![]() |
Dansen
Welke dans vind jij het:
-Leukst om te doen? -Makkelijkst? -Mooist om te zien en waarom? Ikzelf vind de chachacha het leukst om te doen, de foxtrot het makkelijkst en een rumba het mooist, omdat ie heel beheerst is over het algemeen :) |
quick step leukste om te doen en rumba mooiste om te zien!
wat 'ben' jij? Zilver? Goud? Ik zilverSTER en toen hield onze dansschool ermee op.... *grrr* |
Leukst: Rumba
Makkelijkst: Cha-Cha Mooist: Paso Doble, Rumba, Samba Heb zelf 2 jaar gedanst, dus Gevorderd Zilver :). |
leukst: Polonaise
makkelijkst: Polonaise :D mooiste om te zien: Polonaise, dan is het gezellig :cool: |
Is dansen sport?? :rolleyes: :eek:
|
ik doe clipdance :) kan echt niet stijldansen, das ook niet echt mijn ding eigenlijk :bloos:
|
Leukst: slowfox. Heerlijk om te dansen.
Makkelijkst: engelse wals. Gewoon meewandelen met mijn partner, kan niet fout gaan. Mooist: dat ligt eraan wie het danst, maar weense wals kan heel mooi zijn. :) |
Leukst: Jive
Makkelijkst: Quickstep, heerlijk door de zaal zweven Mooist: Rhumba, met flink veel passie Heb zelf 3,5 jaar gedanst, tot topklasse niveau. |
Leukst: Jive of Salsa
Makkelijkst: Cha Cha Mooist om te zien: Als ik bij de sportklasse ofzo sta, vind ik het allemaal mooi, maar denk dat ik de cha cha dan toch wel erg gaaf vind. Ben trouwens pas een groentje --> Brons, ga volgend jaar wel door en heb er nu al veel zin in :) |
brons-ster, deed het voornamelijk omdat pa en ma betaalden: en er best wat aantrekkelijke (zij het wappie) dames rondliepen.
erg veel moeilijke dingen heb ik niet gehad, engelse wals is wel easy (gedeelte wat ik heb gehad), cha-cha, foxtrot enzo. mocht ik allemaal wel. ik haatte de jive, omdat ik wel eens mijn dansschoenen vergat, en die bende dus funest is voor je knieën als je schoenen met veel grip hebt: *draai* "argh!" |
Ik moet volgende week goud afdansen en dan ga ik verder met goudster :cool: :D
de leukste vind ik de samba en jive de makkelijkste de paso doble(nu dan) de mooiste de jive en rumba maar bij de hoofdklasse is alles mooi :D |
Ik vind de polka het mooist. (y)
|
Ach vond het allemaal wel leuk alleen slowfox vond ik stom (lees: afschuwelijk)
ben halverwege topklasse 1 gestopt, me danspartner moest geopereerd worden en had geen vervanging (ook nie theel erg intensief na gezocht ofzo), daarna kreeg ik het te druk met examens en rotzooi. |
leukste vind ik Linedance in nieuwe vorm, dus eigenlijk is dat line/streetdance in 1 :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31. |