Citaat:
|
Ik vind het nog steeds sneu dat PSV moest spelen op de jodenherdenking en verloor. :|
|
Hmmmm lekkere post 'jodenherdenking' ik weet niet of je het als grap bedoelt, of dat het je werkelijk ontbreekt aan enkel historisch besef ?
|
Citaat:
|
geen historisch besef dus...(of gevoel voor humor?)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |